poikani perheen puolesta.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
tuula

poikani perheen puolesta.

Viesti Kirjoittaja tuula »

oulun sarjakuristaja asuu poikani perheen naapurissa. pääsi vankilasta nyt joulun alla.
Sinettisormus

Re: poikani perheen puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voimme rukoilla vahvimmaksi Psalmiksi sanotun, 91, sanoin:

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: poikani perheen puolesta.

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

tuula kirjoitti:oulun sarjakuristaja asuu poikani perheen naapurissa. pääsi vankilasta nyt joulun alla.
Kauheaa, ei siinä uskalla lapsia ulos laittaa.
Asun itsekin Oulussa ja ei hyvältä tunnu tuo vapautus.

Rukoilen suojelusta poikasi perheelle!

Jeesus ota tämä perhe siipesi alle, niin ettei paha pääse heihin käsiksi, Jeesuksen nimessä aamen!
Sinettisormus

Re: poikani perheen puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Herra lähettäköön enkelinsä suojaamaan poikasi perhettä, Tuula!
tuula

Re: poikani perheen puolesta.

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos rukouksista. olin järkytyksestä sekaisin kun kuulin tuon jutun, että se sarjakuristaja asuu pojan naapurissa. sillä vielä n. 3 vuotias poika. asuuhan siinä muitakin naapureita, joten kaikkihan ne varpaillaan nyt ovat siellä haukiputaalla. aivan kamalaa. jonkinlaisen sarja varkaan ja muun vielä ottas naapuriksi, mutta että sarjakuristaja. aivan kamalaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: poikani perheen puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen, että Herra varjelisi sinun poikaasi ja perhettä pahalta. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: poikani perheen puolesta.

Viesti Kirjoittaja sisar »

Herra Siunatkoon ja Varjelkoon Tuula sinun poikasi perhettä, ja kaikkia perheitä tuolla alueella. Mikään ei tapahdu Hänen tietämättään ja sallimattaan, vaikka äidin huoli ja pelko on kova.

Koen myös suurta tarvetta rukoilla tämän murhaajan puolesta. Herra, meidän silmissämme hän on tehnyt kauheuksia, mutta siltikin hän on sinun luotusi, Kristus, viaton uhrikaritsa, sinä olet sovittanut myös hänen syntinsä. Katkaise saatanan kahleet, avaa kaikki vääryyden siteet. Auta häntä ymmärtämään, mikä on totuus ja ottamaan vastaan sinun tarjoama pelastus. Herra armahda luotujasi!

Olkaa siunatut, meidän turvamme on Ikiaikojen Jumala. Halleluja!
Vastaa Viestiin