ettemme eksyisi

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Samuli

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Jeesus. Silmäkulmat kostuu ilon kyynelistä ja posket ovat muikistuneet onnelliseen hymyyn :)
Pigeon
Viestit: 893
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

HYVÄLTÄ TUNTUU!
TÄTÄ LISÄÄ! :lol:
KIITOS JA KUNNIA HERRALLEMME, JEESUKSELLE KRISTUKSELLE! AAA-MEN! :D
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

KIII-TOS!!!
KIITOS HERRALLEMME JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!! Kaikki KUNNIA HERRALLEMME!!!
Nyt on taas todistettu kuinka YLISTYS OIKEASTI AUTTAA, eikä sitä tarvitse edes tehdä kauan, kun vihtis joutuu väistymään!
Tämä pitäisi määrätä oikein reseptillä joka päiväiseksi hetkeksi, tai ainakin muutaman kerran viikossa.

29. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
30. Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
31. mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Jesaja 40.
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lopuksi vielä, vieden meidät onnelliseen Rauhaan, Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa: Siunattu Varmuus! Tämän jälkeen uitte SUURESSA HERRAN RAKKAUDESSA! : https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sanattomana tätä katsoo vaan hymyssä suin :D

Ylistys ja Kiitos Jumalalle, kun meille on annettu suurin uhri, Jeesus Kristus! Hänessä mekin voimme olle osalliset elämään.
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos olisin ilman uskoa ja maailmallinen, voisin sanoa tähän mainos pätkän: PIRKKA TEKI SEN!
Mutta, kun minulla on uskoni, enkä halua allekirjoittaa maailman tekosia, teen SUUREN Ilmoituksen: KRISTUS TEKI SEN!!! :D
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ylistys, on yksi SUURI ja VAHVA AVAIN, aukaisemaan yhteyden Taivaan valtakuntaan, käyttäkäämme sitä.
näkymätön ninni

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Jollemme me oikein käsitä ja arvioi Jumalan Pojan ansiota tai Jumalan vanhurskauttavaa armoa, niin hän itse kyllä tietää sen arvon. Hän pitää kuitenkin omaa työtänsä suurena ja kalliina. Jos nyt minun sydämeni ja omatuntoni, jotka eivät ymmärrä ja ota vaarin, mitä Jumala Pojassaan on meidän puolestamme tehnyt, vain tuntevat ja arvostelevat syntejäni, on se kuitenkin sellaista, jolla ei Jumalan edessä ole merkitystä.

Ja kun se ei merkitse mitään Jumalan edessä, vaan ainoastaan tunteissani, uskottomassa sydämessäni ja mielessäni, ei sellainen syytös liioin merkitse mitään. Se voi vain hetken tehdä minut levottomaksi, mutta se ei voi tuomita minua. Sitä apostoli tässä tarkoittaa, kun hän sanoo: Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.

Kun Jumalan näin ollen täytyy pitää vanhurskauttamisemme täydellisenä, tulee meidän autuaan lohdullisina ja turvallisina ylistää hänen suurta armotyötänsä sanoen: Kaikki on hyvin, kaikki on täytetty! Vaikka syntini olisivat tuhat kertaa lukuisammat ja suuremmat, eivät ne kuitenkaan paina mitään suuren Jumalan vanhurskauttamisen rinnalla. Ylistetty olkoon hänen nimensä!

(Rosenius)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

ON se niin mahtava teko! Eihän sitä kertakaikkiaan osaa kunnolla käsittää. Tuli tänne, syntipukiksi, kaikkien näiden samanlaisten ihmisten syyllistettäväksi jossa mekin näemm toinen toisemme joskus kärsivän ja sitten viattomana antaa itsensä ristille. Voi sitä käsittämätöntä armontyötä minkä Jeesus teki siellä Golgatalla. Tähän samaan käistyksen murtui -70 luvun alussa myös Nicky Cruz, joka oli New Yorkin Late Johansson. Hän tajusi että tää kaveri uhrautui veljiensä takia kuolemaan noiden SYYPÄIDEN vuoksi. Ei sellaista voi tehdä kuin yksi JEESUS KRISTUS! Itkua taas mä täällä puserran, on se niin iso juttu....
Sinettisormus

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... EI OLE SUUREMPAA RAKKAUTTA .... EI OLE SUUREMPAA ARMOA ....
...ja tuohon yhteen sanaan RAKKAUS, kaikki kiteytyy....
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ettemme eksyisi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä muistan ihan pienenä kun muutimme pois isovanhempien luota Torniosta tänne etelään. Olin varmaan joku 4-vuotias kun äiti luki Raamattua. En minä hirveästi ymmärtänyt vielä muuta kuin sen että joku pantiin ristille ja se kuoli. Mutta äidin kyyneleet muistan ja ihmettelin miksi äiti aina itki lukiessaan niitä Raamatusta. Kyllä minä sitten myöhemmin ymmärsin, kun tajusin mikä teko se oli.
Vastaa Viestiin