Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Pi_O

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Mietin pitkään, että minkä otsikon alle tämän rukouksen laitan. Päätin laittaa tämän Kiitoksiin, sillä tässä on hieno mahdollisuus repiä vanhat korruptiokytkökset rikki. Jos yksi nuori nainen menee vanhojen miesten kerhoon niin siitä harvemmin mitään hyvää seuraa. Mutta, jos naiset saavat toimia vapaasti niin naisten ihmisläheinen johtamistyyli saa tilaa.

Pyydän teitä muistamaan, että menneinä aikoina esim. Kiinassa on ollut useimmiten miehiä vallassa. He ovat johtaneet kovalla kädellä ja kansa on nähnyt nälkää.
Nainen on ollut ainakin kahdesti vallassa. Vaikka hekin ovat johtaneet kovalla kädellä niin siitä huolimatta kansa ei ole nähnyt nälkää.

Miehet ovat olleet kautta aikain vallassa, koska he pyrkivät siihen tehtävään. Naiset harvemmin hakeutuvat niin tuulisille paikoille, mutta ovat usein miesten takana niin ikään tuulensuojassa.

Rukous: Uusi hallitus on saatu Suomeen.

Rukoillaan Jumalan voimaa ja viisautta nuorille uurtajille, sillä vastatuulta on luvassa. Vanhat hyvä veli –verkostot repeilevät ja kyseiset henkilöt eivät tahdo jakaa haalimaansa omaisuutta.

Abba Isä, Siunaa ja varjele sekä lähetä Pyhä Henkesi avuksi, jotta Kristus kirkastuisi keskuudessamme. Kiitos, että saamme tässäkin asiassa kääntyä Herramme Jeesuksen puoleen.

Isä meidän, tapahtukoon Sinun tahtosi niin maan päällä kuin taivaassa, Aamen!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Koskaan Suomessa ei ole ollut niin ateistista hallitusta kuin tämä Marinin vetämä hallitus on.

Marin kannattaa mm. eutanasiaa, " kolmatta sukupuolta", translakia, Kreikan velkojien anteeksiantoa, homoliittoja......
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kyllä hirvittää ihan kun ajattelee millainen hallitus meillä on,Jesaja.3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
Pi_O

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Uskon vakaasti, että nyt on viimeiset hetket meneillään. Jumala kuitenkin toimii loppuun asti, koettelee ja tutkii sydämiä.
Toisinaan tarvitaan nuoria, koska vanhat ovat "urautuneita" vanhoille kurjille teilleen.

Jer. 1:7 -- Älä sano, että olet nuori, vaan mene, minne ikinä sinut lähetän, ja puhu, mitä minä käsken sinun puhua.

Suomessa ei ole aikoihin ollut hallitusta, joka seuraisi Jumalaa. Eipä liiemmin muuallakaan...
Siksi rukoilin hallituksemme puolesta. Jokainen rukoilee miten rukoilee.
Jatkan rukousta hallituksemme puolesta, vaikka sitten yksin.

Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi. Tapahtukoon sinun tahtosi, myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Aamen!
/Matt. 6./
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä myös mun mielestä hallituksen ja muiden valtaapitävien puolesta pitää rukoilla, oli se sitten millainen tahansa, ikään ja sukupuoleen tai muihin ulkonaisiin asioihin puuttumatta. Ja tietenkin sitä, että he kääntyisivät Herran puoleen, Herra voi sen vaikuttaa juuri noista ulkonaisista asioista huolimatta.

Mutta oon kyllä myös samaa mieltä siitä, että siellä on nyt vahvasti antikristillinen koalitio vallassa, jos ajattelee että ateismi on lopulta Jumalan vastaisuutta.

