Rukousapua tätini terveyden puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Markku_my

Rukousapua tätini terveyden puolesta

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Tädilläni on paha sydämen vajaatoiminta, on ollut infarkti 15 vuotta sitten ja nyt vajaatoiminta on pahentunut. Keuhkoihin kertyy nestettä, kun sydän ei jaksa kierrättää, poistettu pari kertaa litra vettä keuhkoista. Pari päivää sitten tuli lisää huonoja uutisia, 10 vuotta sitten parantunut rintasyöpä on uusiutunut ja lähettänyt etäispesäkkeitä. Aika vaikea alkaa hoitamaan, kun on tuo sydänvaiva pohjalla. Hän ei ihan täysillä ole uskossa, puhuu kyllä Jumalasta, mutta Jeesuksen vastaanottaminen on ollut vaikeaa, rukousapua myös siinä asiassa, että Herra antaisi uskon Jeesukseen.

-Markku
näkymätön ninni

Re: Rukousapua tätini terveyden puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rakas Jeesus, Sinä näet tämän Markun tädin tilanteen. Rukouksin me kannamme hänet Sinun eteesi Herra! Anna usko ja luottamus Jeesukseen!
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tätisi on rukouksissani.
Markku_my

Kiitos kaikille esirukoilijoille!
Matt. 18:20
Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
Markku_my

Hyviä uutisia! Epäillyistä pesäkkeistä ei löytynyt viitteitä syövästä, ne oli jotain muuta. Tutkivat samalla maksan ja siitäkään ei löytynyt merkkejä syövästä. Jotkin "markkerit"(veriarvot) viittaavat syöpäriskiin ja senvuoksi tutkimukset jatkuvat vielä. Kuitenkin erittäin hyvä tieto tuo, ettei nuo epäillyt kohteet olleetkaan syöpäpesäkkeitä.

Kiitos rukoilijoille ja kiitos Jeesukselle, Hän on meidän parantaja.

-Markku
Sinettisormus

Kiitos ja Kunnia, Parantajallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Markku_my

Tänään tuli huonoja uutisia, nuo pienet pesäkkeet mitä luultiin harmittomaksi on alkanut kasvamaan ja se on merkki syövästä. Nyt pikalähetys jatkotutkimuksiin. Sirkka tätini on laihtunut puolessa vuodessa yli 10 kiloa ja ensin epäiltiin ravinnon imeytymis häiriötä, mutta todellinen syy on syöpä. Hänellä on lisäksi paha sydämen vajaatoiminta, minkä vuoksi henkeä ahdistaa koko ajan. Puhelimessa hän sanoi minulle, että ei hän syöpää pelkää vaan kuolemista tukehtumalla. Keuhkoihin kertyy nestettä, kun sydän ei jaksa pumpata.

Olen kiitollinen kaikesta rukousavusta hänen puolestaan
Sinettisormus

Tätisi on rukouksessani! Tämä Sirkka tätisi, josta näin tuon näyn. Tyttäreni jätti siinä eteisessä Sirkan huostaani. Siis Rukoukset jatkukoon!
sisar

Viesti Kirjoittaja sisar »

Oi Herra! Sinussa meillä ei ole pelkoa. Anna Pyhän Henkesi koskettaa Sirkkaa, että Hän ottaisi vastaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Vapahtajanaan ja Pelastajanaan. Herra me vetoamme Sinuun. Sinä et halua, että jumalaton hukkuu, vaan haluat, että he kääntyvät ja pelastuvat. Käännä katseesi Sirkkaan, pelasta Hänet ja poista Hänen pelkonsa. Sinä Herra voit myös Hänet parantaa. Herra nimesi kunnian tähden pelasta ja paranna. Näytä voimasi ja valtasi Sirkan kautta! Sinua me huudamme avuksi, hädän päivänä sinä olet luvannut meitä kuulla ja auttaa. Sinä Herra olet meidän apumme ja turvamme ja Sinulle kuuluu kiitos, kunnia ja ylistys nyt, aina ja iankaikkisesti. Aamen!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen rukouksessa mukana, aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Hannah

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Rukoilen myös tätisi puolesta ja teidän jaksamisenne ja lohdutuksenne puolesta.
Markku_my

kiitos kaikille esirukoilijoille tuestanne!
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Mukana rukouksessa!
jouko

Viesti Kirjoittaja jouko »

Tätisi on myös minun rukouksissani.
Herra Jeesus tulkoon hänen sydämeensä ja antakoon sinne turvallisen ja luottavaisen mielen.
Rukoilen myös että Herra antaisi vielä hänen toipua ja saada elinpäiviä.
Tapahtukoon Sinun tahtosi Herra.
Markku_my

kiitos että olette vahvasti mukana rukouksessa, Jeesus voi kaiken hyväksi muuttaa!
Sinettisormus

Rakas Taivaallinen Isämme, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja verenvoimassa rukoilemme tälle Sirkka tädille Parannusta, Pelastusta ja Vapautusta! Vain Sinä Voit!
Syöpä, minä puhuttelen sinua, Jeesuksen Krstuksen voimalla. Syöpä, sinä joudut väistymään Sirkasta, sillä sinulla ei ole muuta mahdollisuutta Parantajamme edessä! Minä JULISTAN, syöpä VÄISTY ja uppoa mereen!
Minä JULISTAN PELON VOITETUKSI ja KIVUT VÄISTYVIKSI!!!
Minä JULISTAN KAHLEET VAPAUTUNEIKSI! JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ NÄMÄ TAPAHTUU!!! Sillä me uskomme TODEKSI Jeesuksen Sovitustyön, emmekä tässäkään kohtaa halvenna Hänen työtään, vaan uskomme Herramme lupauksiin ja Hänen uskollisuuteensa!
Kiitos Jeesus! Kiitos Isä! Kiitos että pian saamme kuulla Sinun Taivaallisen ihmeen tapahtuneen Sirkan elämässä ja Sirkka saa astua elämään Sinun Uskon tiellesi!
AA-MEN!!!

JULISTAKAA TÄTÄ RUKOUSTA ÄÄNEEN; NIIN ETTÄ HENKIVALLAT VÄISTYY; TEHKÄÄ TÄMÄ USKOEN!!!
Sinettisormus

18. Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
19. Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu,
20. ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
Gal.2.
Markku_my

Tätini Sirkka nukkui pois viime yönä, oli ollut pitkä todella vaikea jakso ja elimistö ei enää kestänyt.

Kiitos kaikille jotka rukoilivat hänen puolestaan

-Markku
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Osanottoni suruusi Markku!

Tätisi on nyt parhaassa mahdollisessa hoivassa. Amen.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Osanottoni.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin