Opeta minua sydämestäni uskomaan!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
näkymätön ninni

Opeta minua sydämestäni uskomaan!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukous tähän päivään:
Oi, Herra Jumala! Opeta minua sydämestäni uskomaan, että Jeesus on täyttänyt kaikki minun puolestani. Kaikki, mistä laki minua soimaa ja omatuntoni syyttää, olet sinä, Jeesus, sovittanut kärsimiselläsi ja kuolemallasi. Lähetä Pyhä Henkesi sydämeeni, että uskossa voisin omistaa Jeesuksen kärsimisen hedelmän ja ylösnousemisen voiman, ja että Jeesuksen pyhä persoona olisi sydämeni uskallus ja osani! Amen.

http://rovasti.fi/node/288#8
Sinettisormus

Re: Opeta minua sydämestäni uskomaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Kiitos Jeesus, että saan elää uskossa, juuri tuohon ninnin tuomaan rukoukseen!
Auta myös niitä uskomaan, jotka vielä ovat hieman epävarmoja uskossaan, että todella kaikki on puolestamme täytetty!
Vahvista meitä uskossamme!
Sinettisormus

Re: Opeta minua sydämestäni uskomaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilemme tänään yhdessä, että Herra antaisi meille uuden voiman, pukisi meidät voimalla korkeudesta.
Kiitos, rakas Taivaan Isä, siitä että sinä olet meidät pelastanut. Kiitos, että olet antanut meidän ymmärtää ja vastaanottaa tuon suuren pelastuksen, jonka Jeesus, meidän Herramme ja Vapahtajamme, on voimaan saattanut. Kiitos, että meille on avattu uusi ja elävä tie Jumalan luo Kristuksessa.

Kiitos, Herra, siitä että olet tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen vaan hengen. Kiitos, että saamme olla Jumalan armosta uusia luomuksia Kristuksessa.

Kiitos, että olet lähettänyt meille Pyhän Hengen asumaan meissä, puolustamaan meitä, johdattamaan ja lohduttamaan meitä, neuvomaan meitä. Kiitos, että Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämeemme Pyhän Hengen kautta, että meille on annettu voiman ja rakkauden ja terveen harkinnan henki.

Sinä, Pyhä Jumala, olet sanassasi luvannut:

Hän virvoittaa väsyneen ja antaa heikolle voimaa. Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat, mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy. Jes.40:29-31.

Anna siis meille uusi voima, me odotamme sitä! Pue meidät voimalla korkeudesta, tee meistä Kristuksen todistajia. Ilmesty kirkkaudessasi meidän keskellämme, näytä voimalliset tekosi sinun kansasi keskellä. Tule, Pyhä Henki, vaella meidän keskellämme ja anna Kristuksen kirkkauden evankeliumin levittää valoansa meidän keskellämme. Vahvista sanasi, Herra, sitä seuraavien merkkien kautta. Tee voimallisia tekoja meidän keskellämme.

Kiitos, että sinun tahtosi on pukea meidät uuteen voimaan. Kiitos, että sinä haluat antaa meidän käteemme voimalliset hengen aseet.

Taisteluaseemme eivät ole ihmisten aseita, vaan niillä on Jumalan antama voima tuhota linnoituksia. 2.Kor.10:4.

Auta meitä ottamaan vastaan nuo aseet ja opeta meitä käyttämään niitä niin, että voimme tuhota vihollisen linnoitukset, kukistaa sen työn maan tasalle ja saada siitä voiton, asettaa käytännössä voimaan ja saattaa meidän itse kunkin elämässä todeksi se riemuvoitto, jonka Kristus on saanut ristin ja ylösnousemuksen kautta. Auta meitä tunnustamaan, ottamaan uskossa vastaan ja kokemaan todeksi, että:

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. ...ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus 1.Kor.18, 24.

Auta siis meitä, Pyhä Henki, riisumaan aseista vallat ja voimat ja saattamaan ne julkiseen häpeään, olethan sinä, Kristus Jeesus, tämän meille tehnyt mahdolliseksi ristillä saamasi voiton kautta. Meillä ei ole mitään omaa voimaa, mutta näytä, että sinä olet heikoissa väkevä. Anna meille myös hengen arvovalta, niin että vihollinen perääntyy meidän edessämme ja luovuttaa saaliinsa. Auta meitä, kansaasi, kulje meidän edellämme, riko pronssiovet ja iske irti rautateljet, vapauta tämä kansa, tämä suuri pakanakansa, Suomen kansa, kaikista vankihuoneista ja tuo kaikki vangitut sielut, nuo Jumalan kuvaksi luodut ihmiset, vapauteen ja valoon. Auta meitä, sinun seurakuntaasi, löytämään kalleudet kätköistänsä, aarteet pimeän peitosta, tuomaan valoon ja vapauteen nuo kalliit sielut, joiden edestä sinä olet maksanut veresi hinnan, tuomaan heidät Kristuksen luo, ristin luo, pelastuksen yhteyteen Jumalan kanssa. Kiitos, että sinun sylisi on auki, valmiina vastaanottamaan heidät, kun he kääntyvät pahalta tieltänsä ja ottavat sinut vastaan, rientävät sinun tykösi. Kiitos, että Jumalan kuva heissä kirkastuu, kun sinä luot heidät uudeksi.

Kiitos, Isä, kiitos Jeesus, kiitos Pyhä Henki, kaikesta uudistavasta työstäsi, jota teet seurakuntasi hyväksi. Kiitos, että et anna meissä häpeään joutua niiden, jotka odottavat Herraa. Kiitos, että Hengen sateet tulevat ja Pyhä Henki alkaa uudistaa seurakuntia. Kiitos, että Hengen uudistus, joka tulee tälle kansalle, ei jätä ketään kylmäksi, eikä yksikään kirkkokunta, herätysliike tai seurakunta jää osattomaksi tästä armosta. Kiitos, että se elävän veden virta, joka kirkkaana kuin kristalli juoksee Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta, se tulee ja saavuttaa meidätkin, puhkaisee lähteitä meidän sydämemme maaperään ja virvoittaa meidät. Kiitos, että se tulee Hengen sateina tämän kansan ylle, halleluja!

Kiitos ja ylistys sinulle, kunnia ja kirkkaus Kristukselle, joka valtaistuimella istuu. Aamen.
Sinettisormus

Re: Opeta minua sydämestäni uskomaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4829
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Opeta minua sydämestäni uskomaan!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin