Ano Turtiaisen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Rukoillaan kansanedustaja Ano Turtiaisen puolesta. Hän on pitänyt esillä Jumalan Sanaa ja sen mukaisia asioita ja arvoja. Hän on myös kyseenalaistanut ja herättänyt keskustelua liittyen globalisaatiota ja antikristillistä agendaa ajaviin hankkeisiin.

En tiedä onko Ano uudestisyntynyt ja mikä hänen sydämen tilansa on, mutta rukoillaan että Herra saa vietyä työnsä hänessä kaikin tavoin täyteen päätökseen. Rukoillaan, että hänen tiensä johdattuu ja varjeltuu niin että hän ei missään taivu pimeyden houkutuksiin. Rukoillaan, että Ano oppii tuntemaan Herran syvällisesti, ja voi olla tuomassa yhä kirkkaammin esille Jumalan Sanaa ja Herran tahtoa eduskunnassa sekä mediassa.
alabasteripullo

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ok rukoilen. 🙏
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra Siunaa ja Suojele häntä, joka yksin ainoana uskaltaa puhua Herran Sanaa eduskunnassa, me voidaan vaan kuvitella sitä vastustuksen määrää, joka siellä salissa tuijottaa häntä vastaan. Ilman Jumalaa hän ei varmasti pysyisi pystyssä hetkeäkään, eikä ilman Jumalaa hänen sanoilla olisi mitään painoarvoakaan. Mutta Jumala muuttaa kaiken.

Herra pidä sota poissa Suomesta, mutta käännä tämä uppiniskainen kansa ja sen päättäjät Sinun puoleesi, ainoa turva olet Sinä, teroita se heidän kalloihinsa, vaikka vaikeidenkin aikojen kautta ja nosta Sinun Morsiamesi silloin loistamaan ja tarjoameen kansalle sitä leipää, joka ravitsee sekä ruumiin että sielun. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!!Rukouksessa mukana🙏
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Rukouksessa mukana.
🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukouksessa mukana.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Alla Anon rukous kokonaan
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 29 Huhti 2022, 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

10. huhtik. 2022
Ano Turtiaisen, VKK, rukous S
Suomen ja Suomen kansan puolesta.

Rakas taivaan isämme.
Maailma on jälleen kerran sodassa ja kovaa vauhtia vajoamassa täyteen kaaokseen.

Rukoilen nyt Suomen ja koko Suomen kansan puolesta.
Rukoilen myös presidenttimme ja koko eduskunnan puolesta.

Rukoilen myös itsenäisyytemme puolesta, jonka jatkumisen Sinä Herra meille Suomen kansalle mahdollistit meidän vanhempiemme ja isovanhempiemme rukouksiin vastaamalla viime sodassa Neuvostoliittoa vastaan.

Pyhitetty olkoon Herra Sinun nimesi.
Tulkoon Herra Sinun valtakuntasi, niin kuin se on pyhään kirjaan kaikille kansoille kirjoitettu, ja niin kuin se on myös meitä varten Suomen kielelle käännetty.
Tapahtukoon Herra Sinun tahtosi, myös täällä maan päällä, niin kuin taivaassa.

Herra, anna ihmeen tapahtua, ja käännä koko Suomen kansa Sinun puoleesi, ilman, että sen tarvitsisi jälleen kokea sodan kauheudet.

Herra nosta keskuudestamme ääneen niitä henkilöitä, joille Sinä olet antanut lahjan tulkata sanaasi oikein, ja tee heidän puheistaan niin selkeitä, että jokaisen kansalaisen on niitä helppo kuunnella ja siten ymmärtää sanasi oikein, ja ottaa se ohjenuorakseen.

Herra, anna meille viisautta, ymmärrystä, rohkeutta ja voimia ottaa vastaan kaikki se, mitä Sinä Herra olet tarkoittanut tapahtuvan nyt ja tulevaisuudessa.
Herra, Sinä siunasit Suomen kansaa viime sodassa, ja isoista tappioista huolimatta siunauksesi voimalla me saimme pitää itsenäisyytemme.

Herra, siunauksesi voimalla me kykenimme vuosien saatossa maksamaan raskaat sotakorvaukset Neuvostoliitolle.

Herra, siunauksesi voimalla me rakensimme sodan jälkeen maahamme hyvinvoinnin.

