Rukoillaan Jumalan tahdon toteutumisen puolesta!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
näkymätön ninni

Re: Rukoillaan Jumalan tahdon toteutumisen puolesta!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Samoin tuntemuksin myös täällä! :roll:
Sinettisormus

Re: Rukoillaan Jumalan tahdon toteutumisen puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Samoin täällä.Kuitenkin Ilolla luin nuo tuntemuksesi sisar. Se että olet luopunut omasta tahdostasi ja olet antanut sen Herralle, että Hänen tahtonsa tapahtuu elämässäsi, niikuin meidän muidenkin. Se kertoo siitä, että kaikki ylpeys on karissut pois ja Jeesus on saanut täyden tilan sydämiimme. Niin sen pitää olla, mutta jos tuo on uutta, se voi aluksi hämmentää. Voit levossa jättäytyä Jeesuksen kanssa läsnäoloon, sinun ei tarvitse edes puhua mitään, vain kuunnella sydämesi ääntä. Jeesus rakastaa meitä ja iloitsee, että olemme täysillä Hänen. Rauha laskeutukoot sydämiimme, sillä voimme olla varmoja, että Jeesus on alati meidän lähellämme, läsnä sydämessämme! Kiitos Jeesus siitä, sillä sinä todella olet ja kuulut joka hetkeemme!
Tämä kappale on yksi lemppareitani ja sopii tähän täydellisesti: https://www.youtube.com/watch?v=0o5B4OHKVBc
Herran Ihanaa Rauhaa teille kaikille, levätään Herrassa ilolla!
Sinettisormus

Re: Rukoillaan Jumalan tahdon toteutumisen puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilemme tänään itsemme puolesta, jotta saamme voimaa elää Jumalan tahdon mukaan.

Oi, Pyhä Henki, tule avukseni tänään, että voin valvoa rukouksessa ja vaeltaa hengessä, olla Kristukselle kuuliainen. Vain sinä voit todella ottaa Kristuksen omasta ja antaa minulle, siksi pyydän: anna minulle Kristuksen tuntemisen rikkautta, että en jäisi köyhäksi ja alastomaksi. Kirjoita Jumalan sana minun sydämeeni, että minä noudattaisin sitä. Tule, Pyhä Henki, sisimpääni ja asu minussa. Tuo Kristuksen täydellinen siunaus mukanasi, että minusta tulee Kristuksen kaltainen. Elä, Jeesus, minussa tänään. Haluan ajatella sinun ajatuksiasi, torjua omat ja vihollisen syöttämät ajatukset ja tunteet. Auta minua tahtomaan kuin sinä, haluamaan samoja asioita, tekemään sinun tekojasi. Haluan olla sinun seuraajasi. Käytä minua miten haluat, missä haluat ja kuinka haluat. Haluan elämälläni palvella sinua.

Puhdista sydämeni, sinä Vapahtaja, kalliilla verelläsi. Puhdista minut kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja valaise se, mikä sydämessäni on pimeää - anna sanasi valaista minun ymmärrykseni. Murra se, mikä minun sydämessäni on kovaa ja paatunutta ja vastustaa Pyhää Henkeä - murra se sanasi vasaralla. Anna minulle särjetty ja nöyrä henki, arka tunto sinun sanasi edessä.

Älä ota minulta pois Pyhää Henkeäsi. Synti riippuu minussa kiinni ja niin helposti se minut kietoo, niin huomaamattani saatan murehduttaa sinun henkesi tai tuottaa surua vanhurskaalle - armahda minua. Anna minulle anteeksi ja tule Pyhä Henki tuoreena ja kirkkaana, voimallisena ja murtavana minun sisimpääni, sillä haluan taivuttaa itseni Jumalan tahtoon. Tee minut kykeneväksi olemaan uuden liiton palvelija ja auta minua vaeltamaan hengen vapaudessa. Anna minun sydämeeni rauha ja ilo, tue minua alttiuden hengellä ja suo minun tänäkin päivänä iloiten ammentaa vettä pelastuksen lähteistä. Vie minut kirkkaiden vuoripurojen ääreen, juomaan puhdasta vettä. Anna minun ruokailla ja levätä aina sinun läheisyydessäsi, ravita itseäni elämän leivällä. Sinulta tulee kaikki hyvä.

Vapauta minut pahoista ihmisistä ja varjele minua eksymästä pois sinun tieltäsi. Älä anna minkään ihmisviisauden minua kiehtoa, pidä maailman rakkaus minusta kaukana. Haluan puhdistautua ja erottautua sinulle, jättää taakseni turmeluksen tiet, visusti välttää himojen mukaan elämistä ja itserakkautta, oman voiton tavoittelua. Neuvo minua ja vahvista sisäistä ihmistäni, että voin palvella toisia. Ahneus olkoon minusta kaukana. Siunaa minua ja kotiani, varjele läheisiäni, uudista meitä ja pelasta, sinä Armon Jumala.

Anna minulle tänäkin päivänä voimaa valvoa ja rukoilla ja lukea sanaasi. Avaa ymmärrykseni käsittämään kirjoitukset. Auta minua kasvamaan sinuun, joka olet Pää, niin että minusta tulee hengellisesti aikuinen. Älä anna minkään kiireen tai mukavuuden, laiskuuden tai viihteen riistää minulta aikaa, joka tarvitaan jumalasuhteen hoitamiselle.

Kiitän sinua, rakas Jeesus, tänäänkin, että olet antanut henkesi minun puolestani. Olet sankarini, olet kaikista paimenista ylivertainen - ihailen sinua. Sinulle kuuluu sydämeni, sinulle kuuluu koko elämäni, sinua haluan palvella. Kiitos, että olet kutsunut minut yhteyteesi, antanut minun tulla osalliseksi kasteesta ja seurakuntayhteydestä, ehtoollisen siunauksesta ja Pyhän Hengen lahjoista. Kiitos, että paras on vielä edessäpäin. Kiitos, että tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistukseni tuottaa minulle äärettömän suuren, ikuisen kirkkauden. Ylistän sinua, Jeesus! Aamen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoillaan Jumalan tahdon toteutumisen puolesta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti! Ihana rukous.
Kiitos!
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoillaan Jumalan tahdon toteutumisen puolesta!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Kiitos Sinetti.
Tämä oli todella ihana ja tarpeellinen rukous tähän päivään..ja tuleviinkin!
Vastaa Viestiin