Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rukoillaan virvoitusta 🙏🙏
En tiedä tarkoititko lahjoituksena mutta tuossa pari halpaa.
https://www.gigantti.fi/product/puhelim ... B#features
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... mansininen
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rosita kirjoitti: 16 Marras 2022, 21:46 Rukoillaan virvoitusta 🙏🙏
En tiedä tarkoititko lahjoituksena mutta tuossa pari halpaa.
https://www.gigantti.fi/product/puhelim ... B#features
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... mansininen
Hukkasin peruskännyn... : )
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Jeesus tuo Uskon Jeesukseen veljelle/siskolle kännykkä takaisin. Anna sen ilmestyä kotiin. Niin teit minullekin. Auta tässäkin. Kiitämme Sinua.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Joskus taskunpohjalla voi olla reikä, josta kännykkä solahtaa vuorin ja päällyskankaan väliin. Kukapa sellaisesta paikasta osaisi hakea, varsinkin jos on pitkähkön mallinen takki. Jokos olet pyytänyt jotain tuttuasi soittamaan numeroosi? Jospa kodissasi kuuluisi tuttu soittoääni taas.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 16 Marras 2022, 18:49 Virvoittuminen ja peruskännyn löytyminen...
Onko löytynyt peruskänny ja onko yskä hellittäny?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Angelicus kirjoitti: 21 Marras 2022, 15:37
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 16 Marras 2022, 18:49 Virvoittuminen ja peruskännyn löytyminen...
Onko löytynyt peruskänny ja onko yskä hellittäny?
Hukassa ollut peruskänny löytyi... Ukrainalaispoika oli löytänyt ja toimitti naapurille, joka toimitti sen minulle...
Ulos kai putosi....
Yskä lohkeilee jo hieman... ehkä lähinnä pöly-yskää tms...

Kiitos Herra Jeesus...
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Jeesus ...
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Jeesus, että autoit!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Marie »

Herra on hyvä
Pienimies
Viestit: 29
Liittynyt: 14 Loka 2022, 15:16

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Pienimies »

Esirukouspyyntö lapsille suunnattujen joulunäytelmien (jouluevankeliumin) puolesta. Rukoillaan, että tulisi paljon lapsia paikalle ja näytelmän evankeliumista lähtisi siemen kasvamaan lasten sydämiin ja myös aikuisten, jotka paikalla ovat. Olen mukana Hakaniemen Saalem seurakunnan Joulunäytöksessä (jos Jumala suo), pyydän rukoilemaan Jumalan siunausta.

Lisäksi pyydän rukoilemaan kastetilaisuuden puolesta, olen menossa sunnuntaina upotuskasteelle (Jos Jumala suo).

Rauhaa ja rakkautta kaikille veljille ja siskoille.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Jeesus että Sinä suojelet ja siunaat tuon joulutapahtuman ja nuo näytökset. Koskekoot tuon Sanoma kaikkia siellä olevia yliluonnollisella tavalla.
Kiitos Jeesus! Kiitos että saan iloita tämän veljeni kasteelle menosta. Se on minulle aina suuri juhla kun kuulen jonkun kasteelle menosta ja juurikin upotus/ uskonkasteelle. Ole Siunattu veljeni ja laskeutukoon Pyhä Henki vahvasti tuossa yllesi.
Minulle Jumala on vahvasti tämän omalle kohdalle näyttänyt ja vahvistanut. Uskon tuohon täysin sydämin. Se on Raamatullinen kaste.
Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pienimies
Viestit: 29
Liittynyt: 14 Loka 2022, 15:16

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Pienimies »

Kiitos sisko rukouksesta.

Kävin luterilaisella kasteella 15 vuotiaana ja motivaationa siihen oli silloin päästä kaverien kanssa riparille.

Tuo kaste ei kohdallani riittänyt ja Jumala näytti unessa, että vasta pikkuvarvas oli mulla puhdistunut ja johdatti sitten upotuskasteelle.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen.
Unen kautta minunkin kasteelle meno tapahtui. Se oli lähtölaukaus siihen, mutta siihen liittyi paljon vahvistavia asioita myös unen jälkeen.
Tuolla on siitä paljon kirjotusta:
viewtopic.php?f=5&t=77
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pienimies
Viestit: 29
Liittynyt: 14 Loka 2022, 15:16

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Pienimies »

Mä rukoilin unen jälkeen, että Jumala johdattaa oikeaan paikkaan kasteelle, seuraavana päivänä eräs lapsuudesta jo tuttu mies, tuli kysymään oliko mua vielä kastettu, että pitäiskö mennä kasteelle tässä seurakunnassa. Herran johdatus on ihmeellinen.

