Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
alabasteripullo

Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

🙏🙏🙏
PYYDÄN - rukoilkaa puolestani

Jo jonkin aikaa liikkumiseni on ollut vaivalloista. Asiaa on tutkittu ja nyt minulla on diagnosoitu motoneuronitauti, ALS. Tauti on parantumaton. Vain Kaikkivaltias Jumala voi minut parantaa ja hänen käsiinsä nyt rukouksessa tartun.

Pyydän nöyrästi saada sulkeutua esirukouksiinne, rukoilkaa minulle Jeesuksen Kristuksen armollista kosketusta, aivan niin kuin voimme lukea Raamatussa tapahtuneen, kun Jeesus paransi sairaita kaikkialla missä liikkui. Hän on minun toivoni, pelastajani ja parantajani.

Se mikä lääkäreille on mahdotonta, on Jumalalle mahdollista.
Koen, ettei aikani ole vielä lähteä tästä ajasta, sillä rukoustehtäväni Suomen puolesta on kesken ja saamani näky Suomen hengellisestä herätyksestä ei ole vielä toteutunut. Suomen suurin tarve on hengellinen reformaatio, vaikka Suomi ei sitä itse ymmärrä.

Pyydän, rukoilkaa minulle täydellistä parantumista ja toipumista tästä sairaudesta, sekä voimia perheelleni ja läheisilleni. Levittäkää tätä rukouspyyntöä kaikkialle, kiitos kun kuljette kanssani rukoillen.

Espoossa 12.7.2022
Antero Laukkanen
Kansanedustaja
https://www.facebook.com/antero.laukkan ... T9iKXcJxLl
Avatar
Pi_O
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Heinä 2022, 15:31

Re: Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

🙏
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Eilen illalla jaoin myös tätä rukous pyyntöä ja olin rukouksessa asian puolesta.
🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aamen. Rukoilin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra, varjele häntä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kansanedustajan Antero Laukkasen puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

ä Isä rakas, tämä poikasi Antero laukkanen on kääntynyt koko sydämestään puoleesi pyytäen parannusta. Auta ja armahda häntä. Paranna hänet poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Anna vielä hyviä elinvuosia elää terveenä perheensä kanssa. Kiitämme ja ylistämme Sinua.
Vastaa Viestiin