Etusivun rukousposti

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Eero sanoo:
7.11.2022 00:39
Rukousta ja Herramme Siunausta Jarmon ja Klasun Raamattutunnille. Kiitos, että levitätte näin Herramme sanomaa
Kiitos Jeesus näiden miesten ahkeruudesta, kiitos Jeesus että varjelet meitä kaikkia jotka työtäsi tekevät 💖
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tämä on Suomen oloissa harvinainen kaksikko Herran työssä, eikä ole varmasti sattumaa että he tässä ajassa valvovat.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kaarina sanoo:
27.11.2022 12:30
Olen kohdannut paljon vääryyttä ja surua viimeisen 10 vuoden aikana. Pyydän esirukousta pysyä vahvana vielä, etten luovuta kalleinta mitä on, eli uskoa Jeesukseen
Rakas sisar Herrassa, rukoilemme Jeesuksen läsnäoloa elämääsi vahvana 💖 Joskus emme ymmärrä saamiamme vaikeuksia mutta usein ne kasvattavat ja vievät lähemmäksi Jeesusta.

Liitän tähän katso7 veljen saaman sanoman meille myös sinulle sisko:
Tiedäthän että minä rakastan sinua.
Rakas minun rakkaani kuinka suuri on minun rakkauteni juuri sinua kohtaan. Vuodatan tiedoksesi uutta elämää siksi älä pelkää. Sydämeni sykkii juuri sinulle ja saat kokea minun ylitsevuotavaa rakkauttani juuri sinua varten. Minä olen sinun Herrasi ja sinun Jumalasi enkä minä jätä sinua ilman minun puuttumistani sinun elämääsi. Vuodatan sinulle vastauksia juuri minulta siksi ole rohkealla mielellä. Tahdothan kuulla vain minun ääneni. Saatana on mestari väärentäjä mutta se on unohtanut että minun ääntäni se ei pysty väärentämään. Lampaani kuulevat minun ääneni siksi sinulla ei ole aihetta pelkoon. Taivas odottaa sinun rukouksiasi ja minun luonani sinulle on jo vastaus valmiina. Ole rohkea minun nimessäni sillä siinä on sinun varmuutesi tietää että juuri minä olen kanssasi. Tee juurta alaspäin niin saat kasvaa kuin Libanonin setri. Mitkään myrskyt eivät voi sinua kaataa sillä minä olen sinun juuresi ja saat kaivautua syvälle minun maaperääni. Minun elämäni on sinun elämääsi luota siksi minuun.
Itseni vaikeudet toi Jeesuksen seuraajaksi, eivätkä vaikeudet vieläkään ole loppuneet mutta tiedän että jos jalkani eivät enää kanna ja sydän ei jaksa niin Jeesus ottaa kopin. Myös sinusta, älä siis luovuta 💝
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Sanna, niin hyvin vastasit.
Kaikki me koemme vastustusta, surua ja vaikeuksia. Se on sitä mitä maailma tarjoaa, siksi meidän pitää yhä tiukemmin pysyä Jeesuksessa Kristuksessa.
Hän antaa meille rauhaa, Hänen rauhaa.. ei sitä mitä maailma antaa. Hänessä on syytä roikkua tiukasti kiinni, sillä jos sen menettää, tulee tuskat kahta kauheammiksi. Saatana on meidän vihollisemme ja on hyvin todellinen. Eikä sitä kiinnosta muu kuin se että tuhoudumme. Se on valheiden mestari. Kaarina, nuo negatiiviset asiat on saatanan kuiskauksia ja valheita.
Sinulla on yhä Jeesus Kristus Herrana ja voit noissa tuskissa ja surussa huutaa äänen tuolle viholliselle että olet tunnistanut sen ja että Jeesus Kristus on sinun Herra! Julista se tuolle kurjalle viholliselle ja aina kun nuo synkät tunteet ja ajatukset iskee, johtuu ne sitten mistä olosuhteista tahansa, käännä niille selkäsi, älä katso niitä, vaan katso Kristuksen kauniita kasvoja. Hän rakastaa sinua yli kaiken. Älä ylistää Häntä. Soita ylistys musiikkia ja laula Hänelle. Ota vaikka Raamattu ja laula omin sävelin psalmeja. Ne on rukouksia joita voi myös ylistäen laulaa.
Huomaat, että nuo tuskan hetket väistyy! Masennus väistyy! Joskus siinä ei mene kuin 5 min.
Tiedätkö miksi? Siksi, että tuo vihollisemme vihaa sitä että ylistämme Jumalaa. Se ei voi kuunnella sitä ja se joutuu väistymään. Niin monelle tämän olen kertonut ja he ovat kertoneet että toden totta tuo auttaa.
Kyllä se yrittää takasin tulla mutta silloin me jo tunnistamme sen. Nyt sinulla on valtava avain ja se on ylistys! Se avaa rukouksille taivaat.
Kiitos Jeesus että näet tämän rakkaan sisaren Kaarinan, joka on juuri astunut eteesi sydän rakkautta sykkien Sinulle Jeesus Kristus. Anna Kaarinan liota Sinun rakkaudessa. Hoida ja vahvista häntä hellien. Tapahtukoon Sinun hyvä tahtosi ja suunnitelmasi Kaarinan elämässä.

