Pyytäisin esirukousta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Salome1972

Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Eniten sydämelläni pelastumattomat lapseni. Kaikki olivat lapsenuskossa, mutta aikuistuttuaan ovat "menneet maailmaan".
Tytär on ollut ihan hunningolla; alkoholisoitunut ja moraaliton. Hänellä on pieni tytär, joka ei ole nähnyt äitiään yli vuoteen.
Vanhin poikani on ateisti (viime aikoina kyllä ruvennut pehmenemään mielipiteissään, kiitos uuden Jumalaan uskovan , muttei silti uskovaisen, naisystävän). Keskimmäinen lapseni on kiireinen perheenisä, kunnollinen ja hyvä mies, muttei uskossa.
Pelastusta rukoilen.
Miehellä olkapää tosi kipeä kaatumisen seurauksena. Ei pysty nukkumaan kunnolla, kun särkee niin paljon.
Kiitos, kun rukoilette kanssani!
olli

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja olli »

Ps 4:4
Tietäkää: ihmeellinen on Herra hurskastansa kohtaan, Herra kuulee, kun minä häntä huudan.
Hän kuulee, ja Hän kuulee erityisesti niitä jotka Häntä avuksensa huutavat, niitä jotka ovat Hänelle rakkaita, heitä jotka eivät laita turvaansa tähän maailmaan ja sen asioihin, ja ihmisiä joilla on hätä toisten puolesta.

Ilm 5:8
Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset,
näkymätön ninni

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ajattele, rakas sisar Jeesuksessa Kristuksessa, mikä ihana lupaus meille Herraan Jeesukseen uskoville on annettu sanassa. Tähän lupaukseen me saamme uskoa ja luottaa siihen, että tämäkin Jumalan antama lupaus toteutuu aivan varmasti. Jumala tietää miten ja milloin lupaus toteutetaan, vaikka me emme sitä pystyisi ymmärtämäänkään.

Raamattu 1933/38 tekstistä.
Ap. t. 11:14
hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'.
Ap. t. 16:31
Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".


4.Moos.23:19. Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?

1. Sam. 15:29 Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi.

Tit. 1:2 apostoli sen iankaikkisen elämän toivon perusteella, jonka Jumala, joka ei valhettele, on luvannut ennen ikuisia aikoja-

Siunausta sinulle rakas sisar Salome! Rukoillaan yhdessä perheidemme puolesta!
Sinettisormus

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jeesus Kristus, sinä näet tässä edessäsi kolme sisarta ja yhden veljenkin, Herra, sinä tiedät, että perheissämme on vielä niitä, jotka ei vielä usko sinuun, tai matka on vielä niin alkutaipaleella. Herra siunaa meitä, että siunaus näkyy ja koskettaa koko perhettämme, että tuo siunauksesi meissä saa uskon kasvamaan myös perheissämme.
Herra kiitos siitä, että sinä näet huolemme heistä, jotka eivät ole vielä saaneet sinun uskoa sydämeen.Kiitos Herra, että pian saamme iloita yhdessä sinusta ja lupauksistasi ja saamme perhekuntina ottaa vastaan sinun ihmeellistä pelastusta ja vapautusta kaikista siteistä ja kahleista jotka meissä on täällä maailmassa, nuo kahleet poistukoon, sinun nimessäsi Jeesus Kristus! Yeshua Hamashiach!
Sinä suot myös parannusta, Herra sinä näet täällä näitä jotka ovat olkansa satuttaneet, mutta kiitos, että sinä käsket kivunkin väistyä ja nuo olkapäät paranevat, sinun käskystäsi, Jeesus Kristus! Tulkoon kokonaisvaltaista terveyttä kaikille sitä anoville ja alkakaa kiittää, niinkuin jo kaiken tämän olisitte jo saaneet, sillä meillä ei ole suurempaa parantajaa, pelastajaa ja vapahtajaa kuin Jeesus Kristus! Uskossa te saatte kaiken tämän! Herran Rauhaa ja Siunausta teille.
Aamen!
näkymätön ninni

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos rakas Sinetti rukouksesta! Luetaan ja rukoillaan yhdessä!

Aamen!
Sinettisormus

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni kirjoitti:Kiitos rakas Sinetti rukouksesta! Luetaan ja rukoillaan yhdessä!

Aamen!
Aamen! Ja luetaan ja rukoillaan ääneen, sillä näin se voimistuu moninkertaiseksi ja henkivallatkin sen kuulee!
Salome1972

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kiitos rakkaat ystävät rukouksista! Itku silmässä täällä luin viestejänne. Uskon, että vastaus on tulossa, koska vaikka meitä onkin vielä vähän, kahden tai kolmenkin rukous ja anominen on uskossa jo saatu. Siunaan teitä myös ja perheitänne !
näkymätön ninni

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Me saamme uskoa, että vastaus on tulossa!

Matt. 18:
19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
Sinettisormus

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni kirjoitti:Me saamme uskoa, että vastaus on tulossa!

Matt. 18:
19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Aamen! Uskon ja tiedän, että tuolla on myös niitä hiljaisia lukijoita, jotka eivät täällä kommentoi, mutta rukoilevat kuitenkin näiden asioiden puolesta.
näkymätön ninni

Re: Pyytäisin esirukousta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Sinettisormus kirjoitti: Aamen! Uskon ja tiedän, että tuolla on myös niitä hiljaisia lukijoita, jotka eivät täällä kommentoi, mutta rukoilevat kuitenkin näiden asioiden puolesta.
Herralle Jeesukselle kiitos näistä hiljaisista rukoilijoista! He tekevät sitä arvokkainta, vaativinta ja kestävyyttä vaativaa työtä: Esirukoustyötä!
Vastaa Viestiin