Täytyy tutustuu laittamasi linkin taakse
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Siinä oli toinen vahvistus sille Herralta. Äläkä pelästy jos alkaa tulemaan vastustusta. Se voi olla sinun oma sisäisenkin ääni, mutta se on vihollinen joka yrittää estää ja sille voit sanoa että tiedät kuka se on ja sillä ei ole sinuun valtaa. Jeesus Kristus on sinun Herra. Tiedän tämän omasta kokemuksesta, kun se yritti kaikin keinoin estää tuon kasteelle menon. Ole vahva! Ole rohkea!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pienimies
Viestit: 29
Liittynyt: 14 Loka 2022, 15:16

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Pienimies »

Ei ole vielä tullut vastustusta sisältäni. Tosin Jumala on tainnut sanoa minulle, että ei se suostu musta irti enää päästämään.

Jumala laittoi päähäni pyörinään laulun, kun apua rukoilin. " mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen, että kulta sä jaksat olla mun omanain"

Tämän jälkeen muutamia päiviä myöhemmin pääni sisällä syttyi yhtäkkiä kirkas valo. Avasin raamatun tämän kokemuksen johdosta ja tuli teksti.

Jesaja 60:20 Ei sinun aurinkosi enää laske, eikä sinun kuusi vajene, sillä Herra on sinun iankaikkinen valkeutesi, ja päättyneet ovat sinun murheesi päivät. 


Tämän jälkeen ei ole tullut vihollisen hyökkäyksiä minua kohtaan. Ja jos olen nähnyt Facebookissa, että vihollinen hyökkää jonkun kimppuun, olen mennyt väliin Jumalan antamilla raamatun kohdilla ja vihollinen on hiljentynyt hyvin nopeasti.

Katoin linkin kasteasiasta. Mietin vaan, että montako sataa vuotta, jopa tuhansia ei ole ollut upotuskastetta, niin mitäköhän on heille tapahtunut? Uskon Jumalan armoon vilpittömästi ja mikä ei ole ihmisille mahdollista, niin Jumalalle se on mahdollista.
Pienimies
Viestit: 29
Liittynyt: 14 Loka 2022, 15:16

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Pienimies »

Kiitos Jumalalle kaikesta. Ylistetty olkoon hänen suuri nimensä.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Pienimies kirjoitti: 25 Marras 2022, 09:14 Esirukouspyyntö lapsille suunnattujen joulunäytelmien (jouluevankeliumin) puolesta. Rukoillaan, että tulisi paljon lapsia paikalle ja näytelmän evankeliumista lähtisi siemen kasvamaan lasten sydämiin ja myös aikuisten, jotka paikalla ovat. Olen mukana Hakaniemen Saalem seurakunnan Joulunäytöksessä (jos Jumala suo), pyydän rukoilemaan Jumalan siunausta.

Lisäksi pyydän rukoilemaan kastetilaisuuden puolesta, olen menossa sunnuntaina upotuskasteelle (Jos Jumala suo).

Rauhaa ja rakkautta kaikille veljille ja siskoille.

Aamen, rukoilkaamme että Jeesuksen syntymää saa lapsemme vielä juhlia ja esittää 🙏

Siunattua kastetilaisuutta sinulle ja muista että vaikka auto hajoisi niin Herralla on keinot saattaa perille kun Häneen turvaamme ❤️
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Pienimies kirjoitti: 25 Marras 2022, 10:27 Katoin linkin kasteasiasta. Mietin vaan, että montako sataa vuotta, jopa tuhansia ei ole ollut upotuskastetta, niin mitäköhän on heille tapahtunut? Uskon Jumalan armoon vilpittömästi ja mikä ei ole ihmisille mahdollista, niin Jumalalle se on mahdollista.
Raamattu on säilynyt toista tuhatta vuotta samoin kuin Jumalan sana. Kasteen voi ajatella merkkinä kuuliaisuudesta, kyllä jokainen Herraan turvaava pelastuu vaikka ei kasteelle pääsi. Näin ainakin itse uskon.

Eikä kaste tilaisuuden tarvitse olla julkinen, luulen että varmasti salassa tapahtuu paljon asioita joista kukaan ei kuule. Esim Herra saattaa siunata läheisen järven ja kehottaa kävelemään sinne jos kastajaa ei ole. Mistä me tiedämme Kaikkivaltiaan kaikki teot?

Jumala pitää huolen omistaan. Esim islamistisissa maissa on kastettu ja kastetaan edelleen vaikka se tietää yleensä kuolemantuomiota tekijälle ja kastetuille.

Jumalan voima on kuitenkin suurempi kuin paholaisen voima ❤️
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tiistaina perunkirjoitus, että kaikki luvut täsmää ja että onnistuu etänä...
Vastaa Viestiin