Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Sinulla Sinetti on hieno näky tuo mitä näit tuosta Jeesuksesta. Itsekin olen herkkä ihminen ja näen paljon asioita, joita en edes selitä kenellekkään. esim. juuri noita liikkumattoman kuvan muuttumista liikkuvaksi. niitä näen jonkin verran myös ja mitä enemmän menemme viimeisiä aikoja kohti niin nuo liikkuvat kuvat muuttuvat Raamatullisiksi. tuossa omassa näyssäni tuo Marthan näkeminen on minua puhuttanut,koska hän ei ole ollut kaunialassa töissä ja nyt muutamia kertoja tullut meidän osastolle keikalle. olenko siis työvuorossa hänen kanssaan kun tempaus tapahtuu ja meneekö tuo tilanne juuri, niinkuin tuossa tempauksessa tilanteen ja toimiston näin.elämme mielenkiintoisia aikoja. muutamat uskovat ovat nyt pyytäneet rukousta etteivät olisi esim. katkeria tai sellaisessa tilassa, etteivät ole taivas kelpoisia.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN Ella. Sama tunne.
Nyt tässä ihmeissäni mietin, mitä on Jumalan yksi askel? 🤔
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minusta tuo uneni ja sinun näky Tuula, puhuu samaa kieltä, vahvistaen toisiaan. Ja myös tuo Pi_On näky oli valtavan vahvistava , askel sai minut mietteisiin, miten sen saa auki? Miten pitkä matka tai aika se on?
Löytyykö sanasta vahvistusta siihen?
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mä olen ollut aina ulkopuolinen elämässäni, joten minulle tuttu tunne. mutta Jeesus pitänyt huolen että en eksy täällä ulkona.yksi askel voisi olla vaikka ensviikolla, kun ole töissä tän marthan kanssa jälleen.
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

pitääpä alkaa katsomaan ne ajat sieltätyövuoro taululta, millon olen sen marthan kanssa töissä, joka siinä näyssä oli
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

niin. onkohan tuohon askeleeseen jotakin sanan paikkaa Raamatussa.
Pyros

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Marraskuussa... olisikohan ollut palstalle liittymisestäni seuraava maanantai, kun näin hetki ennen heräämistä unta, jossa oli joukko jonottamassa vähän linnan juhlien tyyliin. Jostain syystä sain (tai ehdin) tunnistaa vain parit kasvot ennen kuin koin putoavani, mutta perspektiivistä päätellen tajusin kohoavani vauhdilla ylöspäin samalla heräten. Tajusinkin tuon lopun vasta herättyäni ja aloin kutsua tuota unen lopun kokemusta "tempautukseksi". :o :D

Arkistojen kätköistä löytyi aiheeseen sopiva vanha keskustelu profetioiden puolelta: viewtopic.php?f=4&t=221
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

en nyt ainakaan itse millään löydä Raamatusta sanan paikkaa tuosta "askeleesta"millainen ja minkä pituinen se Raamatussa voisi olla. löytäiskö vaikka Jarmo tai Eero, kun me naiset ei löydetä. ja luin tuon Pyroksen lähettämän vanhan näyn ja mietin noita mustarastaita, joita meidän pihalla on ollut. ei tosin tänä talvena, mutta viime kesänä oli paljonkin. kai ne tulevat taas kesäksi.
Pi_O

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Näin kevätkesällä 2015 vastaavan unen Kristuksen tulosta. Sen olen kirjoittanut toiseen keskusteluun.

Tämä mainitsemani oli näky. Kello oli jotain 7 aamulla ja tunsin tarvetta herätä. Ennen kuin aukaisin silmäni niin kysyin Jumalalta, että mitäs tänään on ohjelmassa. Avasin silmäni ja näin tuon näyn. Olin nousemassa ylös, mutta Jumala sanoi, että "Vielä yksi askel niin koko maanpiiri näkee minut." Siitä tajusin, että lähtöhetki ei ollut vielä käsillä. Havahduin, ja huomasin, että vielä olikin pimeää eikä aamu ollutkaan vielä valjennut.

Koen, että jokaista "askelta" ennen tapahtuu maan päällä muita merkkejä. Enää on edessä vain yksi tapahtuma, ja sillä hetkellä Ihmisen Poika näkyy taivaalla. Jumalan aika ei ole sama kuin meidän, joten näky voi tulla todeksi hetkellä millä hyvänsä. Se riippuu paljolti ihmisistä, kuinka nopeasti Jumalan suunnitelma toteutuu.

Matteus 24:29-30 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

Esim. 26.1.2020 Turkissa tapahtuneen maanjäristyksen jälkeen maasta pulppusi punaista vettä.

After the M6. 8 earthquake, red water appeared in elazig turkey jan 26 2020
https://www.youtube.com/watch?v=i8Ovu6EJK9A

Kannattaa lukea koko Ilmestyskirjan 18 luku niin asia avautuu.
Ilm. 18:24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.

