Kuoleman vaara

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Rukousvastaus!! Siskoni viestitti tänään näin:

sairaalasta oli soitettu että ei hänellä olekaan aneurysmaa! Vaan anomalia. Eli synnynnäinen epämuodostuma. Eli ei ole enää henkeä uhkaava tilanne. Hieno juttu. Mutta hän oli aivan poikki kun on nyt tunteet seilannu ees taas.
En tiedä pitääkö epämuodostumalle mitään tehdä, mutta tilanne on paljon paljon parempi kuin ensin luultiin!!

Kiitos Jeesukselle, hän muutti tilanteen!!!

Kiitos myös kaikille rukoilijoille!
Sinettisormus

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MEN!!! Jotain tällaista täällä olen odottanut! Herra näytti meille eilen, niin hyvin vahvasti, että kaikki on ollut jo Hänen tiedossaan ja kaikki menee hyvin! Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!!!
Sinettisormus

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

7. Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
Psalmi 28.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

sisko halusi kiittää rukoilijoita:

Markku
Tämä oli rukousvastaus, pullistuma muuttui vähemmän vaaralliseksi tilanteeksi!!

sisko
10.57 (6 minuuttia sitten)

-> minä
Oli! Koska se aikaisempi diagnoosi oli henkeä uhkaava!
Kerro sinne rukoilijoille ja kiitä puolestani ❤
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:7. Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
Psalmi 28.
sinetti, tuo psalmi sopii täydellisesti tähän rukousaiheeseen, kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen NIIN IKI ONNELLINEN!!! YLISTÄN TÄÄLLÄ HERRAA!!! Sillä Hän vahvisti tämän asian meille eilen, ja tätä vastausta niin ODOTIN!!! KIITOS JEESUS!!!
Markku, olin hakemassa jotain kaunista KIITOS kuvaa tänne ja löysinkin, mutta kone herjasi sen vaaralliseksi sivustoksi, mutta laitoin hakuun tuon kuvan tekstin ja toin sen tänne, sillä minäkin näin sen niin TÄYDELLISEKSI tähän rukoukseemme!
Siskollesi ja hänen miehelleen Siunausta, Jeesuksessa Kristuksessa. Jeesus näytti ennalta, että tämä on Hänen hallinassaan, tuo näky, jonka sain, oli mitä varmimmin juuri tähän Rukousaiheeseen tarkoitettu. Herra tiesi, Markku, että tuot tänne tämän rukous pyynnön ja otti minutkin tähän välikädekseen, tuon näyn kautta, josta tuolla aiemmin kerroin. VOI KUINKA ILOITSEN!!! JEESUS RAKASTAA NIIN PALJON MEITÄ!!!
Sinettisormus

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumala loi; Herraa me tadomme kiittää: https://www.youtube.com/watch?v=b5tBXegO6jM

135Jumala loi auringon, kuun

Egil Hovland 1974


1.
Jumala loi auringon, kuun
ja järvet ja puut, ihmiset myös.
Jumalan on taivas ja maa.
Herraa me tahdomme kiittää.
Herralle riemulla
laulamme kiitosta.
Herra, me kiitämme nimeäsi.

2.
Jeesukselle virtemme soi,
hän kuolemallaan elämän toi.
Luonamme hän täällä nyt on.
Herraa me tahdomme kiittää.
Herralle riemulla
laulamme kiitosta.
Herra, me kiitämme nimeäsi.

3.
Henkensä hän heikoille suo
ja keskellemme lämpöä luo.
Taivas jo on luonamme näin.
Herraa me tahdomme kiittää.
Herralle riemulla
laulamme kiitosta.
Herra, me kiitämme nimeäsi.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Olen NIIN IKI ONNELLINEN!!! YLISTÄN TÄÄLLÄ HERRAA!!! Sillä Hän vahvisti tämän asian meille eilen, ja tätä vastausta niin ODOTIN!!! KIITOS JEESUS!!!
Todellakin UPEETA! Yhteinen rukous tuottaa paljon hyvää hedelmää ja Hän joka on voimallinen auttaa meitä, kiitos Jeesus, että olet meidän Auttaja ja Parantaja!
Sinettisormus

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... ilon kyyneleitä ......
Sinettisormus

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mietin tuota näkyä tuosta lapsesta, Jumalan lapsesta, jolta kädet ojentautuivat ottamaan pois nuo mustat housut, joissa oli kuoleman varjo... ja sitten tuli tuo kaunis kuva, SYDÄMEN muotoisesta sormuksesta, joka oli kirkkaita kiviä täynnä! Voi kuinka mahtavan lahjan, sisaresi mies, on saanutkaan Jeesukselta!
Sinettisormus

Re: Kuoleman vaara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Herralle, että Hän on meidän voimamme ja saamme yhdessä rukoilla, Hänen yhteytensä kautta, Jeesuksessa Kristuksessa!
Vastaa Viestiin