Herra armahda tätä maata ja herätä meidät turvaamaan vain Sinuun!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kyllä Rukousvartio oli viimeiseen asti, ennen hallituksen nimittämistä. Rukoiltiin tapahtukoon sinun tahtosi. Salliiko Herra vaikeimpia aikoja?
Että kansa nöyrtyy Jumalan väkevän käden alle? Voi myös käyttää antikristillistä koalitiota, herätykseen.
Jumala voi kääntää, kuninkaiden sydämet ja vesiojat!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Uusiluomus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Ja pitäähän toki muistaa että kaikki tapahtuu Herran sallimuksesta. vaan nyt näyttäisi siltä että meillä on oikea iisebel pääministeri
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jep, näin on Uusiluomus... maamme on ollut niin kauan piittaamaton synneistään, ettei se enää nauti Jumalan siunauksia.
Pi_O

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Vai että Iisebel? Nyt on viimeinen hetki todella lähestyä Jumalaa ja tutkia Raamattua Pyhän Hengen ohjauksessa.

Tästä keskustelusta paistaa läpi seksismi, ei kiinnostus ihmisen todellisia tekoja kohtaan. Siksi minun tuli ottaa asia esille, jotta vanhatkin kommentit nostettaisiin samalla ylös Jumalan eteen.

Jumala on tämänkin keskustelun kautta tutkinut sydämiä ja minulle tuli sana:

Mark. 6:10-11 Ja hän sanoi heille: "Missä tulette taloon, jääkää siihen, kunnes lähdette pois siltä paikkakunnalta. Ja missä paikassa teitä ei oteta vastaan eikä teitä kuulla, sieltä menkää pois ja pudistakaa tomu jalkojenne alta, todistukseksi heille."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Mark.6:12 Niin he lähtivät ja saarnasivat, että oli tehtävä parannus.

Mm.Tytti Tuppurainen, SDP, sekä tietenkin KD:n naiskansanedustajat, Sari Tanus, Päivi Räsänen, Sari Essajah ovat hyviä esimerkkeja uskovista naisista.

Ei ole kysymys mistään "seksismistä", vaan siitä minkälaisia arvoja pyrkii ajamaan eduskunnassa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä mäkin oon sitä mieltä että ei tässä keskustelussa ole kyse seksismistä, vaan siitä mitä tuolla hallituksessa on nyt edustettuna eli vasemmistolaista ”suvaitsevaistoa” mun käsittääkseni.

Ja Raamattuhan on aika yksiselitteinen siinä asiassa mitä Jumala ajattelee ihmisistä ja heidän tasa-arvostaan, että kaikki olisivat toisilleen alamaisina ja palvelijoina, rakkauden kautta. Se ei tietenkään poista sitä ikävää tosiasiaa, että miehet ovat läpi historian käyttäneet väärin valtaansa suhteessa naisiin, mutta se on minun mielestäni nimenomaan sitä väärinkäyttöä, jonka alkulähde on vihulaisessa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Heprealaisille 13:9
"Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä; sillä on hyvä, että sydän saa vahvistusta armosta eikä ruuista, joista ne, jotka niitä menoja ovat noudattaneet, eivät ole mitään hyötyneet."
Raamattu Suomeksi 1938
https://play.google.com/store/apps/deta ... omeksi1938
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Sitä saa mitä tilaa, eli Suomi saa kulloinkin sellaisen hallituksen kuin ansaitsee.

Kolikolla on kaksi puolta. Valoisampi puoli on että saadaan hajalle edellämainitut herrakerhot. Muinaismuisto Kekkonen aloitti nuo hyvävelisaunaillat, ja kerran kansanedustaja Jutta Zilliacus pukeutui uimapukuunsa ja purjehti muina naisina mukaan. Jos siitä ei muuta seurannut, niin teki ainakin julkiseksi, miten tätä maata johdettiin.