Jos jollakulla on tarkempi tulkinta niin se olisi tosi hyvä tieto.
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

tenttaan varsin sitä marthaa kunhan olen sen kanssa työvuorossa. minua itseäni on jäänyt vaivaamaan, onko hän minun kanssa työvuorossa, kunhan tempaus tapahtuu, koska siinä näyssä se oli ja näki minut kun nousin ilmaan.ollaanko siis viimeisiä senttejä tuosta askeleesta menossa, eli kohta tuo taivaallinen askel on käyty loppuun. onhan Pi_O:lle siinä näyssä ilmoitettu tuosta askeleesta jo vuonna 2015 sen olevan viimeinen.
Pi_O

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Tuula1, eiku vuoden 2015 unessa iloinen enkeli sanoi minulle, että "Tule, meitä odotetaan!" Nyt tässä näyssä enkeli seisoi hiljaa vierelläni. Näky oli muuten samanlainen eli yksi enkeli ja Kristus taivaalla joukkojensa kanssa.

Nukun toisinaan verhot auki, kun yöt on pimeitä. Asun "norsunluutornissa" ja ikkunanäkymät ovat lähinnä taivas ja talojen kattoja. Eli näin Kristuksen tulon ikkunan läpi.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Pi_O kirjoitti: 10 Helmi 2020, 15:59 Pari päivää sitten, näin Kristuksen joukkoineen taivaalla ja enkelin vierelläni.
Kuulin Jumalan sanovan: Vielä yksi askel eteenpäin niin koko maanpiiri näkee minut!
Hieno näky ! :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 10 Helmi 2020, 19:04 11.1.2020. Näin tämän unen ja koen sen tähän liittyen. Hain tuolta blogistani.

Aamuyöstä näin unta, jossa maailman ylle oli laskeutunut kuin "kaikukuva", jostakin kaukaa, tuollaiseksi kuvaksi sen nyt nimeän kun en parempaankaan pysty. Taivaalla siis näkyi kuva Jeesuksesta ja se muuttui sitä elävämmäksi, mitä lähemmäs Hänen tulonsa tuli. Taivas oli siis tuota yhtä kuvaa, se oli kaikkialla.
Minä odottaen seurasin kokoajan tuota kuvaa. Uni oli muutoin hyvin tavallista, mutta tuo kuvan seuraaminen ja odotus teki unesta poikkeavan. Mitä lähemmäs Jeesuksen tulemus tuli, kuva muuttui lopulta todella eläväksi, kolmiulotteiseksi.
Lopulta tuli hetki kun näin että kuva alkoi liikkua. Jeesuksen vyötäisillä oli kaksiteräinen miekka. Näin kuinka Hänen jalkansa ja vaatteen helmansa alkoi liikkua ja kohta Jeesus oikeasti oli luonamme. Minä riemuitsin ja huusin Jeesusta nimeltään. Olin iloa täynnä:
2.Kor.3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.


Tuli heti mieleeni tuo Raamatun kohta " kuin kuvastimesta". Oli mukava lukea tästäkin näystä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN. "Kuin kuvastimesta". 💖👑💖
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nuo askeleet jäivät nyt vahvana ajatuksiini.
Löysin tällaisen mutta liittyykö mitenkään? Koen myös että tuo askel voisi olla jokin mikä vielä tapahtuu?
Jumalan 7 askelta: https://www.arken.fi/7-askeleen-malli

Sitten tuo herätti mieleen 7 sinettiä. Olisiko nyt sen viimeisen 7:nen sinetin aika?
https://www.gotquestions.org/Suomi/seit ... aljaa.html

.. ehkä kaukaa haettua?
Maria

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jotakin tuli mieleeni tässä.

Vaikka tämä "viimeinen askel" ei varsin suoraan vastaa omaan kysymykseenne, niin minulle Suomi edustaa jotakin "viimeistä askelta" yhdessä astinlaudan kanssa.
Herra varjelee vielä nyt paljon enemmän Suomea, kuin me kansana ymmärrämmekään.

Olen pohtinut paljon sanaa astinlauta ja sen liittymistä viimeisiin aikoihin ja Suomeen. Ja vaikka olen rukoillut ja sanan paikkojakin tästä tutkinut, niin Jumala ei ole tätä asiaa täysin minulle avannut. Siksi tähän omaan asiaani yhä uskossa ymmärrystä rukoilen.

Ps. 110:1 Daavidin virsi. Herra sanoi minun herralleni: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi."

Jumalan tavoitteena on saavuttaa kaikki kansat, evankeliumi tulee levitä Jeesuksen suunnitelman mukaisesti.

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen". Matt. 28:19

"Menkää ja tehkää" Erityisesti "Menkää ja.." ikään kuin aina enemmän, kuin mene. Otan uskon askeleen jo rukouksessa, jotta todella menen/etenen uskossa. Mutta ilman Jumalaa en voi mitään. Mennäkseni eteenpäin, minun on oltava täynnä Jeesusta, voittaakseni sen mitä Hän tahtoo. Ja evankeliumin eteenpäin vieminen on aina (pienintä piirtoa myöten) Hänen edeltä valmistetuissa askelissaan ja teoissaan kulkemista.
Ilman rakkautta, ilman uskoa ja ilman Jeesusta kaikki on vain hiekkaa joka valuu sormien lävitse.


