Hiljennetään Herran edessä

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
alabasteripullo

Hiljennetään Herran edessä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kaksipiippuinen juttu antoi mulle ymmärrystä ja koen että on tärkeintä rukoilla kaksipiippuisen jutun puolesta. Kaksipiippuinen juttu tulee siitä että osa uskovista näki unta että Venäjä hyökkää tänne Suomeen. Sen jälkeen alkoi elää peläten Venäjän hyökkäystä ja rauha on riistelty pois häneltä.

Raamatussa sanotaan että varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan (Joh. 10:10 a). Niin tarvitsemme Herralta tulevaa viisautta joka on täynnä laupeutta ja armoa niin sitten osaamme löytää oikeat sanat lohduttaakseen rauhaa menettäneitä uskovia ja vahvistaa heidän uskoa Jeesukseen ja pitää huolen että Jeesus on pysyvästi heidän sydämen keskipisteenä niin silloin siitä lähtien he osaavat hakea suoraan Häneltä apua itse.

Ja kaksipiippuinen juttu tulee siitä että uskovien keskellä on liian paljon profetioita joista tulee uskovien keskipisteenä johon keskitytään enemmän ja tällä tavalla unohdetaan ympärillä olevia uskovia jotka eivät ole vielä täysin vapautuneita menneisyyden haavoista ja he eivät ole vielä täysi-ikäisiä uskossaan.
Palataan vielä menneisyyden haavoihin. Ne estää terveeseen uskoon ojentautumisen. Koska ne haavat on vielä sydämessä. Niitä ei voi kaivata ja tuoda esille ihan väkisin. Kun Pyhä Henki tuo hellävaroen lapsuuteen liittyvän pienen palan. Ja sitten sitä muistellessa se alkaa aueta ja palauttaa lapsuuden muistot. Siitä kipeä paikka ja ahdistus alkaa.

Se on prosessi. Jumala ei väkisin hoida sitä ilman lupaa. Mulle tuli profeetallinen sana; se sanoo; minun lapsuudeni kaipaa vapautusta. Sitten Pyhä Henki toi pienen palan esille ja aloin muistella ja se sattui minuun kovasti. Siitä tuli kokonaisen vuoden prosessi ja Jumala toimi Eheyttäjänä. Sitten vapauduin täysin ja vapautunut olo oli mahtavaa.


Rikkinäisten uskovien kohdalla voi sattua väärä ajankohtainen. Sitten he herkästi imevät itseensä kaikenlaista pelottavaa asiaa ja ne tukahduttavat heidän uskoa silloin he eivät saa ojentautua uskon kautta Jeesukseen koska uskoa tukahdutaan kaikenlaisilla jutuilla mitkä vie sisäisen rauhan ja lietsoo pelkoa.

Niin meidän tulisi aina muistaa ettemme elä itsellemme vaan tulee katsoa lähimmäisten parasta että he rakentuvat Kristuksessa.

Niin meidän olisi hyvä kääntyä Herran puoleen ja pyytää Herralta viisautta joka on täynnä laupeutta ja armoa ja ymmärrystä ja apua miten tulee huomioida ympärillä olevia uskovia ja hoivata heitä lähimmäisenrakkaudellisesti.

Se on tärkeintä koska me elämme tätä lopunaikaa jolloin emme saisi laiminlyödä ympärillä olevia uskovia. Voimme hiljentyä Herran edessä rukoillen ja pyytää apua tässä asiassa. 🙏 🙏 🙏
Liitteet
♡
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Hiljennetään Herran edessä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Aamen🙏🙏❤️
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Hiljennetään Herran edessä

Viesti Kirjoittaja Maria »

alabasteripullo kirjoitti: 04 Maalis 2022, 10:55 Niin meidän olisi hyvä kääntyä Herran puoleen ja pyytää Herralta viisautta joka on täynnä laupeutta ja armoa ja ymmärrystä ja apua miten tulee huomioida ympärillä olevia uskovia ja hoivata heitä lähimmäisenrakkaudellisesti.
🙏🙏

Lisäksi, todella hyvä ja osuva teksti kuvassa.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Hiljennetään Herran edessä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Uskovien kautta tää tekstikuva kantautui mun nenän eteen….
Minusta alkoi tuntua että Jumala taisi olla tämän takana. ;)
Vastaa Viestiin