Herra, nyt tuosta hyvinvoinnista on enää vain rippeet jäljellä ja olemme jo velkaantuneetkin korvia myöden.
Herra, anna meille anteeksi, sillä valitettavasti me olemme kansana hyljänneet Sinut.

Herra, hyvinvointimme sokaisi meidät, ja meistä tuli ylpeitä.

Herra, Sinun sijaasi me aloimme palvomaan rahaa ja mammonaa.

Herra, nyt me olemme pilanneet kaiken, ihan kaiken, kirkot, koulut, oikeuslaitoksen, ihan kaiken.

Herra, joillekin jopa sateenkaarilippu on tärkeämpi kuin siniristilippumme.

Herra, ilman siunaustasi valtiojohtomme on typeryyttään ujuttanut meidät EU vallan alle.

Herra, kaiken lisäksi nyt valtiojohtomme on alkanut uhittelemaan Venäjälle ja olemme jopa sotatarvikkeita lähettämällä Ukrainaan osallisena muiden maiden mukana sodassa Venäjää vastaan.

Herra, anna meille anteeksi, anna nämä typeryytemme meille anteeksi ja päästä meidät pahasta.
Herra, älä anna Suomen suistua jälleen sotaan itänaapurimme kanssa. Herra, armahda meitä.

Herra, anna kaikki meidän syntimme anteeksi, ja opeta myöskin meitä antamaan anteeksi kaikille niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

Herra, äläkä saata meitä enää kiusauksiin, vaan päästä meidät kaikesta pahasta, sillä sinun on valtakunta, ja voima, ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen

www.youtube.com/watch?v=zZe4zlY18Og
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 29 Huhti 2022, 15:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 29 Huhti 2022, 12:52 Rakas taivaan Isämme.
Maailma on jälleen kerran sodassa ja kovaa vauhtia vajoamassa täyteen kaaokseen.

Rukoilen nyt Suomen ja koko Suomen kansan puolesta.
Rukoilen myös presidenttimme ja koko eduskunnan puolesta...
Aamen 🙏🙏✝️
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rosita kirjoitti: 29 Huhti 2022, 15:04
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 29 Huhti 2022, 12:52 Rakas taivaan Isämme.
Maailma on jälleen kerran sodassa ja kovaa vauhtia vajoamassa täyteen kaaokseen.

Rukoilen nyt Suomen ja koko Suomen kansan puolesta.
Rukoilen myös presidenttimme ja koko eduskunnan puolesta...
Aamen 🙏🙏✝️
Varm. vuoksi, että tuo oli siis Ano Turtiaisen esittämä rukous

Korjasin viestiin nimen Turtiainen muotoon Turtiaisen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kysymys. Kuka tuota Turtiaisen fanikanavaa ylläpitää ? Sehän ei siis ole Turtiainen itse, vai kuinka ?

Kanavalla näkyi olevan 29.4.2022 tallenteita 110 kpl.

Ainoa noista 110 tallenteesta, jossa Turtiainen ei itse ole äänessä, tai kirjoita, on tuo rukous-video. Miksi Turtiainen ei itse lue tuota rukousta ?

Ps. En itse tunne enkä seuraa hänen tekemisiään tai sanomisiaan, mutta kiinnitti huomioni tuo rukouksen laittaminen Turtiaisen nimiin, vaikkei ei sitä itse edes lue. Onko Turtiainen lukenut siis tuon rukouksen jossakin tilaisuudessa ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 29 Huhti 2022, 16:34 Kysymys. Kuka tuota Turtiaisen fanikanavaa ylläpitää ? Sehän ei siis ole Turtiainen itse, vai kuinka ?

Kanavalla näkyi olevan 29.4.2022 tallenteita 110 kpl.

Ainoa noista 110 tallenteesta, jossa Turtiainen ei itse ole äänessä, tai kirjoita, on tuo rukous-video. Miksi Turtiainen ei itse lue tuota rukousta ?