Kun Jeesus kuitenkin puhuu sanassaan, että evankeliumi tulee viedä/"kuuluttaa" kaikille kansoille, ennen kuin tulee loppu, niin voisiko tämä astinlauta ja käymänne keskustelu jotenkin sivuta tätä? Ehkä liittyä siihen?

Voisiko askel merkitä myös alttiutta rauhan evankeliumille, ja matkan pituus merkitä 'osittain' samaa asiaa, kuin: "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu." Matt. 24:14


Jotta en aivan sekoita omaa keskeneräistä ajatustani ja rukousasiaani teidän keskusteluunne, niin viittaan myös keskusteluun, jonka löysin haulla "astinlauta" aiemmin käytyä keskustelua, jossa Profetiat-otsikon alla
"Näky; paljas jalkaisesta" on puhuttu tästä astinlaudasta ja myös evankeliumista. (Sinettisormus oli saanut tämän näyn.)
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN Maria! Minulla tuota hakiessa tuli mieleen myös vähän väliä tuo astinlauta. Liittyneekö tähän?
Astinlauta yksikössä.
Pi_O

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Toki tuo tulkinta voi olla varsin tarkka.

Sillä noin viisi vuotta sitten unessa enkeli sanoi minulle: "Tule, meitä odotetaan."
Olin unessa polkupyörätunnelissa ja enkeli tuli tunnelin suulle rohkaistakseen minut tunnelista ulos.
Eli olisiko se ollut kutsu astua ulos voimalliseen julistukseen? Tuon unen jälkeen olen ollut aika paljon "kirjeenvaihdossa" viranomaisten kanssa. Moni muukin kristitty on kertonut monista todellisista viime vuosien koettelemuksista.

Lauantaina tuo näky on voinut tarkoittaa sitä, että nyt on todella viimeiset hetket käsillä.
Onko meidän tehtävä jotain uutta? Vai onko nyt vain meidän odotettava, ja Jumala ja enkelit vievät asiat loppuun?
Maria

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maria »

Pi_O kirjoitti: 10 Helmi 2020, 21:23 Toki tuo tulkinta voi olla varsin tarkka.

Sillä noin viisi vuotta sitten unessa enkeli sanoi minulle: "Tule, meitä odotetaan."
Olin unessa polkupyörätunnelissa ja enkeli tuli tunnelin suulle rohkaistakseen minut tunnelista ulos.
Eli olisiko se ollut kutsu astua ulos voimalliseen julistukseen? Tuon unen jälkeen olen ollut aika paljon "kirjeenvaihdossa" viranomaisten kanssa. Moni muukin kristitty on kertonut monista todellisista viime vuosien koettelemuksista.

Lauantaina tuo näky on voinut tarkoittaa sitä, että nyt on todella viimeiset hetket käsillä.
Onko meidän tehtävä jotain uutta? Vai onko nyt vain meidän odotettava, ja Jumala ja enkelit vievät asiat loppuun?
Varmasti meidän tulee rohkaista enemmän toisiamme ja käyttää uskoamme enemmän. Minulla on ollut sisäinen palo mennä rohkeasti eteenpäin, mutta jos tekisin sen itsenäni, en uskaltaisi. Jumala on kehoittanut rohkaisemaan niitäkin, joita olen "luullut" olevan jo turhaa rohkaista. Ja se on ollut parannuksen paikka 😔. Me tarvitsemme toinen toisiamme enemmän ja enemmän.
Jeesus sanoi vain seuraa minua, ja sitä teemme, se riittää.

Sinulle on ainakin annettu selkeä kehotus, jos enkeli toi viestin! Rohkaisen uskomaan sanan ja rukouksen voimaan. Olet varmasti väkevä ase Jumalalle, voimme rukoilla sinulle tarkkaa Johdatusta tähänkin asiaan.

Voimme myös rukoilla, että Suomen päättäjillä olisi sama ymmärrys, kuin Daavidilla tässä: 2. Sam. 5:12 kohtaa elämää oli "Ja Daavid ymmärsi, että Herra oli vahvistanut hänet Israelin kuninkaaksi ja korottanut hänen kuninkuutensa kansansa Israelin tähden".
Että kaikki turhat esteet voivat väistyä, eikä turhia kirjeitä tarvitse lähetellä lainkaan. Jokainen kirje olkoon evankeliumia edistävä, meni se sitten minne tahansa.
Pi_O

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Maria rukousesta.

Kiitos Ella ja Tuula1 ja SInettisormus vahvistuksesta!

Siunattua päivää kaikille lukijoille!

Kiitos Jeesus, että saamme turvata sinuun! Aamen!
Vastaa Viestiin