Hallituksen nykyisiin henkilövalintoihin en puutu.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Minulla on ollut todella huono selkä ikänsä. olen tuskaillut se kanssa monet, monet kerrat. n. kuukausi takaperin kuuntelin erään naisen profetaalista puhetta. en vain jaksa muistaa kenen se oli. hän puhui hiljaisella äänellä ja luetteli sairauksia, joita kuuntelijoilla oli ja nauroin, että ne kaikki löytyy minulta, joita tuo nainen luetteli.yhtäkkiä tunsin kun alaselkäni ikäänkuin kupruilee juuri se kipeä kohta. kohta en enää tuntenut siinä kipua enää eikä sen jälkeenkään ole kipua tuntunut. Jeesus paransi sen. Kiitos Jeesukselle. Pojan tilanne on kuitenkin edelleen päällä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Tuula! Ihanaa, Herralle Kiitos!
Pi_O

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Jeremia 1:12 Herra sanoi minulle: "Sinä olet nähnyt oikein; sillä minä valvon sanaani toteuttaakseni sen".

Jesaja 55:10-11 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän, niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

Habakuk 2:1-3 Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa. Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea". Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.

Johanneksen ilmestys 22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

Kiitos Herra Jumala, että sanasi ovat luotettavat ja todet! Aamen!

Pari päivää sitten, näin Kristuksen joukkoineen taivaalla ja enkelin vierelläni.
Kuulin Jumalan sanovan: Vielä yksi askel eteenpäin niin koko maanpiiri näkee minut!

Aamen!

Tule!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Jeesus! Aamen!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Pi_O näystä. Näitä tällaisia taivas näkyjä nyt on ollut paljonkin jo muutamien viime vuosien ajan. Tuli mieleen myös itse näkemäni näky toissa päivänä. Olin tuossa näyssä työpaikallani ja siinä toimistossa istuessani aloin kohota yhtäkkiä ilmaan. Vierelläni oleva Martha, joka on musta hoitaja (en tiedä onko muslimi) istui vierelläni ja katsoi suu auki kun kohosin ylös. Ja tuossa näyssä katsahdin oikealle puolelleni, jossa näin linnun ja kun katsoin tuota lintua tarkemmin, niin se oli kyyhkynen. Uskon, että tempaus on lähellä ja saamme nähdä Jeesuksen kasvoista kasvoihin.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

11.1.2020. Näin tämän unen ja koen sen tähän liittyen. Hain tuolta blogistani.

Aamuyöstä näin unta, jossa maailman ylle oli laskeutunut kuin "kaikukuva", jostakin kaukaa, tuollaiseksi kuvaksi sen nyt nimeän kun en parempaankaan pysty. Taivaalla siis näkyi kuva Jeesuksesta ja se muuttui sitä elävämmäksi, mitä lähemmäs Hänen tulonsa tuli. Taivas oli siis tuota yhtä kuvaa, se oli kaikkialla.
Minä odottaen seurasin kokoajan tuota kuvaa. Uni oli muutoin hyvin tavallista, mutta tuo kuvan seuraaminen ja odotus teki unesta poikkeavan. Mitä lähemmäs Jeesuksen tulemus tuli, kuva muuttui lopulta todella eläväksi, kolmiulotteiseksi.
Lopulta tuli hetki kun näin että kuva alkoi liikkua. Jeesuksen vyötäisillä oli kaksiteräinen miekka. Näin kuinka Hänen jalkansa ja vaatteen helmansa alkoi liikkua ja kohta Jeesus oikeasti oli luonamme. Minä riemuitsin ja huusin Jeesusta nimeltään. Olin iloa täynnä:
- " JEESUS! SINÄ VIHDOIN TULIT!!!"
Välillä heräsin, mutta kun nukahdin, uni kuitenkin jatkui samankaltaisena.

Amen.
Enää yksi askel, mitä se tarkoittaakaan niin meidän odotus täyttyy. Sitten saamme nähdä Hänet, Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
Tuo kuvakin unessa muuttui kuin askel askeleelta elävämmäksi.. ja nyt olisi enää yksi askel ja sitten Herra on elävänä luonamme.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jokunen aika sitten tuli tiedonsana: Uloskutsutut
Sen jälkeen on ollut niin kuin ulkopuolinen. En kuulu enää tänne.

Tule Herra Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin