Lapset ja nuoret

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
VainYksinJeesus

Lapset ja nuoret

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Oon jo jonkun aikaa muistanut lapsia ja nuoria rukouksissani.. kun aika pimenee, mistä nämä saisi turvaa, kun ei enää kerrota Jeesuksesta. Ja lapset jotka kärsii näissä sodissa...kuka heitä auttaisi...

Eilen puistossa...sinne tuli kaksi tyttöä. Tämä heistä isompi, oli kait ala-astelainen, meni istumaan penkille ja jostain syystä kiinnitin huomiotani häneen. Hymyilimme toisillemme, mutta jokin siinä hänen katseessaan kosketti. Tai tiedän että Jeesus kosketti mua hänen kauttaan.
Huomasin että hänellä oli ohuen ja vanhan näköinen takki päällään, ja kun he tulivat siihen meidän lähelle niin tajusin että hän paleli ihan kauheesti.
Hällä ei ollut hanskoja ja hän hytisi kylmästä...Meinasin ensin antaa kädestäni omat tumput hälle mutta muistin että mullahan on laukussa sormikkaat. Tarjosin tytölle niitä, mutta hän ei suostunut ottamaan niitä vastaan. Muutaman kerran pyysin että ottaisi sormikkaat kun hän niin palelee, mutta hän kieltäytyi...
Jouduin hetkeks kääntämään selkäni kun meinasin ruveta itkemään...kun tiesin että hällä on niin kylmä mutta ei ehkä vaan kehdannut ottaa niitä sormikkaita vastaan.
No sitten hetken päästä muistin että hei onneks on suklaatakin laukussa :) Tarjosin näille tytöille, tuo hänen kaverinsa otti heti iloisin mielin pari palaa mutta jouduin tyrkyttämään tälle palelevalle tytölle kun hän ei meinannut suklaatakaan ottaa...

Onneksi myöhemmin huomasin että hänet haettiin sieltä puistosta.
Itellä on vaan niin surullinen olo hänen puolestaan, olen ajatellut häntä eilisestä asti ja rukoillut puolestaan.
Toivon että saan tavata hänet vielä, tutustua häneen, kertoa Jeesuksesta ja ehkä saada vielä seurakuntaankin.
Hänen katseessaan oli jotain sellaista, mitä en oikein ymmärrä, mutta koin että Jeesus rakastaa häntä niin paljon. Aina kun ajattelen tuota tyttöä niin alkaa itkettää.

Tämä on vähän sama juttu, kun tapasin aiemmin vanhan miehen ja itkin aina kun katsoin häntä, Jeesus kosketti hänenkin kauttaan. Ja nyt oon saanut tutustua lähemmin tuohon vanhukseen. Hänkin kulkee vanhoissa vaatteissa...kerran kokouksessa huomasin että hällä oli rikkinäiset sukat...
Kävin ostamassa uusia.
Viimeksi huomasin hällä rikkinäiset villasukat uusien sukkien päällä...
Nyt oon ostanut hälle uudet villasukat ja paksun hupparin...toivon että hän ottaa ne vastaan, eikä nolostu kun ostelen hälle vaatteita...
Jeesus haluaa pitää huolta niistä vähäisimmistäkin ihmisistä, niin tuosta vanhuksesta kuin siitä palelevasta tytöstä, kuin myös kaikista Suomen nuorista ja sodan jaloissa kärsivistä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4827
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lapset ja nuoret

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen sinun teoillesi, Herra kyllä tietää miten auttaa, sinä olet Hänen välikappaleensa. Herra on Suuri, Herraa Jeesusta Kristusta ei lempeämpää auttajaa ole. Hän tietää kaiken, tuntee kaiken, on meidän Vapahtajamme!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Lapset ja nuoret

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitän sinusta Herraa, rakas siskoni, VainYksinJeesus. Muistan kun sinut ensi kerran tapasin tuolla suomi24:llä, kertomassa juuri tuosta vanhasta papasta. Minä näin sinun sydämesi laadun, joka toteutuu sinussa hyvin tuon Matt.25 mukaisesti. Siihen kaikkien uskovien tulee pyrkiä, mutta tehden ne juuri näin RAKKAUDEN tekoina, sillä jos se puuttuu meistä, emme ole mitään. Tuon vuoksi kutsuin sinut myös tänne ja olen kiitollinen kun sinä tulit. Itse mietin aikanani pitkään, mikä on minun kutsumus työni täällä, kunnes se eräänä päivänä valkeni minulle yksinkertaisuudessaan, mutta myös suuruudessaan; kutsuni lähimmäisen RAKKAUTEEN!
Siunausta sinulle ja myös teille kaikille muille rakkaille siskoille ja veljille!
Sinettisormus

Re: Lapset ja nuoret

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ARJEN ENKELI:

Kuva
Sinettisormus

Re: Lapset ja nuoret

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

IHMISYYS EI OLE KRIISISSÄ, IHMISYYS ON RAKKAUDESSA:

Kuva
Sinettisormus

Re: Lapset ja nuoret

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

VainYksinJeesus

Re: Lapset ja nuoret

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tässä erään kerran hellareissa oli joku puhumassa en nimeään muista, mutta hän kertoi että Riku Rinne on hänelle kertonut, kun kiertelee kouluissa puhumassa, niin vielä kymmenen vuotta sitten sai puhua Jumalasta ja tuntien jälkeen ja vielä välitunneillakin koululaiset pyysivät että Rinne rukoilisi heidän puolestaan.

Tänä päivänä kouluissa ei saa edes mainita sanaa Jumala ja Rinne joutuu käyttämään muita sanoja, esim. Rakkaus tai hyvyys ym...mutta Jumalasta ei saa puhua.

Voi lapsiparkoja, voi niitä nuoria jotka tarvisi saada kuulla Jeesuksesta mutta heille opetetaan vaan ettei koko Jumalaa ole...ja kohta he eivät tule edes tietämään ovatko tyttöjä vai poikia kun opetetaan ettei sellaisia edes ole.

Tästä Esa Heiskakin tänään puhui, jossain maassa on jo tullut tämä että lapset ei ole poikia eikä tyttöjä ja on joku vedetty jo oikeuteen siitä asiasta että on jotakin nimittänyt pojaksi.
Tätäkö se tulee olemaan kohta täälläkin?
Vastaa Viestiin