Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Aiheita Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!

Kiittäkää kaikesta. Tätä Jumala tahtoo teiltä, Kristuksen Jeesuksen omilta. (1. Tess. 5:18)

Kiitos Herra, tästä Pelastussanomasta ja täällä olevista siskoista ja veljistä, jotka ovat niin rakkaiksi käyneet!
Kiitos Herra siitä, että olet elämässäni, kasvattaen, rakastaen, johdattaen ja ohjaten minua!
Kiitos että olen saanut Pelastuksen ja Vapautuksen kauttasi!

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 04 Loka 2016, 10:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen rakas Sinetti sisko!

Totisesti meillä on paljon aihetta kiittää!
Olen useana aamuna töihin autolla ajaessa rukoillut ja kiittänyt teistä rakkaat sisaret ja veljet täällä palstalla!
Kiitos Herralle teistä jokaisesta!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousi tämä aihe mieleen, kun kuuntelin illalla tuota rukousohjelmaa ja Rauno Helppi kertoi, että oli alkanut rukoilemaan kiittäen ja kun oli tuota alkanut toteuttamaan rukouksissaan, oli rukouksetkin muuttuneet vahvemmiksi ja useammin myös toteutumaan.
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle myös tästä sanomasta Raunon kautta!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Laulakaa; Kiitos sulle Jumalani: https://www.youtube.com/watch?v=v-EyKz7OsS4
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus, että Sinä tulet pian noutamaan meidät, sinun morsiammesi!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti Saamme kiittää Herraa tästä meidän VAHVASTA ja KAUNIISTA YHTEYDESTÄMME täällä, joka tulee Jeesukselta Kristukselta!
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Psalmit 103

1 Daavidin virsi. Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa on, hänen pyhää nimeänsä.
2 Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt,
3 hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi,
4 joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella,
5 joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan.
6 Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille.
7 Hän on tehnyt Moosekselle tunnetuksi tiensä, Israelin lapsille suuret tekonsa.
8 Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
9 Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.
10 Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.
11 Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.
12 Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.
13 Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.
14 Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.
15 Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruoho, hän kukoistaa niinkuin kukkanen kedolla.
16 Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
17 Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,
18 niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.
19 Herra on pystyttänyt istuimensa taivaisiin, ja hänen kuninkuutensa hallitsee kaikkia.
20 Kiittäkää Herraa, te hänen enkelinsä, te väkevät sankarit, jotka hänen käskynsä täytätte, kun kuulette hänen sanansa äänen.
21 Kiittäkää Herraa, kaikki hänen sotaväkensä, te hänen palvelijansa, jotka hänen tahtonsa teette.
22 Kiittäkää Herraa, kaikki hänen tekonsa, hänen valtakuntansa kaikissa paikoissa. Kiitä, minun sieluni, Herraa.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lauletaan kiittäen: Kiitos ja Kunnia: https://www.youtube.com/watch?v=RaAAhGPrQpE
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kuullostaa ehkä hassulta, mutta tänään aamulla tunsin valtavaa iloa ja kiitollisuutta siitä, että olen vielä tämänkin päivän kuumeessa kotona! :D
Näin saan rauhassa hiljentyä, rukoilla ja olla Herran läsnäolossa ja täällä teidän kanssanne uskovien yhteydessä!

Viimeaikoina on ollut tunne että on liian vähän aikaa keskittyä hiljentymiseen, tutkia Sanaa ja kuunnella mitä Herra haluaisi minulle sanoa. Siitäkin olen tuntenut huonoa omatuntoa, kun en tännekkään ole ehtinyt juuri kommentoimaan tai kirjoittelemaan.

Pyydän jo etukäteen anteeksi tätä seuraavaa purkausta, mutta ehkä se valaisee vähän tilannetta... :?
Nimittäin elämä on ollut melkoista "härdelliä" aamusta iltaan; Aamulla nouset kuuden maissa, herättelet lapset, laitat aamupalaa, kiiruhdat töihin, olet kotona vähän yli neljä, aloitat taas laittamaan ruokaa, autat lapsia läksyissä, kuuntelet lasten murheet ja ilot, yrität olla läsnä heidän elämässään ja auttaa parhaan kykysi mukaan, vaikka olet väsynyt työpäivästä, käyt kuljettamassa harrastuksissa, kaupassakin pitää käydä... jne.
Joskus vaan meinaa väsyä tähän oravan pyörään... Tietysti pitää olla kiitollinen siitä, että pystyy töissä käymään jne... Niin ja kiitollinen miehestä, joka osallistuu myös kotiaskareisiin, kaupassakäyntiin ym. Siis ei kaikki nyt aivan huonolla tolalla ole, mutta...

