Maranata!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
sisar

Maranata!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Voi rakas Jeesus Kristus, meidän Ylkämme. Älä viivy enää, vaan tule jo hakemaan morsiamesi pois.

Maailman meno menee vaan yhä järjettömämmäksi, ihmiset ovat niin sokeita. Haluan jo päästä rakkaan Vapahtajani luo.

Herra avaa sokeiden silmät että he näkisivät Sinut, Tien, Totuuden ja Elämän! Herra avaa kuurojen korvat, että he kuulisivat Totuuden Sanan.

Tule pian Herra Jeesus!

(Anteeksi vuodatus, en vaan enää millään jaksaisi odottaa....)
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Amen sisar!
Sinettisormus

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi: Luuk. 12:35-40

Jeesus sanoo:

»Pitäkää vaatteenne vyötettyinä ja lamppunne palamassa. Olkaa niin kuin palvelijat, jotka odottavat isäntäänsä häistä valmiina heti avaamaan oven, kun hän tulee ja kolkuttaa. Autuaita ne palvelijat, jotka heidän herransa palatessaan tapaa valvomasta! Totisesti: hän vyöttäytyy, kutsuu heidät pöytään ja jää itse palvelemaan heitä. Autuaita nuo palvelijat, jos hän tapaa heidät näin valvomasta, tulipa hän ennen sydänyötä tai sen jälkeen!

Ymmärrättehän, että jos talon isäntä tietäisi, minä yön tuntina varas tulee, hän ei antaisi murtautua taloonsa. Olkaa tekin valmiit, sillä Ihmisen Poika tulee hetkellä, jota ette aavista.»

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, aloittaja "Sisar"!!! AMEN!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tiätteks ku mulla tulee aina pala kurkkuun ja silmät kostuu kun näenkin jokun joka odottaa Jeesusta palavasti. Se on Pyhän Hengen tunnetilan reaaliaikaisesti tapahtuva kopio itsessäni. Ne ovat ilon ja onnen kyyneleitä sisaren puolesta, joka kaipaa Jeesuksen luo.

Kerron kokemuksen: Nuorempi tyttäreni oli vasta 12-13 kun he molemmat lapset muuttivat mun luo asumaan avioeron jälkeen. No sitten tytär halusi kaverinsa kanssa Tavastialle, katsomaan jonkun teinibändin keikkaa. Lähdin sitten kuskiksi heille ja jouduin sitten tietenkin sinne keikalle mukaan.
No minä siinä ihan salin perällä seisoin ja katselin niitä teinejä jotka olivat itseasiassa kaikki lapsia 12-16 ikäisiä kaikki.
He siinä edessäni nostivat kätensä ylös ja lauloivat mukana... sitten minä ihmettelin miksi itkin.
Sitten katselin noiden pienten lasten käsiä, niiden pikkurillit ja etusormet olilvat pystyssä molemmista käsistä pedon merkiksi. Tiedätte merkin!?
Sitten minä tajusin miksi minä itkin siellä pimeässä yhtäkkiä. Nuo viattomat lapset oli ohjelmoitu palvomaan saatanaa sillä tavalla.

Anteeksi että meni synkäksi mutta tässä esimerkki vaan henkimaailmasta, niin hyvässä kuin pahassa.
Salome1972

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Oikein säpsähdin kun kelasin tänne asti! Kirjotin just tonne "Maailman suurin tapahtuma" -osioon ja lopetin "Maranata"! Oon ihan tippa silmässä täällä. Sisaren kirjoitus olisi voinut yks yhteen olla mun.
Näin pari yötä sitten unen, jossa olin ylärinteellä tyhjentämässä kukkapurkista multaa puun juurelle ja lähdin palaamaan alas rinnettä, joka oli sellainen karu sepeli-hiekkarinne. Tunnelma oli jotenkin pelottava ja uhkaava, vaikken nähnyt ketään. Vähän ennen kuin olisin ollut tiellä, joka kulki rinteen alla, nousin ylös, niinkuin lentoon. Ketään en nähnyt missään. Toistelin mielessäni: tule jo, voi kun sä tulisit jo! Siihen heräsin.
Odotan kovasti ja oikein kaipaan Jeesusta! "Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Aamen, tule, Herra Jeesus!"
tuula