Amen.
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ps. Olen myös tämän 62 vuoden ajan joutunut kokemaan paljon vääryyttä, mutta se ei ole tullut Jeesukselta, vaan maailmalta ja siinä rypeviltä ihmisiltä. Olisi siis todella vahingollista luopua siitä, mistä tulee elämäämme se aito ja oikea rakkaus, se tuki joka antaa meille tien kotia. Ei ole muuta tietä, totuutta ja oikeaa elämää kuin Jeesus Kristus.

Jeesus sallii että uskossa kasvaisimme ja parhaiten kasvaa vaikeuksien kautta. Mitä me oppisimme jos eläisimme kuin " ruusutarhassa". Jeesus kertoo meille, että Hän eli elämänsä täällä meille esimerkiksi. Se ei ollut helppoa Hänellekään, miksi siis meillekään. Hänen kärsimykset meidän tähtemme oli paljon suuremmat kuin meidän.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen 🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra koettelee meitä ja sitä kautta kasvattaa, mutta Hän ei koskaan koettele enempää kuin mitä olemme valmiit sietämään. Ja toisekseen, vaikka emme itse jaksaisi pitää kiinni, niin Herra jaksaa ja on luvannut "ottaa kopin", juuri niin kuin Tuija sanoi.

Älä siis pelkää Kaarina, vaan laskeudu Herran huomaan, Hän hoitaa kaikesta surusta ja huolista murtuneita eli lähestulkoon kaikkia meitä ja nostaa esiin aivan uutena ihmisenä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Hannele sanoo:
29.11.2022 05:11
Toivon edelleen tulevani uskoon,elämä heitellyt suuresti enkä tiedä onko Jumalaa olemassa vai ei,katkeruus ja pahanpuhuminen purkautuu välillä voimakkaasti,olen jatkuvasti vihainen ja pettynyt,missä Jumala on ja miksi ei auta
Olet varmasti joutunut kärsimään ja kokemaan vääryyttä. Olet saattanut kulkea vaikeudesta toiseen, etkä ymmärrä miksi sinulle niitä kasataan. Joskus meistä saattaa tuntua että vaikeuksissa huutaessamme Jumalaa, Hän ei vastaa eikä olosuhteemme ei helpotakkaan. Tämä monesti saa meidät tuntemaan ettei tuolla ylhäällä ole ketään.

Jumala ei tahallaan jätä vastaamatta. Joskus emme kuule vastauksia ja joskus meitä vaaditaan tulemaan puoliväliin vastaan. Saatamme katkeroitua, kun emme saa vastauksia mutta usein meiltä vaaditaan sellaista puhdassydämisyyttä. Todellista hätää ja ymmärrystä että oma tilanteemme vaatii muutosta jotta voimme ottaa uskon vastaan ja jotta jotain uutta puhdasta voi kasvaa tilalle.

Katkeruus usein syö meitä sisältäpäin ja estää Jumalan työtä. Anteeksianto asioille ja ihmisille on usein paras lahja jonka itselleen voi antaa. Tähän emme kuitenkaan usein yksin pysty. Voimme rukoilla voimaa tähän ja voimaa katkeruudesta irti päästämiseen. Uskonelämä on eräänlaista itselleen kuolemista. Se tuo mukanaan luopumista ja kipua vaikeiden asioiden kanssa. Niitä ei kuitenkaan tarvitse tehdä yksin. Voit surutta pyytää Jeesusta avuksesi auttamaan sinua. Sanoa että haluat seurata häntä ja pyytää apua vaikeista tunteista pois pääsemiseen.

Jumalan ja Jeesuksen rakkauden saaminen on puhdistavaa ja parantavaa. Usein vasta armon ja uskon saatuamme ymmärrämme entisen tilanteemme paremmin. Usein saamme todeta, että juuri noin sen piti mennä tai että onneksi juuri vaikeudet tekivät sen, että löysin uskon.

Rukousta sinulle että löydät rauhan ja Jeesuksen elämääsi ja saat rauhassa opetella anteeksiantoa ja kasvamista Kristuksessa 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. 🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rakas Jeesus, siunaa palstamme rukousosiota. Auta Jeesus ihmisiä löytämään se.
Kiitos Jeesus siitä, kuinka paljon se on jo tuottanut tulosta.
Siunaa ja varjele Jeesus, Klasun ja Jarmon työtä.
Aamen!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Etusivun rukousposti

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pika rukouspyyntö tähän vaikka muualle kuuluisi...
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009425245.html
Eduskunta äänestää Natoon liittymisestä klo 14 alkaen...
Vastaa Viestiin