Pelastuksen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
sisar

Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Armon aika on käymässä vähiin. Koen suurta tarvetta rukoilla vielä pelastumattomien puolesta. Kuin miekka olisi työnnetty sydämeeni.

Herra, Sinä näet, missä pimeydessä Sinun luotusi elävät. Sinä Herra tiedät kaiken ja näet kaiken. Herra, ilman sinua, meitä ei olisi, mutta Sinä halusit luoda meidät iloksesi, omaksi kuvaksesi. Annoit kuitenkin meille vapauden olla tottelematta Sinua ja armossasi annoit Ainokaisen poikasi maksaa kalliilla verellään meidän velkamme. Älä annan vihollisesi tuhota Sinun Kättesi työtä.

Herra minä huudan puoleesi, minä vetoan Sinuun Herra! Avaa sokeiden silmät, anna korvat kuulla. Herra armahda meitä. ilman Sinun armoasi, kukaan ei voi ottaa vastaan pelastuksen lahjaa. Herra, ilman Sinua me tuhoudumme. Auta meitä armossasi. Herra auta!
Herra ole meille armollinen! Katkaise vihollisen kahleet, murra kaikki muurit. Herra, eihän Poikasi, meidän Herramme Jeesus Kristus kärsinyt ja kuollut turhaan?

Herra, kadotus on varattuna saatanalle ja hänen enkeleilleen. Älä anna meidän, Sinun luomasi ihmisten joutua sinne, vaan anna meidän elää iankaikkisuus Sinun luonasi, kuten Sinä olet tarkoittanut. HERRA ARMAHDA!

Anna anteeksi velkamme ja uppiniskaisuutemme. Ota vastaan rukouksemme ja armahda meidät. Sinä laskit sydämellemme tämän tuskan niiden puolesta, jotka eivät Sinua vielä tunne. Auta meitä tekemään oma osamme, Herra Sinun Henkesi voimalla me voimme tehdä mitä vain.
HERRA ARMAHDA MEITÄ JA MAAILMAASI!

Herra kaikki ne, jotka tälläkin hetkellä täyttävät elämänsä tyhjyyttä turhuuksilla, täytä heidät (ja meidät) Hengelläsi. Sinä olet Tie, Totuus ja Elämä! Sinä annat tulevaisuuden ja toivon. Käänny puoleemme ja näe varsinkin hengellinen nälkämme ja janomme. Sinä näet lapset, nuoret, aikuiset, vanhukset, kaikki. Herra kaikki ne, jotka kärsivät nälkää, rakkaudettomuutta, ovat sodan jaloissa ja elävät kaikkien kauheuksien keskellä, käännä kasvosi heidän puoleensa ja armahda heitä armossasi.

Herra, vain SINÄ voit auttaa. Herra Sinulle kuuluu kiitos, kunnia ja ylistys Iankaikkisesta Iankaikkiseen. Herra kuule meitä, Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden!
Sinettisormus

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Amen! Amen!
Vahva Rukous!
Yhdyn täysin rukoukseesi, RAKAS Sisar!
Sinettisormus

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Sentähden sanotaan: 'Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon'. Olkaa siis Jumalalle alamaiset, mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee" (Jaak.4:6-7).

"Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä. Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää" (1.Piet.5:8-9).

"Pankaa sentähden pois valhe ja puhukaa totta, kukin lähimmäisensä kanssa, sillä me olemme toistemme jäseniä. Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö. Älkää antako auringon laskea vihanne yli, älkääkä antako perkeleelle sijaa" (Efes.4:25-27).

"Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne" (Room.16:20).
Sinettisormus

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus on jo täydellisesti voittanut saatanan.

Hän (Jumala) riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen (Jeesuksen) kautta voiton riemun. (Kol 2:15)
"Minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet" (Ilm. 1:18)
Sinettisormus

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Älä tuhlaa aikaasi ilmaan huitomiseen, vaan ota paikkasi Kristuksen perillisenä terveellä tavalla, itsevarmuudessa ja miehuudessa. Älä keskity asioihin, joita et voi tuntea, vaan keskity siihen, minkä tunnet ja varmaksi tiedät, että nimittäin Isän lupaukset ovat totta ja kuuluvat meille. Vihollinen koittaa masentaa ja viivyttää, jopa pelotella meitä, mutta älkäämme antako hänelle pelkoa aseeksi, älkäämme voimistako hänen armeijaansa epäuskoisilla sanoillamme. Seisotaan vaan pystyssä ja uskotaan, että apu on lähetetty meille sillä hetkellä, kun sitä ensi kertaa pyysimme.

