ettemme eksyisi

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuli muuten aivan uniin saakka toi eilen katsomani elokuva rukouksesta ja johdatuksesta:
http://www.aikamedia.fi/tuote/3523/war-room-dvd
Mietin että oliko tarina fiktiivinen vai tositarina, koska siinä oli moni asia jossa oli Taivaallinen sormenjälki. Ihmiset eivät kykene tekemään johdatuksesta ja siunauksista aina Jumalan mielen mukaista, vaan siunaavat itseään maallisella tavalla. Tässä käytettiin selvästi Tiavaallisia keinoja siunauksiin.
Samuli

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Joka tapauksessa tämä saattoi olla henkilökohtainen viesti ja varoitus minulle. Käsky viedä KAIKKI asiat Jeesukselle Kristukselle.
Toivon, että tästä ketjusta, minun prosessista on muille samojen asioiden kanssa painiville, jotain iloa.
Amen :)

Uskoisin Piegeon että juuri näin Isämme meitä kasvattaa. Meillä kaikilla on varmasti hieman saman tyylisiä kokemuksia ja tarkoitus mielestäni on nimenomaan siinä, että oppisimmme joka tilanteessa turvautumaan Häneen.
Mutta hienoa että rohkaistuit tuomaan nämä asiat tänne, koska näin voimme yhtenä seurakuntana oppia ja tukea toisiamme ja se on Rakkautta. Ja haluaisin sanoa, että näillä koettelemuksilla on aina joku tarkoitus tai useampikin. Ja kiitos Ninnillekin hyvistä sanan paikoista. Jarmon sanoista tuli mieleen, että vihollisemme on näkymätön, taistelemme henkivaltoja vastaan.
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tiedättekö, että minulla on aivan hirveä olo.
Rukoilin yöllä, että vahvista minulle, mikä henki niissä sanoissa on(niinkuin ne ei niistä kävisi ilmi).
Sain rukouksessa henkeeni tiedon, että vahvistus tulee palstalle, jonkun uuden palstalaisen kautta, joka ei olisi vielä kirjautuneena tai jolla ei ole vielä oikeutta kirjoittaa. :oops: Olen pahoillani Jarmo, jos tämä aamuinen oli minulle rukousvastaus. Olo on kuin Juudaksella. :(
Mutta miksi? Siihen haluan vielä vastauksen. Haluan kuitenkin sanoa, että sydämessäni asuu rauha.
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rauhaa sinulle Pigeon.
Me uskovina tiedämme, että Saatanalla on näinä päivinä enentyvästi kiire ja se todella näkyy ja kuuluu joka puolella. Se yrittää eksyttää meitä unissakin, mutta me tiedämme kuka on meidän Herra? JEESUS KRISTUS!!! Me emme anna valtaa tuolle vihtapöksylle, vaan osoitamme sille taaimmaista nurkkaa, näin minä monasti teen, napsautan sormiani ja osoita kohti nurkkaa: "Häivy, sillä minä olen sinut tunnistanut ja tiedän kuka sinä olet!!! Jeesus Kristus on minun Herrani!"
Turhaan kannat Juudaksen oloa, sillä vihtis on se joka sinua on yrittänyt eksyttää, mutta sinä olet hänet tunnistanut, sillä ei ole valtaa sinuun eikä meihin muihinkaan! Meidän sydämemme on täysin annettu Kristukselle ja hän kyllä pitää huolen omistaan. Saamme kuitenkin enenevässä määrin kokea tuon olion hyökkäyksiä, mutta hedelmästään me se tunnetaan, sillä se on mädäntyneen musta, löyhkäävä hedelmä, missä ei ole mitään hyvää, vaan kaikki se on maailmasta lähtevää. Nyt ota oikea ylistys kuuri, sillä tuo kaamea vihulainen vihaa sitä, että Jumalaa ylistetään ja sen on pakko lähteä pois.
Tämä toimii oikeasti, jos masentaa, tai muuta vastaavaa, joutuu masennuskin väistymään! HALLELUJA!!!
Kiitos ja Kunnia yksinomaan JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!..... "naps" "naps" "naps", muut oliot häipyköön sinne viimeiseen nurkkaan!!!
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja nyt ylistämään, Yeshua Hamashiach - Jesus Is Lord - Majesty - Lyrics : https://www.youtube.com/watch?v=z-j_1e13qlE
Yeshua (Jesus) Kadosh (Holy) ! : https://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0
For Your Name Is Holy - I Enter The Holy of Holies - Paul Wilbur - Lyrics : https://www.youtube.com/watch?v=s4CRvAPzxjI
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Amen, Sinetti. Kovaa ja korkealta!
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MEN!!!!
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tanssi, Pigeon, Tanssi Herralle Ylistäen, taputa käsiäsi yhteen muusiikin tahtiin, sillä sillä häpäistään, saatanaa, TANSSI JA YLISTÄ!!!
Tehkää kaikki samoin, Ylistäkää, tehkää sitä niin kauan, että tunette kuinka ilo nouseen sydämiin. Eikä se edes kestä kauan, sillä se vihulainen joutuu väistymään, se ei kestä ylistystä, siis YLISTÄKÄÄ, YLISTÄKÄÄ TANSSIEN!!!
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä 50 kpl ylistys musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=z-j_1e1 ... -j_1e13qlE

