Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Pigeon
Viestit: 889
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Voit ainakin luottaa, että olet hyvissä käsissä, parhaimmassa huolenpidossa! :)

Olet rukouksissa, kuten kaikki muutkin täällä.
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Herralle, ettei Hän jättänyt täyttämättä ilmoittamaansa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis olin itsekin ihmeissäni, koska kyllä mä oon yleensä näihin saanu vastauksen. Nyt se viipyi mutta se koetteli.
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. joo, se tuntui että se hieman viipyi, mutta mistä kohtaa Herra katsoi, nuo täydet vuorokaudet lasketuksi?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No sitä mä aattelinkin, koska sain 30.11. aamulla nuo sanat. Mutta sitten vasta eilen illalla kuulin asiasta että edellispäivänä oli alkanut konkreettinen tapahtumaketju vyöryä.
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... eli, enpä usko, että Herran ilmoitus viipyi. Hän pysyy kyllä sanassaan, mutta meille tuo tieto ei vättämättä tule heti perille, vaikka sen vaikutus olisikin jo käynnistynyt, niin kuin tässäkin kävi, sait viivellä tuon tiedon, ihmisten kautta, että se kaikki, oli alkanut edellispäivänä .....
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sit mä aattelin myös eilen aamulla vielä että tarkoittiko Herra täysiä viikkoja? Eli vasta maanantaina alkaa mulle tulla muuta puuhaa.
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskon, että tapahtuma ketju on jo alkanut/ käynnistynyt, vaikka kaikki ei ole vielä näkyvissä... nämä ovat näitä henkimaailman asioita, kaikki tapahtuu, juuri ajallaan, niin kuin on suunniteltu, mutta me tunnistamme itsemme malttamattomiksi.
On todella ihmellistä, kuinka täällä Pelastussanomissa, olemme saaneet todistaa jos jonkinlaisia ihmeitä, kun on vain avoin näkemään ja ottamaan niitä vastaan.
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Kyllä meistä pidetään ihanasti huolta!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Tosiaan näin on Sinetti ja ihmeet uskon kyllä, että ne jatkuu... täällä!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi kun saisimme vielä ruokusvastauksia mm. Sisaren, Ollin ja esim. Katso7 puolesta, jotka ovat täällä sitä toivoneet meiltä. Mä luulen että tällä palstalla on hyvä, ellei jopa erinomainen "rukoustykkipatteristo", jos sille päälle aletaan :D

...nii ja Ninnillä ja Markullaki oli kans täti joka oli huonossa kunnossa. Pitäs ruksata kovasti niitten puolesta.
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Luekelin tuolla eilen, suomi24 profetioissa, sitä pilkkaa ja muuta ja ajattelin juuri tätä, kun kerroit, kuinka täällä on hyvä henki. Suomi24:llä, ei tapahdu näitä ihmeitä, mutta täällä tapahtuu, joten se kertoo vahvasti tämän foorumin ja 24 foorumin hengestä.
Uskon, että Herra kyllä kuulee meidän kaikkien puolesta tehdyt rukoukset, mutta emme tiedä Hänen omia suunnitelmiaan, meille tuolla henkilökohtaisella tasolla, joten vastaukset rukouksiin, voi joskus jäädä huomaamatta, kun ne ei aina ilmene niin kuin olemme anoneet ja odottaneet niiden toteutuvan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niinpä! Mä oon siellä käyny just sen vuoksi että jospa sieltä löytyisi vielä joku joka haluaa rauhaa ja aitoa Hengen läsnäoloa. Tuo S24 on kuin jätteiden kaatopaikka... Itseasiassa mä oon vanha portsari ja seissyt monena iltana ovella jossa on niin jumalaton ilmapiiri etten osaa sanoin kertoa. Elikkä jos ne siellä kilpaa pilkkaa mua, niinku ne taas tekevät, niin ne ei satuta mua mitenkää, kuten ei sekään satuta joka lähtiessään kutsuu mua kahva-apinaksi :D ...lähinnä naurattaa vaan. Mutta S24:lla koitan herättää ihmisiä lähinnä ajattelemaan oikan ja väärän, totuuden ja valheen, suoran ja panettelun eroja.
sisar

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja sisar »

-jarmo- kirjoitti:Voi kun saisimme vielä ruokusvastauksia mm. Sisaren, Ollin ja esim. Katso7 puolesta, jotka ovat täällä sitä toivoneet meiltä. Mä luulen että tällä palstalla on hyvä, ellei jopa erinomainen "rukoustykkipatteristo", jos sille päälle aletaan :D

...nii ja Ninnillä ja Markullaki oli kans täti joka oli huonossa kunnossa. Pitäs ruksata kovasti niitten puolesta.
Kiitos Jarmo sanoistasi.

Vaikka envälttämättä rukouspyyntöihin kommentoikaan, niin rukoilen kaikkien pyyntöjen puolesta. (Kuten Jarmontekemä hieno avatarenikin kertoo).

Muistakaa sisaret ja veljet: Herramme on KAIKKIVALTIAS, mikä meille on mahdotonta,Hänelle se on lastenleikkiä.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Jumalan perhe rukouksistanne, Olen ollut nyt noin 1,5kk juomatta. Alussa kun kävelin kaupan ohi näin vain jotenkin sisäisesti rivin halpoja kaljatölkkejä määrä ja hintakin oli mukana sisäsisessä näyssä. En ole enää kiusattu alkoholin takia 3 viikkoon. Voin kävellä kaupan ohi näkemättä kaljaa sisäisillä silmilläni. Vapauteen Kristus meidät vapautti. Älä enää anna (itselleni) sitoa itseäsi orjuuden ikeeseen. Kiitos esirukouksista.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti kiitos Herralle Jeesukselle, että Hän rukoilee koko ajan meidän puolestamme!
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tunnen sisimmässäni että olen vapaa alkoholin kiroista mul on suuri riemu sydämessä ja ilo on täyttänyt sydämeni. kiitos esirukouksista! Ihana olla raitis ei ole tarvinnu kolmosta vaan seiskaa! Mun seiskani on raamattu sieltä se ilo vasta tuleekin! ja lohdutus toisin kuin kolmosesta
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4806
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Ihminen haluaa aina "helpotusta" muodossa tai toisessa, kun oikea helpotus on Herrassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Herralle! Tuon Riemu uutisen otan ilolla vastaa, veljeni, katso7! Jeesus myös Riemuitsee kanssamme siitä ja vielä enempi kuin me! Kiitos Jeesus!
Alkoholin kiro on selätetty! Amen!
näkymätön ninni

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Olen valtavan iloinen ja kiitollinen puolestasi katso7!

Kiitos rakas Taivaan Isä Jeesuksen nimessä!
Vastaa Viestiin