Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Pigeon kirjoitti: 28 Touko 2021, 15:29 Oi, ihana kuulla! 🔥😇
Sitä lahjaa minäkin kovasti toivon..😃
Juurikin näin. Kiitos Jeesus.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen veli, olet antanut itsesi täysin Herran käyttöön!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Kunnia Jumalalle!

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kunnia Jumalalle! Lainaan tuota Magda-siskon ihanaa otsikkoa. Se kuvakin oli mahtava. Herra tietää kaiken, mitä Jumala on minulle antanut ja tekee parhaillaan.
Haluan antaa kunnian Jumalalle, joka on tehnyt minulle monta tietä eteeni. Hän on antanut Esirukousta, tukea ja ymmärrystä, sekä apua heikkoina hetkinä.
Kunnia kuuluu Jumalalle, että elän. Hän paransi minut ja sain voimaa tehdä Hänen tavallaan Hänen tahtonsa.
Kunnia Jumalalle, että uskalsin aloittaa sen, minkä aloitin. Ilman Häntä en voisi tehdä yhtään mitään.
Kaikesta antamastasi Jumalani, kuuluu Kunnia yksin minun Jumalalleni, joka lähetti ainoan Poikansa maailmaan, että meillä rauha olisi.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Olen saanut vastauksen pitkään epäröintiini asumiseen liittyen. Nyt tiedän, mikä on Herran tahto, ja päässä pyörii paljon hienoja ideoita. Kiitän ystävistä ja johdatuksesta.

Aloitan luovan kirjoittamisen verkkokurssin. Siitäkin tulee jännittävää.

Ihana syksy!
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maria »

Magda-sisko kirjoitti: 02 Syys 2021, 07:35 Olen saanut vastauksen pitkään epäröintiini asumiseen liittyen. Nyt tiedän, mikä on Herran tahto, ja päässä pyörii paljon hienoja ideoita. Kiitän ystävistä ja johdatuksesta.

Aloitan luovan kirjoittamisen verkkokurssin. Siitäkin tulee jännittävää.

Ihana syksy!
Olen iloinen puolestasi ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Maria kirjoitti: 02 Syys 2021, 17:45
Magda-sisko kirjoitti: 02 Syys 2021, 07:35 Olen saanut vastauksen pitkään epäröintiini asumiseen liittyen. Nyt tiedän, mikä on Herran tahto, ja päässä pyörii paljon hienoja ideoita. Kiitän ystävistä ja johdatuksesta.

Aloitan luovan kirjoittamisen verkkokurssin. Siitäkin tulee jännittävää.

Ihana syksy!
Olen iloinen puolestasi ❤️
kukka.JPG
kukka.JPG (16.33 KiB) Katsottu 5226 kertaa
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Uusiluomus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kiitos aihe on päivittäin että saa olla uskossa Herraan Jeesukseen

Uskon vanhurskaus ! Mikä aarre
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Laitan tähän kiitoksen rukoilijoille ja aivan ennen muuta tämän ihanan asian mahdollistajalle, Jumalallemme:
pyysin esirukousta vakavasti sairastuneen läheisen puolesta ja hän on kuntoutumassa. Suuri kiitos🙏🙏🙏
Herra on ihmeellinen ja lähellä.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Herralle 🙏🙏
Miten ihanaa kuulla kiitosaiheita! ❤️
Herra vastatkoon meidän rukouksiimme yhä enemmän ja antakoon Pyhän Hengen vaikuttaa meissä, että uskollisesti rukoilemme, kunnes saamme vastauksia!
Siunausta sinulle Kulkija!
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Siunausta myös sinulle, Maria🙏❤️ ja kiitos, kun niin lämpimästi täällä aina jokaiselle kirjoitat.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Ja AAMEN🤗
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Jeesus rukous vastauksesta! Kiitos Marialle kun rukoilet Puolestamme.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Taivaallinen Isämme, että keskellämme vaikuttaa Elävä Jeesus Kristus, kirkkauden toivo ja iankaikkisen elämän antaja, meidän Herramme, joka ennalta valitsi meidät, ja joka nimeltä kutsui jokaisen meistä elämään valkeudessa, ollaksemme yhteydessä Hänen kanssaan. 

Kiitos teistä jokaisesta tällä palstalla, että voimme kulkea yhtä matkaa kohti iankaikkista kirkkautta.
Jeesus tulee pian. Tätä me odotamme ja Herra vaikuttakoon meissä, että olisimme täynnä Pyhää Henkeä ja loistaisimme Herran kirkkautta yhä enemmän.
Herra siunatkoon jokaisen tänään ja antakoon kaikkea, mitä tähän alkavaan viikkoon tarvitsemme! ❤️🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Uusiluomus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Suuri kiitosaihe että Herra auttoi pesukoneen "korjauksessa" ja antoi hermoja tuohon projektiin 🙌🙌🙌
alabasteripullo

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Jeesus haluaa tänäänkin
jokaiselle murehtivalle sanoa,
että Hän ei ole jättänyt sinua
menneisyydessä yksin selviytymään -
eikä jätä nytkään.

Ole turvallisella mielellä.
Asiasi ovat Hänen hoidossaan,
jolla on valta, nyt ja aina!

Rohkaisun siivin
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos nimimerkki Alabasteripullo tästä rohkaisusta, me elämme nyt aikoja, jossa vihulainen todella etsii kenet niellä, se tapahtuu niin henkilökohtaisella tasolla kuin ylemmilläkin tasoilla kansoja ja aivan koko ihmiskuntaa koskettaen.

Mutta meillä on turvanamme ikiaikojen Jumala, Herra Jeesus ja siksi saamme myös iloita, että Hän On ohjaksissa aivan kaikessa ja vaikka maailma pimenee, niin Hänen valkeutensa loistaa sitä kirkkaammin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
alabasteripullo

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kiitos Herralle!. Se voi olla Herralta johdatus kun se tuli mun nenän eteen ja tuli ajatus laittaa tänne kans, Eero. Kiitos Herralle! Siunattua sapattilauantaita!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maria »

alabasteripullo kirjoitti: 18 Helmi 2022, 19:44 Jeesus haluaa tänäänkin
jokaiselle murehtivalle sanoa,
että Hän ei ole jättänyt sinua
menneisyydessä yksin selviytymään -
eikä jätä nytkään.

Ole turvallisella mielellä.
Asiasi ovat Hänen hoidossaan,
jolla on valta, nyt ja aina!

Rohkaisun siivin
Kuule, en tiedä miten tämän nyt sanoisin mutta taisit saada tiedon sanat minua varten. En tiennyt tätä tarvitsevani ennen kuin nyt luin ne. Kiitos Jeesus ja kiitos alabasteripullo. Täytyy katsoa Jeesukseen ja Hän kyllä sitten ilmaise itse asiansa.

Kiitos
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Siunattua Sapattia!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
alabasteripullo

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kiitos Herralle! Herra on ihmeellinen.
Vastaa Viestiin