Ps. En itse tunne enkä seuraa hänen tekemisiään tai sanomisiaan, mutta kiinnitti huomioni tuo rukouksen laittaminen Turtiaisen nimiin, vaikkei ei sitä itse edes lue. Onko Turtiainen lukenut siis tuon rukouksen jossakin tilaisuudessa ?
Rukous on julkaistu Ano Turtiaisen virallisella Facebook kanavalla 9.4. Eli päivää ennen tuon videon julkaisua. Olettaisin että fanikanavan pitäjä on kokenut sen erityisen hyvänä päivityksenä ja siksi on halunnut julkaista sen luettuna.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tässä linkki aiempaan keskusteluun, jossa on toisen käden tietoa Turtiaisen neuvonantajan James Hirvisaaren roolista koskien Turtiaisen kirjoituksia...

viewtopic.php?f=9&t=2440&hilit=Turtiaisen&start=40
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskova, vai uskonnollinen ?

En ole huomannut Turtiaisen tuominneen Venäjän tekemisiä Ukrainassa. Tietääkö joku asiasta enemmän ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

No oli kenen kynästä hyvänsä, niin rukoustyön alle menee. 🙏 Niinkuin Turtiainenkin. Hänen sielun tilastahan me emme voi tietää, emmekä siitä mikä on avustajan sanelemaa, mutta rukoilkaamme pysymistä Herran ohjauksessa. Meillä ei noita omia miehiä tai naisia eduskunnassa juuri ole, joten niihin mitä on, on laskettava toivo ja rukous.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Meidän tehtävä on rukoilla kaikkien puolesta että he pelastuisivat. Emme ole Jumalan työssä jo uskoon tulleiden vuoksi vaan meidän tulisi olla siellä missä ei vielä uskoa ole. Tämä unohtuu niin helposti, sillä on niin helppoa ja mukavaa olla saman henkisten kanssa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 29 Huhti 2022, 17:20 En ole huomannut Turtiaisen tuominneen Venäjän tekemisiä Ukrainassa. Tietääkö joku asiasta enemmän ?
En ole kuullut hänen lausuvan (tai julkaisevan) sellaista tuomiota. Eli hän vaikuttaa siltä osin olevan Paavalin linjoilla. "Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella?" (1.Kor.5:12)
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hes33 kirjoitti: 29 Huhti 2022, 19:04
AOAOAOAOAO kirjoitti: 29 Huhti 2022, 17:20 En ole huomannut Turtiaisen tuominneen Venäjän tekemisiä Ukrainassa. Tietääkö joku asiasta enemmän ?
En ole kuullut hänen lausuvan (tai julkaisevan) sellaista tuomiota. Eli hän vaikuttaa siltä osin olevan Paavalin linjoilla. "Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella?" (1.Kor.5:12)
”Vaikeneminen on myöntymisen merkki"....kuuluu sanonta ;)

Eli Turtiainen hyväksyy venäläisten tekemät raiskaukset, ukrainalaisten siviilien pakkosiirrot leireille, sekä joidenkin pakkosiirrot Venäjälle...?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 29 Huhti 2022, 19:13
Hes33 kirjoitti: 29 Huhti 2022, 19:04
AOAOAOAOAO kirjoitti: 29 Huhti 2022, 17:20 En ole huomannut Turtiaisen tuominneen Venäjän tekemisiä Ukrainassa. Tietääkö joku asiasta enemmän ?
En ole kuullut hänen lausuvan (tai julkaisevan) sellaista tuomiota. Eli hän vaikuttaa siltä osin olevan Paavalin linjoilla. "Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella?" (1.Kor.5:12)
”Vaikeneminen on myöntymisen merkki"....kuuluu sanonta ;)

Eli Turtiainen hyväksyy venäläisten tekemät raiskaukset, ukrainalaisten siviilien pakkosiirrot leireille, sekä joidenkin pakkosiirrot Venäjälle...?
Hyväksytkö sinä siis kaikki maailman vääryydet, joista et syystä tai toisesta puhu?

Jatkokysymyksenä, miksi juuri Venäjä valikoitui kohteeksi joka mielestäsi pitää jokaisen ääneen tuomita? Miksi ei jokin muu maailman lukuisista maista jotka parhaillaan käyvät sotaa?
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ano Turtiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Ehdotan ylläpidolle, että tästä keskustelusta jaetaan keskusteleminen ja mielipiteiden esittäminen omaksi ketjukseen tai siirretään johonkin toiseen ketjuun. Niin että tämä rukousalueella oleva ketju olisi selkeästi vain rukouksille. Pahoittelen että itse olen tähän kirjoittanut muutakin harkitsemattomasti.
Vastaa Viestiin