Viimeinen toivo
Viimeinen toivo
Rukouspyyntö paremman huomisen ja jumalan löytämisen puolesta. Olen niin yksin ja toivottomassa tilanteessa että en jaksa enää. Rukoilen jumalan armahdusta että sieluni saisi rauhan. Tämä on viimeinen ja nöyrin toiveeni. Yhteinen rukous pyyntö
20 vuotta masennusta, lääkehoitoa ja terapiaa. Vähän alkanut helpottaa. Viisi vuotta sitten ostin puutalon silloiselle puolisolle, hänen lapsilleen ja itselleni. Talosta löytyi sädesieni, ja tämän takia elämästäni muotoutui yksi suuri helvetti. Perhe lähti turvaan paremman tulevaisuuden toivossa. Annoin heille taloudellista apua uuteen alkuun. Velkataakka jäi minulle, menetin kaiken ja mieli mustui. Kaiken tämän seurauksena olen aina yksin ja rahaton. Myin kaiken, että saisin ruokaa, ja silti minulta viedään viimeisetkin rippeet. Huijataan tori-kaupoissa ja haukutaan onnettomaksi luuseriksi. Olen rukoillut Jumalalta armoa, mutta kukaan ei kuule. Tappaisinko vain itseni? Olen kuitenkin vain yksin, eikä minua kukaan kaipaa. Miksi jaksaa itkeä 40-vuotiaana miehenä itsensä uneen, kun maailma haluaa sinut polkea? Teen työtä niskalimassa ja hoidan vapaaehtoista välityöjärjestelyä, mutta silti ei vaan pärjää. Kuluttajahinnat ja vuokrat ovat nousseet niin paljon, ettei pysty elämään. Rukoilen, että edes joku minulle soittaisi tai antaisi halauksen. Yksin ei ole ihmisellä hyvä olla, miksi enää jaksaa ?
arto8331@gmail.com
20 vuotta masennusta, lääkehoitoa ja terapiaa. Vähän alkanut helpottaa. Viisi vuotta sitten ostin puutalon silloiselle puolisolle, hänen lapsilleen ja itselleni. Talosta löytyi sädesieni, ja tämän takia elämästäni muotoutui yksi suuri helvetti. Perhe lähti turvaan paremman tulevaisuuden toivossa. Annoin heille taloudellista apua uuteen alkuun. Velkataakka jäi minulle, menetin kaiken ja mieli mustui. Kaiken tämän seurauksena olen aina yksin ja rahaton. Myin kaiken, että saisin ruokaa, ja silti minulta viedään viimeisetkin rippeet. Huijataan tori-kaupoissa ja haukutaan onnettomaksi luuseriksi. Olen rukoillut Jumalalta armoa, mutta kukaan ei kuule. Tappaisinko vain itseni? Olen kuitenkin vain yksin, eikä minua kukaan kaipaa. Miksi jaksaa itkeä 40-vuotiaana miehenä itsensä uneen, kun maailma haluaa sinut polkea? Teen työtä niskalimassa ja hoidan vapaaehtoista välityöjärjestelyä, mutta silti ei vaan pärjää. Kuluttajahinnat ja vuokrat ovat nousseet niin paljon, ettei pysty elämään. Rukoilen, että edes joku minulle soittaisi tai antaisi halauksen. Yksin ei ole ihmisellä hyvä olla, miksi enää jaksaa ?
arto8331@gmail.com
Re: Viimeinen toivo
Eikö kaupanpurku tuollaisessa tilanteessa olisi mahdollista, jos ostettu talo asumiskelvoton. Rukoilen puolestasi, että Herra näyttää ja tulet löytämään tien ulos ahdingostasi. Rukoilen, että saat viisautta asiaan ja alat näkemään uusia mahdollisuuksia ja ratkaisuja tilanteesta ulos pääsemiseksi. Rukoilen, että tapaat ihmisiä, jotka voivat ja auttavat sinua, kun puhut tilanteestasi. Rukoilen, että masennus ja menneisyyden murheet väistyy ja alat näkemään enemmän valoa, kokemaan matkallasi pieniä ja suuria iloja ja positiivisuutta. Herra on luvannut, että anova saa ja kolkuttavalle avataan. Jatka sitkeästi rukousta. Älä anna periksi. Rukoilemme täällä myös puolestasi. Ole siunattu.
