Perheemme puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Antti

Re: Perheemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Antti »

Ette ole hämmentäneet mieltäni liikaa. Päinvastoin, olen paljolti rohkaistunut kirjoituksistanne. Koen teidät vilpittömiksi uskon veljiksi ja sisariksi, vaikka emme tunnekkaan. Ja kaikki kun ihmisiä olemme, niin tiedän, että jokainen mielipide ei ole pelastuskysymys.

Jumala ilmoitti itsensä minulle kun olin 2-luokkalainen, joka on 25 vuotta sitten. Olen kyllä siitä asti tutkinut Raamattua, ja Jumala on puhunut paljon ja selvästi. Ikinä ei ole tarvinnut etsiä apua muualta. Eli haluan vaan sillä jotenkin rauhoittaakseni kertoa sinulle Jarmo, että en ole hengellisesti näiden viestikeskustelujen varassa. Vaikka tuntuu monesti että hukassa olenkin. Viestienne kautta olen nyt saanut rohkaisua mihin suuntaan tästä täytyy kulkea. Kasteelle!

Vastustaja on käynyt kiivaasti päälle varsinkin "aikuisikäni" aikana. Toivoni on, että saisin kasteen myötä voiton Jeesuksessa Kristuksessa jo tässä elämässä. Eli tarkoittaen; Jumalan tahto ja valmistama osa voisi toteutua kohdallani. Sain muutama vuosi sitten ajatuksen/oivalluksen siitä mikä Jumalan valmistama tehtäväni voisi olla. Vähän vitsin muodossa varovasti kerroin siitä uudestisyntyneelle uskovalle äidilleni. Hän totesi, "kyllä se voi ollakin niin". Se olisi kyllä valtavaa, haaveilen usein että voisin olla siinä käytössä. Sen näkee sitten. Ei olisi mitään epäselvyyttä kenestä se olisi, Jumalan ja Jeesuksen voima ja vaikutus tulisivat vahvasti esiin. Minkäänlaista omavoimaisuutta ei olisi, sille ei olisi sijaa.

Mutta harhailen taas aiheesta. Kiitos Jarmo huolenpidostasi, kaikki on OK tämän keskusteluketjun osalta.
olli

Re: Perheemme puolesta

Viesti Kirjoittaja olli »

Antti kirjoitti:Olen kyllä siitä asti tutkinut Raamattua, ja Jumala on puhunut paljon ja selvästi. Ikinä ei ole tarvinnut etsiä apua muualta. Eli haluan vaan sillä jotenkin rauhoittaakseni kertoa sinulle Jarmo, että en ole hengellisesti näiden viestikeskustelujen varassa.
Täällä ei mittailla sitä kuka on lyhyemmin tai kauemmin vaeltanut Herran kanssa, vaikka aina iloitsemmekin jokaisesta uudesta lampaasta joka löytää Paimenen. Myöskin me varmaan kaikki tiedämme että Hän on se, joka nostaa, kantaa ja pelastaa, ja joka on luvannut saattaa loppuun sen hyvän työn jonka on meissä alkanutkin.

Meille jokaiselle Hän on myös antanut sydämellemme jotakin jota sitten elämässämme toteutamme. Iloitsen päätöksestäsi kasteen suhteen, ja olen Jarmon kanssa aivan samaa mieltä näistä asioista. Kiitos Herralle joka on asian sydämellesi tuonut.

Toivotan sinulle hyvää kastepäivää, ja kastelahjan sijaan haluan laulaa sinulle Viktor Klimenkon sanoin Psalmin 100.
https://www.youtube.com/watch?v=l5TUVksu4B4
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheemme puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Antti että vielä jaksoit palata kirjoittamaan ja pyynnöstäsi poistin sen edellisen viestisi.
Kiitos Ollille myös että toit rohkaisevat sanasi mukaan tähän.
Vastaa Viestiin