rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

siskoni molemmat lapset, jotka ovat jo aikuisia (hieman yli 20 vuotiaita) ilmoittivat, että he ottavat tatuointeja käsiinsä.
Olen yrittänyt saada heitä perumaan sen, mutta mikään puhe ei auta. Siskoni huomaamatta laittoi toiveen sanoen näin: "Jos se on tarkoitus, niin kaatukoon tämä aie niin tyttäreni kuin poikani kohdalla."

Pyydän esirukousta heidän puolestaan, että Jumala näyttäisi mikä siinä on väärää ja he itse tajuaisivat vetäytyä hankkeesta!

Tässä hyvä video aiheesta:
https://youtu.be/_OBcZr-DxXo?t=3m7s
3. Mooseksen kirja 19
26 Älkää syökö mitään verinensä. Älkää merkeistä ennustelko älkääkä harjoittako noituutta.
27 Älkää keritkö tukkaanne päälaen ympäriltä, äläkä leikkaamalla turmele partasi reunaa.
28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.
Kiitos kaikille rukoilijoille etukäteen!

Jeesus voi kaiken muuttaa!

-Markku
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mun viesti meni ekaks väärään paikkaan mutta voitte lukea sen sieltä edellisestä.
...juu, mä oon messissä rukoilemassa. Oltiin jo Markun kanssa maililla yhteydessä tästä. Armahda näitä lapsia Herra Jeesus ja ohjaa heitä.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Kiitos Jarmo!
olli

Re: rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Viesti Kirjoittaja olli »

Markku, tiedätkö ovatko he ottaneet Jeesuksen vapahtajakseen ?
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

nuorempi heistä (poika) on jopa seurakunnan toiminnassa mukana (rippikouluissa isosena ym toimintaa) ja tunnustaa kyllä uskovansa Jeesukseen (kantaa mm. ristiä kaulassaan näkyvästi), hänen vanhempi sisarensa on puolestaan arvoitus minulle, ei halua puhua asioistaan muille, joten myös mahdollinen usko on hänen "oma juttunsa".
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Markku! Me olemme sydäemessä läsnä tässä sinun tilanteessa. Ja hyvä että sisar kuitenkin ajattelee tätä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoilin myös.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: rukousapua väärän valinnan estämiseksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olin juuri rukouksessa tämän asian puolesta. Kiitos Jeesus Kristus, että sinä kuulet rukouksemme.
Amen.

18. Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
19. Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
20. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.
1. Korint. 6.

3 Moos 19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.
Vastaa Viestiin