Roope, sydämeni itkee puolestasi ja tiedän että Jeesus rakkaudessaan itkee myös puolestasi. Hän tahtoo että alat elää täysillä Hänessä ja Hänen tahtonsa mukaan. Mikä on Hänen tahto? Se löytyy Jumalan sanasta, johon sinun kannattaa uppoutua, jollet jo sitä tee? Tiedä, että Jeesus Kristus rakastaa sinua. Hän ei koskaan hylkää vaikka maailmassa näyttää kuinka mahdottomalta. Uskossa luota Häneen. Hän kärsi meidän vuoksemme enemmän kuin kukaan meistä voi ymmärtää. Silti Hän Rakastaa meitä enemmän kuin mitään muuta. Nojaudu Häneen täydellä luotolla, ilmoita että tahdot elää kaikessa Hänen tahtonsa mukaan. Vihollinen on se joka tuo noita itsetuhon ajatuksia, se tahtoo sielusi jotta menettäisit pelastuksen, joka on myös sinua varten. Jeesus vuodatti verensä ristillä myös sinun puolesta. Vihollinen ei tekisi sitä koskaan vaan haluaa että hukut maailman valheisiin.
En tiedä käytkö missään seurakunnassa, jos et, niin suosittelen että hakeudut niihin. Ehkä sieltä löytyy ne jotka välittää jokapäiväisessä elämässä. Ja joissain seurakunnissa saattaa saada jotain apuakin. Riippuu seurakunnan varallisuudesta. Älä siis jää yksin. Pysy myös täällä , sillä me välitämme ja rakastamme siskoina ja veljinä.
En tiedä käytkö missään seurakunnassa, jos et, niin suosittelen että hakeudut niihin. Ehkä sieltä löytyy ne jotka välittää jokapäiväisessä elämässä. Ja joissain seurakunnissa saattaa saada jotain apuakin. Riippuu seurakunnan varallisuudesta. Älä siis jää yksin. Pysy myös täällä , sillä me välitämme ja rakastamme siskoina ja veljinä.
HeiPigeon kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 18:24 Eikö kaupanpurku tuollaisessa tilanteessa olisi mahdollista, jos ostettu talo asumiskelvoton. Rukoilen puolestasi, että Herra näyttää ja tulet löytämään tien ulos ahdingostasi. Rukoilen, että saat viisautta asiaan ja alat näkemään uusia mahdollisuuksia ja ratkaisuja tilanteesta ulos pääsemiseksi. Rukoilen, että tapaat ihmisiä, jotka voivat ja auttavat sinua, kun puhut tilanteestasi. Rukoilen, että masennus ja menneisyyden murheet väistyy ja alat näkemään enemmän valoa, kokemaan matkallasi pieniä ja suuria iloja ja positiivisuutta. Herra on luvannut, että anova saa ja kolkuttavalle avataan. Jatka sitkeästi rukousta. Älä anna periksi. Rukoilemme täällä myös puolestasi. Ole siunattu.
Kauppa kyllä saatiin purettua ja olen nyt vapaa ehtoisen velkajärjestelyn piirissä ollut muutamia vuosia. Tuona aikana kuluttahinnat, vuokrat ja kaikki kulut nousseet niin paljon että jäljelle jäävä osuus ei riitä kunnolla ja nyt tullut niin paljon yllätyksiä että joutunut myymään kaikki ylimääräiset tavarat pois. Pölyimurista viineiseen talvitakkiin. Kaupanpurku oli kallis projekti ja siinä minua käytettiin kyllä aika raadollisesti hyväksi erilaisten lausuntojen hankkimiseen ja asianaja taisi osata myös tuon pelin. Taisin olla aika helppo kohde kun olin henkisesti loppuunpalanut, yksin jäänyt mies. Pahinta on kuitenkin yksinäisyys, ahdistus joka nyt taitaa olla muotoutunut sosiaalisten tilojen peloksi ja itsensä häpeäksi. Toivon rukoilen apua jumalalta että hän toisi sieluuni ja mieleeni rauhan. Vaikuttaa kuitenkin että paha haluaa minut tuhota
Rukoilin juuri puolestasi ja rukoilen kyllä vielä lisää.
Muista, että henkivallat on todella olemassa ja itsetuho vie vain pahempaan paikkaan ja se on totta. Moni luulee että helpottaa kun poistuu tästä maailmasta itsetuhoisesti, mutta se on valitettavan väärä luulo. On paha mutta myös hyvä, jossa sinua rakastetaan. Itse olen myös omat hengen taistot käynyt ja varmasti vihulainen yrittää vielä tuoda kapuloita rattaisiin mutta tänään sen tunnistan. Roiku Jeesuksessa viimeisillä voimilla, älä päästä irti, sillä kaikella on tarkoitus. Erämaa vaelluksen kautta käymme voittoon. Ahdistuksessa olemme vahvoja Kristuksessa. Voi kuinka Häntä Rakastan!
Muista, että henkivallat on todella olemassa ja itsetuho vie vain pahempaan paikkaan ja se on totta. Moni luulee että helpottaa kun poistuu tästä maailmasta itsetuhoisesti, mutta se on valitettavan väärä luulo. On paha mutta myös hyvä, jossa sinua rakastetaan. Itse olen myös omat hengen taistot käynyt ja varmasti vihulainen yrittää vielä tuoda kapuloita rattaisiin mutta tänään sen tunnistan. Roiku Jeesuksessa viimeisillä voimilla, älä päästä irti, sillä kaikella on tarkoitus. Erämaa vaelluksen kautta käymme voittoon. Ahdistuksessa olemme vahvoja Kristuksessa. Voi kuinka Häntä Rakastan!
Vaikka kuinka sosiaalisesti pelottaa, niin mene seurakuntiin, tee se vihollisen kiusaksi, jotta se näkee että uskallat puolustautua sitä vastaan. Aloita vaikka sieltä viimeisestä penkkirivistä ja kohta huomaat kuinka olet aina edempänä ja edempänä istumassa. Joka askel on VOITTO! JEESUS kulkee kyllä edelläsi. Aina kun otat askeleen eteenpäin, Jeesus tekee samoin edelläsi, Hän kyllä johdattaa ja ohjaa.
Amen
Amen
Joh. 10:9 . Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
11. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä
10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
11. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä
Se on totta, vastustaja ei halua kenellekään mitään hyvää. Kaikki hyvä tulee Herralta. Älä anna periksi vaan jatka rukousta ja käy paikkakuntasi seurakunnissa istumassa ja tutustumassa, mistä löydät oman paikkasi. Niissä on eroja. Rukoile, että Herra johdattaa luoksesi ihmisen, joka pystyy auttamaan sinut sisälle seurakuntayhteyteen. Lue raamattua, vaikka vain vähänkin kerrallaan, mutta lue joka päivä. Pahan pitää väistyä, kun sillä ei ole enää tilaa ja sijaa elämässäsi. Kuuntele netin kautta ylistysmusiikkia. Julista Jeesuksen voittoa elämässäsi. Ala näkemään hyviä asioita itsessäsi. Se, että joku/jotkut on hyväksikäyttänyt sinua tai tilannetta ei ole sinun häpeäsi vaan heidän. Rukoilemme puolestasi. Et ole yksin.
Sydäntä särki kokemuksesi. Olethan tietoinen että on paikkoja joista voi hakea ruokaa, omalla paikkakunnallasikin on
niitä varmaan, ota eri seuakuntiin yhteyttä ja kysele niistä.
Muista aina että tämä ei ole sinun vikasi eikä sinulla ole mitään hävettävää. Masennukseen auttaa kun käy kävelylenkillä
ulkona päivittäin, tee siitä itsellesi päivän kohokohta. Älä anna periksi. Huuda Jeesusta auttamaan, hän vastaa.
Rukoilen puolestasi
niitä varmaan, ota eri seuakuntiin yhteyttä ja kysele niistä.
Muista aina että tämä ei ole sinun vikasi eikä sinulla ole mitään hävettävää. Masennukseen auttaa kun käy kävelylenkillä
ulkona päivittäin, tee siitä itsellesi päivän kohokohta. Älä anna periksi. Huuda Jeesusta auttamaan, hän vastaa.
Rukoilen puolestasi
Tuli mieleen vielä että kun tässä on mennyt jo useampi vuosi vaikeata aikaa niin voitko ottaa yhteyttä velkajärjestely henkilöihin uudelleen ja pyytää uudelleenjärjestelyä maksu suunnitelmaan koska kaikki on kallistunut n. 50%. Hekin ovat tämän hintojen nousun huomanneet.
Tule Rakas Jeesus auttamaan ja anna rauha sydämeen ja Pyhä läsnäolosi Roope83:lle, auta Herra kaiksessa.
Tule Rakas Jeesus auttamaan ja anna rauha sydämeen ja Pyhä läsnäolosi Roope83:lle, auta Herra kaiksessa.
Kiitos tuesta. Olen koittanut Tampereella mennä seurakuntiin mukaan ja käynytkin istumassa. Tunnen itsehäpeää kuitenkin niin voimakkaasti että on todella vaikea olla suurissa ihmisjoukoissa. Inhottava olo vain, en tiedä mistä se tulee eikä oikein lääkäritkään osaa enää auttaa. Olenkohan sisältä riivattu vai mikä minua vaivaa, en osaa sanoaTuija kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 19:45 Vaikka kuinka sosiaalisesti pelottaa, niin mene seurakuntiin, tee se vihollisen kiusaksi, jotta se näkee että uskallat puolustautua sitä vastaan. Aloita vaikka sieltä viimeisestä penkkirivistä ja kohta huomaat kuinka olet aina edempänä ja edempänä istumassa. Joka askel on VOITTO! JEESUS kulkee kyllä edelläsi. Aina kun otat askeleen eteenpäin, Jeesus tekee samoin edelläsi, Hän kyllä johdattaa ja ohjaa.
Amen
Et ole Roope veljeni riivattu, en ainakaan usko niin. Olen nähnyt seurakunnissa paljon kaltaisiasi ja monesti juuri miehiä, jotka yksin tulevat kokouksiin jääden johonkin viimeiseen nurkkaan, kuin häpeillen. Sitä ei kuitenkaan tarvitsisi tehdä. Olette kaikki samanarvoisia keskuudessamme. Jumalan rakastettuja. Tuo on kyllä asia johon seurakuntien pitäisi enempi ottaa kiinni, kun näkee uusia kasvoja. Heidät pitäisi heti ottaa avosylin vastaan, eikä antaa jäädä yksin. Monesti nämä on niitä jotka tarvitsevat siinä hetkessä kipeiten apua. Tuo yksinäisyys aiheuttaa tuon häpeän tunteen joka kuitenkin on väärä tunne.
Olet oikealla tiellä kun olet jo astunut tuon kynnyksen yli. Uskon, että tulee vielä hetki että joku huomaa ja alkaa keskustelemaan kanssasi. Siellä on monia jotka kokevat itsensä ujoiksi, eivätkä uskalla eivätkä mielestään osaa kohdata toista ihmistä.
Tuo on kuitenkin harhakuvitelmaa, jolla vihollinen vielä yrittää saada sinut ja kaltaisesi ulos tuosta tilasta, jotta saat väärän kuvan koko tilanteesta.
Tiedän että täälläkin on muutama Tampereelta, josko heiltä riittäisi leveitä hartioita " tukihenkilöiksi", ja parhaimmillaan ystäväksi.
Tuo olisi kyllä tärkeää että kokouksissa alettaisiin huomata ne, jotka jättäytyvät taakse. Hyvin tärkeä pointti. Jatketaan rukousta tämän tiimoilta.
Kiitos että Jeesus näet meidän keskustelut ja tulet apuun.
Olet oikealla tiellä kun olet jo astunut tuon kynnyksen yli. Uskon, että tulee vielä hetki että joku huomaa ja alkaa keskustelemaan kanssasi. Siellä on monia jotka kokevat itsensä ujoiksi, eivätkä uskalla eivätkä mielestään osaa kohdata toista ihmistä.
Tuo on kuitenkin harhakuvitelmaa, jolla vihollinen vielä yrittää saada sinut ja kaltaisesi ulos tuosta tilasta, jotta saat väärän kuvan koko tilanteesta.
Tiedän että täälläkin on muutama Tampereelta, josko heiltä riittäisi leveitä hartioita " tukihenkilöiksi", ja parhaimmillaan ystäväksi.
Tuo olisi kyllä tärkeää että kokouksissa alettaisiin huomata ne, jotka jättäytyvät taakse. Hyvin tärkeä pointti. Jatketaan rukousta tämän tiimoilta.
Kiitos tuestaTuija kirjoitti: ↑06 Tammi 2025, 09:42 Et ole Roope veljeni riivattu, en ainakaan usko niin. Olen nähnyt seurakunnissa paljon kaltaisiasi ja monesti juuri miehiä, jotka yksin tulevat kokouksiin jääden johonkin viimeiseen nurkkaan, kuin häpeillen. Sitä ei kuitenkaan tarvitsisi tehdä. Olette kaikki samanarvoisia keskuudessamme. Jumalan rakastettuja. Tuo on kyllä asia johon seurakuntien pitäisi enempi ottaa kiinni, kun näkee uusia kasvoja. Heidät pitäisi heti ottaa avosylin vastaan, eikä antaa jäädä yksin. Monesti nämä on niitä jotka tarvitsevat siinä hetkessä kipeiten apua. Tuo yksinäisyys aiheuttaa tuon häpeän tunteen joka kuitenkin on väärä tunne.
Välillä rukoilen että pääsisin pois Tampereen keskustasta jonnekkin syrjäiseen pienempään paikkakuntaan asumaan. Etätyöni tämän kyllä mahdollistaisi mutta vaikeaa on. Esimerkiksi vaikka kaikki entiset vuokranantajat suosittelevat, en käytä päihteitä ja arvostan toisen omaisuutta estävät luottotiedot asunnon saamisen. lisäksi olen myynyt kaikki huonekalut, astiat, irtaimistot, vaatteet pois että selviän seuraavan kuukauden. Nyt ei ole enää mitään muuta kuin mawennus, yksinäisyys, toivo jumalasta. Hyvänä kuitenkin se että taloudellinen taakka on ohitse tammikuussa 2026, mutta tuonne saakka on vielä yksi pitkä vuosi matkaa.
En tiedä muistanko väärin, mutta nousi mieleen että esim. One way mission, joka on myös Tampereella, tukee kaltaisiasi miehiä alkuun pääsyyn ja että heillä olisi myös näihin tarkoitettuja asuntoloita? Tietääkö joku Tampereelta paremmin?
Löysin tuon one way missionin, näitä on ehkä muitakin:
https://onewaymission.fi/kotimaantyo/miestenkotityo/
One way mission olen aiemmin tutustunut ja taitaa olla päihdeongelmaisille suunnattu. Minulla ei onneksi päihteiden kanssa ole ongelmia, ainoastaan oman mielen masennuksen, yksinäisyyden, kuoleman toivon ja pelon välillä. Talous toki mennyt mutta siihen en nyt oikeastaan voi mitenkään vaikuttaa koska laskenta on kerran tehty ja säädöksien mukaan. Se ei muutu koska valtio on määritellyt tietyt asetukset ja hintoja vain nostetaan. Lisätyötä ehdotin, mutta se katsotaan sitten lisäansioksi joka kuuluu velkojille suoraan.
Uskon että jumala minut johdattaa tekemään oikeita valintoja, toki todella suuri voima puskee luovuttamaan elämän suhteen
Uskon että jumala minut johdattaa tekemään oikeita valintoja, toki todella suuri voima puskee luovuttamaan elämän suhteen
Roope83 kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 17:40 Miksi jaksaa itkeä 40-vuotiaana miehenä itsensä uneen, kun maailma haluaa sinut polkea? Teen työtä niskalimassa ja hoidan vapaaehtoista välityöjärjestelyä, mutta silti ei vaan pärjää. Kuluttajahinnat ja vuokrat ovat nousseet niin paljon, ettei pysty elämään. Rukoilen, että edes joku minulle soittaisi tai antaisi halauksen. Yksin ei ole ihmisellä hyvä olla, miksi enää jaksaa ?
arto8331@gmail.com
Sori, että huomasin tämän vasta nyt.