Ehkäpä Herra kuuli nämä minun huokailuni kaikesta kiireestä ja järjesti nyt aikaa... Olen kiitollisella mielellä siitä!

Paljon Hän on antanutkin minun sydämelleni näinä kahtena päivänä. Yritän niitä selkeyttää ensin omassa päässäni ja tuoda tännekkin... :roll:
Samuli

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Herralle, että olet kuullut Ninnin sanattomatkin rukoukset.

Tuli mieleen kun yksi kaverin sai ns kenkää tuossa n vuosi sitten. Isä järjesti hänelle aikaa ja ehkä pysäytti myös ajattelemaan tärkeysjärjestystä elämässä. Samaan aikaan hänen isänsä veteli viimeisiä sairaalassa. No hän pääsi rauhassa juttelemaan pitämään seuraa isälleen viimeiset päivät. Myöhemmin kaveri haki koulutukseen ja pääsi sitä kautta taas töihin ja Herra siunasi uudelleen heidän perhettään.
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totta tosiaan Samuli, Herra on järjestänyt asiat parhain päin kaverisi elämässä.

Kiitos ja kunnia Herralle Jeesukselle!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Martti Luther kirjoittaa mm. kirjasssaan ; Mannaa Jumalan Lapsille, että ns. tavallinen arkielämä ei ole yhtään vähempää "hurskaampaa" kuin jonkun papin, munkin, nunnan tai vastaavan,ns. "ammattiuskovaisen". Jumala on säätänyt ihmiselle myös perheen, lapset, puolison, vanhemmat, jne.

Kenellä näitä on, niiden ensimmäinen "työkenttä" on siis oma perhe.

Ei Jumala syytä eikä syyllistä uskovaa ihmistä, että tällä on vain rajallinen määrä aikaa, ja voimia seurustella Jumalan kanssa. Oma lihamme ja huono omatuntomme kyllä aina syyttelee.

Vanhassa Liitossa "ammattiuskovaisia" olivat leeviläiset, mutta oli heilläkin perheet, sillä muutenhan leeviäisetkin olisivat kuolleet "sukupuuttoon".

Temppelissä palvelleet papit työskentelivät Jerusalemissa VAIN 2 viikkoa vuodessa ( tämä on traditio-tieto, ei Raamatusta ), papit olivat siis jaettu erilaisiin palvelusryhmiin ja toimivat siten kukin omalla jaksollaan. Muu elämä oli osaksi ns. arkea.

Perhe on Jumalan ydintyötä. Me huolehdimme AIDOIMMIN meidän kaikkein läheisistämme, myös rukuksemme heidän puolestaan ovat vilpittömimmät.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos AO tuosta rakentavasta kommentistasi!

Niin, ei tosiaankaan pitäisi potea huonoa omatuntoa siitä, että parhaan kykynsä mukaan yrittää huolehtia perheestään, vaan iloita ja kiittää siitä, että niin saa tehdä! Aamen!
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti tuntuu, että Herra puhuttelee minua tänään kovastikkin tuon Roomalaiskirjeen 12. kautta.

Tuosta AO antamasta kommentista nousi heti mieleen tämä Room.12:3 kohta

Sen armon perusteella, joka minulle on annettu, sanon teille jokaiselle: älkää ajatelko itsestänne liikoja, enempää kuin on aihetta ajatella, vaan pitäkää ajatuksenne kohtuuden rajoissa, kukin sen uskon määrän mukaan, jonka Jumala on hänelle antanut.

Siis kiitos vielä AO antamastasi kommentista!!! :D
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, Rakas Jeesus tämänpäiväisestä, Pelastussanomien yhteisestä Ylistys hetkestä!
Kiitos että lohduttaen virkstit meitä!
Kiittäen me tahdomme sinua Ylistää!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Olipa hieno kuva sinettisormukselta, laitoin sähköpostilla eteenpäin, lohdutukseksi.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Salome1972

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Mulla on todella suuri kiitosaihe! 83 v äitini, vastoin kaikkia oletuksia, on pirteässä kunnossa kotonaan. Hautajaiset kävivät paitsi hänen, myös meidän muiden mielessä useammankin kerran kuluneena kesänä. Herra kuitenkin, Hän, joka kaiken parhaiten tietää, antoi äidin vielä parantua ja päästä kotiin. Äiti on kiitollisella ja hyvällä mielellä, veisaa kuulemma kiitosta Herralle siellä yksin ollessaan. Äidille jäi tästä koettelemuksesta avanne, jonka hoito on vähän takkuillut, mutta siihenkin hän suhtautuu maltilla. Kiitos rakas Herra Jeesus, että annoit äidin parantua! Ja kiitos teille myös esirukouksistanne!
Vastaa Viestiin