JOS PERKELEELLÄ OLISI OMA VALTA JA VOIMA AIHEUTTAA ASIOITA ILMAN IHMISEN VOIMAA JA VALTAA, HÄN OLISI TAPPANUT JOKA IKISEN IHMISEN MAAN PÄÄLTÄ JO AJAT SITTEN! ÄLÄ ANNA OMAA VALTAASI JA VOIMAASI HÄNELLE ENÄÄ!
Sinettisormus

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ylistämme ja julistamme tänään yhdessä Kristuksen voittoa, jonka hän on Golgatalla saanut kaikista henkivalloista.
Vahvistamme ensin uskoamme Jumalan ikuisella, koetellulla sanalla:

Hän riisui aseista vallat ja voimat ja saattoi ne kaikki häpeään, kun hän teki Kristuksesta niiden voittajan. Kol.2:15.

Tiedämme myös, että:

Taisteluaseemme eivät ole ihmisten aseita, vaan niillä on Jumalan antama voima tuhota linnoituksia. 2.Kor.10:4.

Minä kätkeydyn Jeesuksen veren alle, olen puettu vanhurskauden liinavaatteeseen. Minä puen ylleni totuuden vyön ja vanhurskauden haarniskan ja sidon jalkaani alttiuden kengät rauhan evankeliumille. Minä puen päähäni pelastuksen kypärän. Toiseen käteeni minä otan uskon kilven, toiseen hengen miekan.

Kristuksen sotilaana, elävän Jumalan taistelurivien jäsenenä, minä kuulutan teille, kaikille henkivalloille, jotka olette minun ympärilläni: Kristus Jeesus on voittaja! Te kaikki Pimeyden vallat, te olette häviäjiä, teidät on lyöty! Jeesuksen nimessä minä julistan: teidät on riisuttu aseista! Jokaisen aseen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, me teemme tyhjäksi hänen nimessään! Halleluja! Teidät kaikki, mitä valtoja ja voimia olettekaan, jotka ette tunnusta Kristuksen herruutta, teidät tullaan panemaan Kristuksen Jeesuksen jalkojen astinlaudaksi. Jeesus on ristin ja ylösnousemuksen kautta saanut kaikista teistä riemuvoiton!

Jeesus Kristus on maksanut meistä jokaisesta verensä hinnan, hän on maksanut täyden lunastushinnan, ja siinä valossa sinä, Pimeyden ruhtinas, olet pelkkä varas, tappaja ja tuhoaja. Sinulla ei ole lupa pitää yhtään sielua vankinasi! Päästä siis, minun kansani, palvelemaan minua, sanoo Herra! Totisesti, minä sanon omasta ja perheeni puolesta: minä ja minun perheeni, me palvelemme Herraa Kristusta! Sinulla, Vihollinen, ei ole osaa eikä arpaa minun elämässäni eikä perheeni elämässä! Jeesuksen veri on sinua vastaan, Jumalan sana on sinua vastaan, Pyhä Henki on sinua vastaan ja minä, minä olen sinua vastaan! Väisty siis, Jeesuksen nimessä!

Ylistetty hänen nimensä, kiitetty ainiaan Jeesuksen Kristuksen nimi! Mutta häpeä, häpeä, ikuinen häpeä kaikille vihollisen voimille, Jeesuksen nimen ikuisen valtasuuruuden kunniaksi! Aamen, aamen, totisesti!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ps 65:11 sinä kastelet sen vaot sinä muhennat sen multapaakut sadekuuroilla sinä sen pehmität ja siunaat sen laihon!
Amen kiitos Isä sisaren rukouksesta johon saamme yhtyä. Kiitos että kipu rukouksessa ja rukouksen taakka tuottaa tulosta koska se on sinun synnyttämäsi juuri kadonneiden eksyneiden ja haavoittuneiden puolesta.Tämä rukous on sinun sydämessäsi ja myös meidän koska asut sydämissämme jos annamme luvan. Lähetä herra El Sheli meidät (minun Jumalani) tässä me olemme laitumesi lampaat. Kiitos että johdatat imettäviä lampaita (jälkipolvia jotka syntyvät uudesti)kiitos että mitä uskossa anomme sen me saamme. Kiitos että jokainen luotu on sinun kuvasi ja saatana ei ryöstä Jumalalta sitä mikä kuuluu meidän Herra Sebaotille, Kuninkaiden Kuninkaalle Yesuhualle!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4829
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Aamen! Aamen! Herra tapahtukoon Sinun tahtosi!

Kiitos Sisar sinulle sanoistasi, kunpa ihmiset ymmärtäisivät mielettömyytensä ja kääntyisivät Herran puoleen, vielä kun on mahdollista päästä täältä pois. Ja sen jälkeenkin, että ne jotka vasta omilla silmillään nähdessään, nöyrtyisivät katumaan syntejään.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos sisarelle rukouksesta!

Jesaja 46: 4 Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan.

Kiitos Herralle!

Ja ilolla kiitän, että Katso7 olet taas täällä meidän kanssamme! :)
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Pelastuksen puolesta

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos kotiin paluu tervetulutoivotuksista, näkymätön ninni, sinettisormus, pigeon ,jarmo ja muutkin hengesssä mukana olevat. Emme todellakaan tuota rahaa kuin firma vaan tuotamme toinen toisillemme kasvua ja vastuuta, pelastusta sitä odottaville. Kiitos
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin