RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään kello 16:45 sain tiedon Indonesian tilanteesta

Indonesiassa äärimuslimit ovat saaneet juuri nyt niin suuren vallan ja akitoineet kaikissa kaupungeissa vallanpitäjät "ei muslimeita" vastaan ja etenkin kristityt ovat nyt tulilinjalla.
Maan johto on kaatumassa ja siitä on tulossa äärimmäisen radikaalinen.
Siellä ei enää kohta kukaan pääse maasta ja kuulemma miljoonat ihmiset ovat vakavassa hengenvaarassa.
Tilanne ei ole vielä päässyt maailman median tietoisuuteen, mutta maan tilanne tulee olemaan pian aika varmuudella uutisoinnin aiheena.

NYT RUKOILKAA ERITYISESTI INDONESIAN KRISTITTYJEN PUOLESTA!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Just soitin Rauno Helpille ja rukoilimme Indonesian Kristittyjen puolesta ja sen koko tilanteen puolesta ja kaikkien niiden puolesta, jotka taistelevat Islamin saatanallisten murhiin ja Koraanin kehottamaan "ei islamistisen" väestön hävitykseen suuntaavien oppien levitystä vastaan.
Sinettisormus

Re: RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen asian puolesta.
olli

Re: RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Viesti Kirjoittaja olli »

Laitoin juuri pitkän kirjoituksen tuonne toiseen ketjuun.

Islam eli alistaminen palvelee petoa, asia on niin ilmeinen muutenkin, mutta tässä on jotakin jossa erityisesti näkyy miten raha ja islam ovat keskenään niin, niin naimisissa - pedon keinot ovat monet mutta tarkoitusperä on vain yksi; erottaa Kristuksesta ja Hänen rakkaudestaan.

Kiitos esirukouksistanne ! Minulla on tuolla useita kymmeniä kristittyjä ystäviä, joiden henki on oikeasti nyt vain Hänen kädessään.
Samuli

Re: RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Rakas Jeesus varjele ja anna sisaruksillemme Indonesiassa viisautta jo rohkeutta toimia Sinun tahtosi mukaan.
Sinettisormus

Re: RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

helppo sanoa että luota sinä vaan Herraan

Ymmärrän tuo suuren hädän ja oikeasti rukoilen tämän puolesta. Illalla rukoilin Herran puoleen useita rukouksia tästä ja kun nyt aamulla heräilin, oli tämä rukouksissani heti mukana ja jatkan edelleen. Nuo eivät olleet minulta vain tyhjiä sanoja, mutta itsessäni olen heikko, enkä itsessäni voi, muuta kuin kohota Herran eteen rukoukseen, antaen Hänelle kaiken vallan ja luottamuksen tämän asian hoitoon. Minulla ei ole myöskään ymmärrystä pyytää, kuinka näin suuri asia hoidetaan, mutta Herralla on. Ei ole suurempaa tahoa, johon näin voin vedota ja minun on PAKKO USKOA JA LUOTTAA HERRAAN, muuten rukoukseni valuu tyhjiin. Mutta rukouksen täytyy lähteä myös oikealla sydämen asenteella.
Anteeksi Olli jos sanani tuntuivat tyhjiltä ja liian helpoilta heitettäväksi ilmaan. Tuossa jokin aika sitten opin, kuin suurena läksynä, se aivan kirkastui minulle, vaikka tämän olin tiennytkin, kuinka tärkeää on rukoilla JUMALAN TAHDON MUKAISUUTTA. Uskon, että Hän iloitsee tällaisista rukouksista, joissa luotamme asiamme täysin Hänen hoitoonsa, sillä itsessämme emme todellakaan voi mitään.
Siunasin illalla noita sukulaisiasi ja ystäviäsi Indonesiassa, kuin myös kristittyjä siellä, ja julistan Siunausta heille edelleen, Jeesuksessa Kristuksessa, kuin myös sinulle, rakas Olli ja teille kaikille muille, rakkaille siskoille ja veljille, täällä ja ympäri maailmaa. Me olemme iso, Jumalan perhe!
Rukoukset jatkukoon, ja kuka kykenee, olisi paastorukoukset vahvoja näissä asioissa. Tämä nousi minulle illalla mieleen, sillä koin tässä taas Esterin vaikutuksen.
Amen.
olli

Re: RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Viesti Kirjoittaja olli »

Sen verran terveisiä Luoteis-Jakartasta, Pluitin kaupunginosasta, ja vaimoni sukulaisilta joita olette kantaneet Isän eteen, että vaimoni serkun talon vierestä paloi tänään kaksi taloa, mutta hänen talostaan kärvähti vain hieman ulkoseinää. Tuolla ei syttymisaikaan ollut mielenosoitusta, joten palon syy on jokin muu.

Mutta mielenkiintoista sinänsä, kun hänenkin puolestaan olette juuri rukoilleet, että hänen talonsa säästyi. Joku voisi sanoa "sattumaa", mutta minun mielestäni sattumia on vain hernekeitossa, loppu on Isän kädessä.
Sinettisormus

Re: RUKOUSPYYNTÖ Indonesian tilanteesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Olli! Olen aina sanonut, että mikään ei ole sattumaa. Kiitos Herralle! Rukoukset jatkukoon!
Vastaa Viestiin