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja tuula »

minä paljon luen täällä taustalla näitä teidän kirjoittamia juttuja ja tähänkin sanon ISON AAMENEN. on se niin mahtavaa odotella Jeesusta. ei millään enää jaksaisi odotella. tule Herra Jeesus tule ja hae oma morsiamesi taivaan hääjuhlaan.kyllä maan päällä meno on mennyt mahdottomaksi. näin viimeyönä merkillistä unta taas. katselin tuossa unessa televisiota ja tuossa ohjelmassa oli paljon ihmisiä, jotka muuttuivat yhtäkkiä tummiksi hahmoiksi ja lopulta demonin näköisiksi möhkäleiksi. no tänään töissä luulin, että nyt taisi tulla ylösotto, kun molemmista korvista heikkeni ykskaks kuulo. joku kerran sanoi, että kun ylösotto tulee, niin kuulo lähtee ensimmäisenä. harmikseni huomasin, että kuulo palasi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi että... joo, siskot ja veljet! Se on niin suuri se kaipuu Jeesuksen luo, etten mitenkään osaa sitä sanoin kertoa. Kiitos teidän sanoistanne, joissa kuvastuu juuri tämä aito odotus, jota ei voi olla aistimatta juuri sen kaltaiseksi kuin itse sen kokee.

Amen! Tule Herra Jeesus, me niin kovasti haluamme sinun luoksesi.
Sinettisormus

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... totisesti, odotus on suuri! Sitä kävelee huoneita ympäri ja odottaen höpöttää mietteissän kokoajan Jeesukselle. Kutsun häntä, että hän tulisi pian! Ajatukset vain hänessä. Monesti jotain ohjelmaa katsellessani, mieheni kysyy: -"Mitä se sanoi?"
En osaa vastata, sillä ajatukseni ovat aivan muualla kuin tuossa ohjelmassa: JEESUKSESSA! Joskus hymyillen sanonikin Jeesukselle, että jollei hän pian tule, minä sekoan hänen nimensä vuoksi. Hän on minulle no:1!
Tule pian Jeesus Kristus, minä odotan sinua ja me kaikki, sinun morsiammesi odotamme sinua ja me tiedämme, että sinä todella olet TULOSSA PIAN!
Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä en oo nähny missään muualla kuin tällä palstalla niin aitoa Jeesuksen odottamista että näen täällä itseni ja oman toivoni ja rukoukseni muissa.
Sinettisormus

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sanat ei enää riitä kertomaan tuota valtavaa ODOTUSTA! MARANATA! MARANATA!! MARANATA!!!

Maranata: https://www.youtube.com/watch?v=zkBiTsexuqI
VainYksinJeesus

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Oon laittaut merkille, että kaikki muu on menettänyt jotenkin niin merkityksensä. Ajatukset vain Jeesuksessa. Välillä mietin oonko vain hirveen itsekäs, kun haluaisin vaan olla hiljaisuudessa yksin Jeesuksen kanssa. Olla vaan siinä Hänen läsnäolossaan ja jutella Hälle ja taas kuunnella jos Hän jotain puhuisi.

Joku aika sitten luin iltasanomii ja siellä oli mitä kaikkee hassuu lapset ovat sanoneet. Tätä en nähnyt minään vitsinä vaan tunsin miten jo pienet lapsetkin odottavat Jeesusta.

”5-vuotias tyttö sanoi leikkien lomassa, että haluaisi niin kuolla. Poika, saman ikäinen, kysyi, että miksi ihmeessä. Tyttö vastaa, että haluaisi niin nähdä Jeesuksen ja enkelit. Poika tomerana vastaa, että mä en ainakaan, kun haluan jäädä eläkkeelle ensin.”

-Päikkytäti
Viimeksi muokannut VainYksinJeesus, 17 Syys 2016, 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sisar

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja sisar »

VainYksinJeesus kirjoitti:Oon laittaut merkille, että kaikki muu on menettänyt jotenkin niin merkityksensä.
Jotenkin sitä tulee hoidettua arkiaskareet kuten ennenkin, mutta tunnen itseni enemmän ja enemmän muukalaiseksi tässä maailmassa. Juttelee ihmisten kanssa tavallisista asioista, mutta kuitenkin sisimmässään vaan odottaa, että Herra puhuisi tavalla tai toisella, vahvistaisi ja antaisi voimaa. Toiset miettii, miten pidentäisivät elämäänsä, miten saisivat enemmän rahaa jne, mutta itse TOIVOO ja ODOTTAA, että Herra tulisi jo tänään. Tämä maailma ei voi antaa minulle mitään, mikä tekisi minut onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Haluan vain päästä ikuiseen läsnäoloon rakkaan Ylkäni kanssa. Jumala on siunannut elämääni ihanilla asioilla, mutta ne ovat toisarvoisia Kristuksen kallisarvoisen sovintoveren ja armon rinnalla. Herra pese minut kaikesta saastasta, mitä minussa vielä on, anna minun ja meidän kaikkien olla osa Sinun tahratonta morsiantasi, kun Sinä tulet! Herra, tule pian. Sinä näet, miten malttamattomina me Sinua odotamme, sinua ylistämme ja palvomme. Voi tule pian Herra!

Kiitos Herralle teistä kaikista ihanista sisarista ja veljistä ja tästä palstasta. Olkoon se siunaukseksi kaikille, myös teille, jotka luette näitä kirjoituksia.
näkymätön ninni

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Näin se on... Askareita hoidellaan, työssä käydään jne... Mutta se ulkopuolisuuden tunne tässä maailmassa on koko ajan läsnä. Huomaa miten työkaverit suunnittelevat innolla "kosteita" mökkiviikonloppuja keskenään; ns. irtiottoja kotiympyröistä. En tunne kuuluvani joukkoon. Vähäisen vapaa aikani vietän mieluummin kotona lasten ja oman perheeni kanssa.

Toissa iltana kyyneleet valuivat pitkin poskia, kun on niin ikävä sinne Taivaan Kotiin...
Sinettisormus

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi rakkaat siskot ja veljet kuinka puhtte totta, täällä maailmassa ei enää todellakaan ole mitä kaipaa eikä mitää mitä haluaisi allekirjoittaa. Tämä maailma ei tarjoa MORSIAMMELLE mitään, mutta koti ikävä on kova! Maranata!!! Kyyneleet nousee pintaan kun lukee samoja tuntemuksia teidän kommenteista, kuin mitä itsekkin tuntee. Jeesus, tule pian! Maranata!!!
Sinettisormus

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... odotan kokoajan koska alkaisi suhisemaan korvissa, että tietäisi, että nyt lähdetään...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4796
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra tule pian! Aivan samoja ajatuksia, työssä käydään ja ruokaa tehdään, mutta aina kun on hetki aikaa, ajatukset kääntyvät Hänen puoleensa. Varsinkin iltaisin katselen usein taivaalle ja mietin että mitä jos nyt...? Kaikki olisi valmista minun puolestani. En kaipaa tätä maailmaa joka on muuttunut synnin pesäksi.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niinpä! Ei voi sanoin kuvata kuinka paljon me kaikki odotamme Jeesusta ja Hänen niin Rakkaita kasvojaan, jotka haluamme eteemme katsomaan sinua/minua silmiin ja kertomaan kuinka plajon me toisamme Rakastamme!
sisar

Re: Maranata!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Rakkaani, missä viivyt? Etkö näe tuskaani ja ikävääni? Näännyn, jos et kohta tule hakemaan minua luoksesi. Sydämeni pakahtuu ikävään ja rakkauteen, en voi hetkeäkään olla ajattelematta Sinua. Voi Herrani, Rakkaani, Vapahtajani, tule noutamaan meidät luoksesi! Älä enää viivy. Kuule meidän pyyntömme! Hukun kohta kyyneliin, joita olen ikävissäni vuodattanut. Tule pian Herra Jeesus!
Vastaa Viestiin