Kun pyydät Jeesusta sydämeesi asumaan ja samalla syntisi anteeksi, [kaikki me olemme syntisiä emmekä synnittömiksi tule] Hän tulee ja antaa sinulle rauhan.
Jeesus ei jätä eikä hylkää. Kun uskot tuon koko tilanteesi Jeesukselle, Hän hoitaa sinut kyllä siitä kuiville. Se ei tarkoita maallista menestystä ja kunniaa, mutta varmasti helpotuksen rahatilanteeseen ja yksinäisyyteen kun annat kaikki ohjat Hänelle.
Voit luottaa, että kuin ihmeen kaupalla, Hänelle on kaikki mahdollista. Ei ole sellaista tilannetta missä Hän ei voisi tai haluaisi auttaa.
Ja sulla on Jeesus ja meidät. Sä nouset vielä tosta suosta ylös sillä Jumalalla on sinua kohtaan hyvä tahto 🩷
Itse en ainakaan tuosta ole päässyt pois ja veikkaampa, että moni muukin kärsii samasta tilanteesta. Kaikkia seurakuntia ei koe kodikseen ja hyvässäkin paikassa voi silti tuntea itsensä orvoksi ja ihmiset eivät tule kohtaamaan ja ottamaan joukkoonsa. Pinnallinen "diipa daapa" ja penkkiin yksin jääminen antaa viholliselle sauman tulla härkkimään, että et sinä tänne sovi ja kuulu.Roope83 kirjoitti: ↑06 Tammi 2025, 09:24 Olen koittanut Tampereella mennä seurakuntiin mukaan ja käynytkin istumassa. Tunnen itsehäpeää kuitenkin niin voimakkaasti että on todella vaikea olla suurissa ihmisjoukoissa. Inhottava olo vain, en tiedä mistä se tulee eikä oikein lääkäritkään osaa enää auttaa. Olenkohan sisältä riivattu vai mikä minua vaivaa, en osaa sanoa
Seurakunnat on täynnä enemmän ja vähemmän rikkinäisiä ihmisiä ja siksi pitäisi luottaa vaan siihen, miten Jeesus voi toimia seurakunnan kautta sillä aina se rakkaus ei ihmisissä toteudu.
Voit jättää tuonkin asian Jeesukselle. Luulen että Nokia/Ylöjärvi akseli on halvempi, sekä monet muut pikkukunnat ympärillä. Ehkäpä tuo homeinen talo ei ollut tarkoitettu teille. Ehkä Jumalalla on osoittaa sinulle/teille parempi paikka. Vuosi on todella lyhyt aika Jumalalle elättää sinua, eikä se elatus siihenkään lopu.Roope83 kirjoitti: ↑06 Tammi 2025, 10:04 Välillä rukoilen että pääsisin pois Tampereen keskustasta jonnekkin syrjäiseen pienempään paikkakuntaan asumaan. Etätyöni tämän kyllä mahdollistaisi mutta vaikeaa on. Esimerkiksi vaikka kaikki entiset vuokranantajat suosittelevat, en käytä päihteitä ja arvostan toisen omaisuutta estävät luottotiedot asunnon saamisen. lisäksi olen myynyt kaikki huonekalut, astiat, irtaimistot, vaatteet pois että selviän seuraavan kuukauden. Nyt ei ole enää mitään muuta kuin mawennus, yksinäisyys, toivo jumalasta. Hyvänä kuitenkin se että taloudellinen taakka on ohitse tammikuussa 2026, mutta tuonne saakka on vielä yksi pitkä vuosi matkaa.
Sulla tosiaan on viimeinen toivo ja se on Jeesus, mutta se riittää. Hän on ainoa joka sinua voi kokonaisvaltaisesti auttaa.