JEESUS KRISTUS ON HERRAMME JA HÄN ON YLISTYKSEN ARVOINEN!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä tätä kestää lukea :D

Ylistetty olkoon Herra Jeesus Kristus vapahtajamme!
näkymätön ninni

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus!

Psalmit 103

1 Daavidin virsi. Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa on, hänen pyhää nimeänsä.
2 Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt,
3 hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi,
4 joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella,
5 joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan.
6 Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille.
7 Hän on tehnyt Moosekselle tunnetuksi tiensä, Israelin lapsille suuret tekonsa.
8 Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
9 Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.
10 Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.
11 Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.
12 Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.
13 Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.
14 Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.
15 Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruoho, hän kukoistaa niinkuin kukkanen kedolla.
16 Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
17 Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,
18 niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.
19 Herra on pystyttänyt istuimensa taivaisiin, ja hänen kuninkuutensa hallitsee kaikkia.
20 Kiittäkää Herraa, te hänen enkelinsä, te väkevät sankarit, jotka hänen käskynsä täytätte, kun kuulette hänen sanansa äänen.
21 Kiittäkää Herraa, kaikki hänen sotaväkensä, te hänen palvelijansa, jotka hänen tahtonsa teette.
22 Kiittäkää Herraa, kaikki hänen tekonsa, hänen valtakuntansa kaikissa paikoissa. Kiitä, minun sieluni, Herraa.
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja älkää jättäkö tätä vain lukemiseen, vaan ALKAKAA USKON ASKELIN YLISTÄMÄÄN!!! JARMO MUKAAN! KAIKKI MUKAAN! YLÖS TUOLEILTA JA YLISTÄKÄÄ HERRAA!!! Näytetään sille vihulaiselle, missä sen nurkka on!!
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 150
1. Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä hänen
väkevyytensä taivaanvahvuuksissa.
2. Ylistäkää häntä hänen voimallisista teoistansa, ylistäkää häntä, sillä hänen herrautensa on suuri.
3. Ylistäkää häntä pasunan pauhulla, ylistäkää häntä harpuilla ja kanteleilla.
4. Ylistäkää häntä vaskirummuilla ja karkelolla, ylistäkää häntä kielisoittimilla ja huiluilla.
5. Ylistäkää häntä helisevillä kymbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla kymbaaleilla.
6. Kaikki, joissa henki on, ylistäkää Herraa! Halleluja!
Samuli

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Eksytyksestä --> Herramme ylistykseen
Saatanan syytöksistä--> Jeesuksen Armoon
ja Kaikkivaltiaan kirkkaudeksi! näin se vaan kääntyy
Ylistys, kiitos ja kunnia Luojalle!
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MEN!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ylistetty olkoon Sinun nimesi, Herramme Jeesus Kristus!!!
näkymätön ninni

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Psalmit 66

1 Veisuunjohtajalle; laulu, virsi. Kohottakaa Jumalalle riemuhuuto, kaikki maa,
2 veisatkaa hänen nimensä kunniaa, antakaa hänelle kunnia ja ylistys.
3 Sanokaa Jumalalle: "Kuinka peljättävät ovat sinun tekosi!" Sinun suuren voimasi tähden sinun vihollisesi matelevat sinun edessäsi.
4 Kaikki maa kumartakoon sinua ja veisatkoon sinun kiitostasi, veisatkoon sinun nimesi kiitosta. Sela.
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

MILTÄ TUNTUU HERRAMME YLISTYS? NOUSEEKO JO ILO HERRAMME PUOLEEN; JOKA SYDÄMESSÄMME ASUSTAA?? MINULLA AINAKIN!!

PIGEON? JARMO? NINNI? SAMULI? JA TE MUUT?
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 06 Loka 2016, 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyynelet silmiin ja pala kurkkuun :D
näkymätön ninni

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

No hyvältähän tämä tuntuu!

Pääsee kurkistamaan iäisille kukkuloille!
Vastaa Viestiin