Rakas Jumala,
Tulen eteesi nöyränä ja avoimena sydämeltäni. Kiitos siitä, että kuuntelet rukoukseni ja olet aina läsnä. Pyydän sinulta apua ja turvaa, sillä koin pelon ja ahdistuksen läsnäolon, joka vei hengitykseni ja tuntui kalvavalta. Pyydän, että vapautat minut kaikista pimeyden voimista ja suojelisit minua. Täytä sydämeni rauhalla ja toivolla.
Rakas Jumala, pyydän myös siunauksiasi arkeeni. Anna minulle terveellistä ruokaa, joka ravitsee kehoani ja lämmintä vaatetta, joka suojaisi minua kylmältä. Auta minua löytämään paikka, joka tuntuu kodilta ja jossa voin tuntea oloni turvassa.
Rukoilen myös sielunrauhaa. Täytä minut rauhalla, joka ylittää kaiken ymmärryksen.
Rukoilen apuasi, minulla ei ole enää mitään muuta kuin sinut
Aamen.
Kalvava elämä, paholaisen läsnä olo
Re: Kalvava elämä, paholaisen läsnä olo
Amen.
Sinulla on Roope hyviä anomuksia Jumalan puoleen, olen rukouksessa mukana.
Sinulla on Roope hyviä anomuksia Jumalan puoleen, olen rukouksessa mukana.
Olet rukouksissa veli 
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Tampereella on Karteroopi, josta saa ilmaiseksi vaatteita: https://www.mahtis.fi/karteroopi/
Lisäksi tuli vastaan, että "Nextiili alkaa jakaa vaatteita ilmaiseksi Tampereella. Nextiilin ilmaishuone avautuu myymälän yhteyteen Tampereen Lielahteen ja se on avoinna joka päivä. Tuomaala sanoo, että ilmaistekstiilipuoli saadaan toimimaan viimeistään 20. tammikuuta alkaen." https://www.nextiili.fi/
Toivottavasti näistä löytyisi sopivia vaatteita.
Rukoilen elämäsi ja tilanteesi puolesta!
Pelko kuolemasta kalvaa, mutta toivo uudesta alusta kantaa. Jokainen loppu voi olla uuden alku, valo voittaa varjon ja elämä jatkuu.
Erämaa vaihe, edeltää aina jonkin täysin uuden ja hyvällä tavalla yllättävän tulemista.