Masennus ja kaikenlainen tunne, että mitään ei ole enää tehtävissä, tulee viholliselta. Uskon ja koen, että olet nyt merkittävän kynnyksen edessä, Jumala on nähnyt hätäsi ja apu on tulossa. Siksi vihollinen tekee kaikkensa hiekottaakseen sinun matkasi nyt. Se haluaa että epäonnistut ja tuhoudut, mutta se on pelkkä rienaaja ja suunsoittaja.
Mulla vois olla sulle pari kirjaa mitkä vois opettaa mikä kaikki Jumalalle on mahdollista, jos kiinnostaa. Ja muutenkin laitan sulle yv:tä
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Re:
Tuo on päihdetyötä mutta myös :Tuija kirjoitti: ↑06 Tammi 2025, 10:33 Löysin tuon one way missionin, näitä on ehkä muitakin:
Toivon Majatalo jatkaa sitä miestentyötä, jota One Way Mission on tehnyt toimintansa alusta saakka ensin Espoossa Perjantai-kodilla ja myöhemmin myös Kallvikin kartanossa. Työtä tehdään suurella sydämellä niiden lähimmäisten parhaaksi, jotka elämänsä eri kriiseissä päätyvät luoksemme.
... siis erilaisissa kriiseissä ...
Paikka on täysin päihteetön, siellä autetaan alkuun ja etsitään yhdessä myös tuo sopiva seurakunta.
Mutta tämä vain vinkiksi ja yhdeksi vaihtoehdoksi.
Välillä mietin miksi joudun hyväksikäytön uhriksi hyvin usein. Työelämässä minulla lankeaa inhottavin muutoksien teko, saan haukut ja muut ottavat siitä hyödyn. Perustin oman yritylsen vuosia, lopulta minut ajettiin siitä pihalle koska luottotiedot meni velkajärjestelyn takia. Olen kehitellyt useita applikaatioita, mutta kun olen ideaan hakenut toteutusapua on se ammuttu alas, muutaman kuukauden päästä idea on toteutettu niiden toinesta kenellä sen esittelin. Joskua tuntuu kohtuuttomalta että haluat hyvää ja silti saa itse vain pettymyksen. Kiusataan, haukutaan, syrjitään. Yritän vain olla hyvä ja rakastetrava ihminen. Rukoilen että löytäisin rakkauden ja voisin vain jakaa pyyteetöntä rakkautta. Elää normaalia arkea pienien ilojen ja surujen kanssa. Minusta on kuitenkin tuntunut viime aikoina että jospa minun kohtaloni onkin olla pahan hallitsemana ja kärsiä kivuista muiden onnellisuuden vuoksi. Kuollakkin muiden surujen ja kärsimysten tieltä. Olla opetus ja esimerkki muille, miten ihminen tuhotaan viimeistä hengen vetoa myöden. Miten ihmisestä revitään työelämässä jokainen voimavara loppuun. Kun tämä saatu, otetaan hieman vielä ja heitetään pois
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Suosittelen sinulle Tampereella aina tiistaisin kokoontuvaa miestenpiiriä Aitolahden kirkon saunatiloissa, ja kesäisin Tamperee evl.srk. ns.kesäpaikoissa.Roope83 kirjoitti: ↑06 Tammi 2025, 10:44 One way mission olen aiemmin tutustunut ja taitaa olla päihdeongelmaisille suunnattu. Minulla ei onneksi päihteiden kanssa ole ongelmia, ainoastaan oman mielen masennuksen, yksinäisyyden, kuoleman toivon ja pelon välillä. Talous toki mennyt mutta siihen en nyt oikeastaan voi mitenkään vaikuttaa koska laskenta on kerran tehty ja säädöksien mukaan. Se ei muutu koska valtio on määritellyt tietyt asetukset ja hintoja vain nostetaan. Lisätyötä ehdotin, mutta se katsotaan sitten lisäansioksi joka kuuluu velkojille suoraan.
Aikuisia uskovia miehiä, ystävällinen ilmapiiri. Käy katsomassa, ota oma Raamattusi mukaan, ja pyyhe, jos haluat ennen Raamattupiiriä käväistä saunassa. Suosittelen sinulle lämpimästi.
https://tampereenseurakunnat.fi/sivustot/aitomiehet
https://tampereenseurakunnat.fi/sivusto ... /toimintaa
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro