Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ei se helppoa ole. Mutta kun on jo vanha ja raihnainen niin on pakko pitää taukoa kun jäsenet puutuu eikä veri kierrä. Muuten kyllä taitaa kulua saman verran aikaa minullakin näissä. TVtä en edes usein avaa kuin vasta iltapäivällä kun tiedän etukäteen ettei sieltä ennen sitä tule mitään katsottavaa.

Olisi ehkä helpompaa jos tulisi postiluukusta jokin lehti josta voisi lukea ohjelmat ilman että tarvitsee tuota kapulaa näplätä. Sitten ei tarvitsisi avata sitä TVtä senkään vertaa. 💡
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ella kirjoitti: 10 Heinä 2020, 16:11 Olen iloinen Maaret että ole tullut palstalle takaisin.

Jyväskylän kävelykadulla on evankeliointia useana iltana viikossa. Jos kesällä joku liikkuu siellä päin.
Voi liittyä mukaan. Kuulin yhden rukous ystäväni kautta tämän.

Olkaa siunatut sisaret ja veljet.
Kiitos Ella, ilahduin kyllä kommentistasi vaikka tässä koko ajan eksyy ties mihin ketjuun eikä "löydä takaisin" mistä lähti.
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eero kirjoitti: 10 Heinä 2020, 23:34 Tervetuloa "takaisin" Maaret, mukavaa että oot täällä, ollaan yhtä perhettä Kristuksessa kaikki!
Kiitos Eero , yritän uskoa tähän hyvyyteen. ⚓
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos Maaret että tulit takaisin. Me sinä ja minä ollaan aika samanlaisia,"herkkiksiä", "päähänpotkittuja". Minäkin olen ollut viime viikon kauheassa vihollisen todellisessa hyökkäyksessä. Viimeisin juttu oli tämän viikon tiistaina aamulla kun katsoin jotain opetusta you tubista. Useana kuukautena olen keskittynyt vapautumiseen pahoista hengistä. Uskon että ne tuovat ihmisille sairaudet. Kännykkä soi aamulla sitten whats upp lvideolinjana. En vastannut siihen kun olin vielä aamusella vähäpukeissa. Menin kuitenkin pukeutumaan ja yritin soittaa siihen numeroon josta puhelu oli tullut. Kukaan ei vastannut.
Minulla oli outo jotenkin outo olo asian johdosta.Katselin pienen pientä kuvaa joka yleensä on puhelun soittajan "avatar" vai miksi sitä logoa kutsutaan puhelinnumeron yhteydessä. Näköni on huonontunut, Herra Jeesus Kristus on parantanut näköni jo Golgatan ristillä joten rukoilen päivittäin että se tulee näkyviin minus silmissääni. Näin pienen keltaisen täplän jota luulin kynttilänvaloksi. Suurensin kuvan ja siinä olikin mustanvärisessä häkissä teljettynä pieni keltainen ankka joka piteli kaltereista kiinni häkistä ulospyrkien.
Mietin kuka ihminen voisi tehdä tällaista. Kuka voi tietää menneestä viikosta kun en ole kertonut kellekään. Nimittäin koko viikon ajan minua kuin puserrettiin kasaan. Viime sunnuntaina olin lyhyessä jumalanpalveluksessa ja siellä koin että olen niin "puristettu" että ei voi enempää puristaa. Ja seuraavana aamuna sainkin häkki kuvan.
Soitin 118, annoin numeron ja kysyin kenen numero se on. Nainen vähän naurahti ja kertoi että sillä numerolla ei ole varattuna linjaa. Uskon että vihollisen, saatanan jengi on ollut liikkeellä. Olen rukoillut aikaisemmin eesukselta että anna minun elää yliluonnollisessa, tarkoitin kuitenkin Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen ihmeitä. Ei ole kiva kertoa vihollisen saatanan töistä mutta halusin tämän kerran tuoda esille todistukseksi että vihollinen on todellinen. Kiitos Herrallemme Jeesukselle Kristukselle että hän on jo voittanut saatanan meidänkin puolestamme.
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuntuu oudolta että ventovieraat on iloisia mun täällä olosta mutta kiva kun olette. 🌷
Ei varmaan kannata kauheasti mietiskellä noita henkien ajamisia koska Jeesus huolehtii siitä puolesta. Meidän ei tarvitse niitä vahtia.
Tuo whats up taitaa olla sellainen että jokaisen sitä käyttävän omalogo näkyy jokaiselle jonka puhelimessa on se numero. Jos esim soitat kampaajalle niin sun puhelimeen jää sen kampaajan whatsup-logo. Siksi en siitä oikein tykkää enkä sitä käytä.

En ymmärrä mitä tarkoittaa tuo numerotiedustelun sanoma asia "ei ole varattuna linjaa". Tarkoittaako se ettei kyseistä numeroa ole kellään käytössä?
Nuo numerot voi itse katsoa Fonectan tiedustelusta kun ensin rekisteröityy sinne käyttäjäksi niin ei maksa niin paljon kuin tuo 118.

En muuten kyllä osaa paljoa sanoa tuohon sun kertomaasi asiaan. :(
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Joskus talvella tuli puhelin soitto. Vastasin siihen mitään ei kuulunut. Numero jäi näyttöön. Kysyin numero tiedustelusta kuka soitti?
Sanottiin että numero on salainen. Miksi se jäi näkyviin jos, se on salainen?
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tänään meillä on oikein ylistyskarkelot, kun kuuden vuoden kamppailujen tärkeä välitavoite saavutettu. (Tähän kohtaan kiitosta loppumattomiin) Kiittäkää joka tilassa, amen! Ilossa on helpompi kiittää, mutta taistelussakin on hyvä muistaa, että ystävät kannattelevat ”Mooseksen käsiä”,- kun uuvuttaa, silloinkin apu on lähellä, ja siitä kiitos. Synkänkin pilven takana aurinko luuraa...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tähän on niin helppo yhtyä! Kiitos Atsalea tästä sanasta ja Herra johdattakoon sinut uuteen vuoteen ja nostakoon meidät Kirkkauteen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

juuri samaa ajattelin. Helppo yhtyä sanoihisi. Kiitos Atsalea sanoistasi ja Herra siunatkoon sinua ensi vuonnakin.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Atsalea! Tätä se elämä on. Saamme vaeltaa Jeesuksen kanssa joka päivä. Niinä surun ja murheen päivinäkin.
Kun hän pitää meistä huolen. Herran siunausta kaikille kirjoittajille ja lukijoille, tulevana vuonna.
Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Atsalea sisko ..kiitos Jeesus! Silmäni kyynelehtivät tuota lukiessa ja sanoin Herralle ääneen että nämä ovat myös minun sanoja Sinulle .. Herrani.

Amen.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Atsalea kirjoitti: 31 Joulu 2020, 10:33 Kiitos Rakas Jeesus tästä kuluneesta vuodesta.
On ollut aikoja, jolloin olen itkenyt sydän pirstaleina puoleesi,
on ollut aikoja, kun tuntuu että olet kaukana, etkä kuule minua,
on ollut aikoja, kun synkkä yksinäisyys on ympäröinyt minut,

olen langennut, tehnyt syntiä, purnannut, rikkonut sinua ja muita vastaan, tehnyt pahaa ja vääryyttä, ollut kylmä ja tunteeton,
mutta aina, jokaikisen virheen jälkeen, olen saanut tulla takaisin tykösi Jeesus.

Kaikesta huolimatta, et ole väistynyt hetkeksikään viereltäni, olet siunannut ja varjellut minua kaikkina aikoina. Olet ilahduttanut minua isoilla ihmeillä ja pienillä yllätyksillä, olet huolehtinut kaikista tarpeistani, olet ohjannut, johtanut ja kaitsenut minua. Olet pitänyt minua kuin kukkaa kämmenellä. Rakkautesi näkyy kaikessa, vaikka olen välillä sokea sitä näkemään.

Olet ihmeellinen, ihana, täydellinen Isä, puolustajani, auttajani, paras ystäväni, rakkaimpani, kaikkeni, suurten ihmeiden Herra, ilahduttajani, kallioni, turvasatamani, huolehtajani Jeesus Kristus, Jumalan ainoa poika, olet tulevaisuuteni, toivoni ja ikuisuuteni. Rakastan sinua Jeesus ja odotan sinua, tule pian hakemaan minut kotiin sinun luoksesi.

Kiitos rakas Herrani kaikesta.
Kaikesta.
enkeli.JPG
enkeli.JPG (12.38 KiB) Katsottu 7415 kertaa
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Atsalea, oi! Ihania kiitossanoja! Ja kaiken voisin allekirjoittaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Muistatteko kun pyysin esirukousta tyttäreni talokaupan puolesta? No eilen tyttö soitti ja he ovat saaneet tarjoukseen hyväksynnän ja kaupat tehdään näinä päivinä loppuun. Kuntotarkastus vaaditaan jne. mitkä siinä kaupan ehtoina olikin. Eikä tässä vielä kaikki... Sanoin heille, että luultavasti pääsette uuteen kotiin kesän kynnyksellä, kun Taivaan enkelit hakevat meidät. Tyttö tietenkin tiesi mitä tarkoitan, koska puhumme usein aiheesta ja hän nauroi. Mutta tässä samalla selvisi, että he pääsevät muuttamaan taloon toukokuun loppuun mennessä kesän kynnyksellä :D
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Hieno uutinen, onneksi olkoon!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Kiitos Jeesus että olet kuullut rukouksemme.
💖👑💖
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Amen! Hieno uutinen!
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
katso7
Viestit: 1413
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sain täyttyä Pyhän Hengen kielillä
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus!! Miten iloisenkaan täällä!!!
Pyhä Henki rukoilee kauttasi.
Pigeon
Viestit: 884
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Oi, ihana kuulla! 🔥😇
Sitä lahjaa minäkin kovasti toivon..😃
Vastaa Viestiin