Suomen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 12 Huhti 2022, 13:20 Ylellä on juttu, 11.4.2022 , jonka kommenteissa eräs nimimerkki " JohannesW " kertoo Turtiaisen kirjoituksien, osan niistä, olevan James Hirvisaaren kynästä...

https://yle.fi/uutiset/3-12398273

tässä koko kommentti ;

" JohannesWEilen 22:02Ilmianna kommentti
@Heikel Ei hänellä olekaan, vaan Turtiaisen avustajalla (ex-persu/ex-muutos/ex-kansanedustaja) James Hirvisaarella, joka kirjoittanee merkittävän osan Turtiaisen puheista ja twiiteistä. Hirvisaari on hiljattain käynyt opiskelemassa teologiaa ja on kytköksissä helluntailaisuuteen ja myös hänen henkilökohtaisissa teksteissään/twiiteissään on viime vuosina ollut vahvasti samankaltainen uskonnollinen pohjavire, jota niissä vielä Persu- tai Muutos-aikoina ei ollut. Hirvisaari on tosin vähintäänkin yhtä putinistinen kuin Ano, ja mahdollisesti Anon putinismi on myös pitkälti Hirvisaaren myötävaikutusta. "



En tiedä väitteen oikeellisuudesta....

Tietääkö Eero enemmän puolueen toiminnasta ? :geek:
Tässä Wikipedian sivu James Hirvisaaresta ; https://fi.wikipedia.org/wiki/James_Hirvisaari

Hirvisaaren vaimo on mm. astrologi ; https://fi.wikipedia.org/wiki/Merja_Hirvisaari ja Hirvisaaren vaimon kotisivut ; http://www.jumalatar.fi/info/

Mikä siis on Ano Turtiaisen omasta kynästä tuolla sosiaalisessa mediassa, ja mikä on mahdollisesti Turtiaisen avustajan kynästä, esim. tuo foorumillekin tuotu Isä meidän-rukous ?

Onko rukous Turtiaisen vai Hirvisaaren kynästä ?

Eikä näillä "rukouskirjoituksilla", julkaistuilla sellaisilla, voi valkopestä omaa poliittista agendaansa. Kyllähän Wladimir Putinkin tekee ristinmerkkiä aina kun vierailee ortodoksikirkoissa, ja tietenkin kameroiden edessä. ;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Maria kirjoitti: 12 Huhti 2022, 22:32 Shalom 🙏
Suomen puolesta vielä tämmöinen rukousaihe

Tänään on laskettu sydämelle Suomen Reservijoukot. Emme tiedä miten paljon Jumala on jo puhunut omilleen tästä, mutta on syytä saada Jumalan uskoa meidän rukouksiimme. Pyydetään avuksemme Herraa, joka tietää kuinka monta pelastumatonta sielua Suomen reservissä vielä on. Rukoillaan heille synnintuntoa ja halua palvella Elävää Jumalaa.
Jos jotain Suomen kansa nyt tarvitsee, niin se on runsaasti rukousta. Rukoillaan myös, että Jumalan Sanaa luetaan reservissä enemmän kuin aiemmin. Tiedämme, että kun emme olleet uskossa, niin me luimme paljon uutisia ja kirjoja yms. Kun tulimme elävään uskoon, aloimme rukoilla, mutta myöskin lukemaan Jumalan Sanaa. Jumalan Sanan kautta opimme ymmärtämään, että ilman sitä me näemme asiat aivan eri tavalla, kuin Jumala näkee. Siksi on tärkeää rukoilla, että Raamatun teksti on elävää sille kuka ikinä Raamatun avaakaan.

Jos Suomea aletaan ympäröidä pikkuhiljaa erilaisilla uhilla, niin paras uskon sytyttäjä on sama, kuin monta kymmentä vuotta sittenkin oli. Rukoillaan siis omiin sydämiimme enemmän rakkautta ja samalla tavalla kun saamme sitä ylhäältä, me voimme anoa sitä Suomeen.
Aamen, Maria! Rukoilen. Rukoilen, että Jumala puhuu miehille ja naisille kunkin omantasoisin ja ymmärrettävin sanoin niin, että Sana tulee eläväksi. Sanassa ja rukouksessa on meidän kansamme turva ja ihme. Taivaallinen väliintulo, joka siirtää jonninjoutavat toisarvoisiksi. Vaikka Suomi valmistautuu puolustusvoimissa järjestelmällisesti, niin sama valmistautuminen tulisi jokaiselle reserviläiselle, Suomen kansalaiselle ja Taivaan valtakunnan kansalaiselle Jumalan Sanan myötä. Herra, avaa sinä Sanasi ja tee kansastasi yksi ja yhtenäinen.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Todella, yhtenäisyys on tärkeä rukousaihe! Ilman sitä vihollisella on meistä ote, mutta rakkaus taas kokoaa meidät yhteen ja rakkaus vie meidät sinne, mihin inhimillisesti emme kykene. Jeesus on voittanut maailman ja meidän eroavaisuudet!! ❤️

Jeesus on välimies meidän keskellämme 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tänään yksi uskonveli lähetti mulle tekstaria whatsapilla ja sanoi että Venäjän ydinaseet ja raketit on laitettu valmiiksi lähellä Suomen rajaa ja myös Svetogorskissa. :o :?

Jos Ruotsi liittyy Natoon, Suomikin tekee samoin peläten syystä että on Venäjän ja naton välissä mutta Ruotsi ei piittaa Suomen tilasta ja taitaa äänestää natoa.

Rukoillaan Herralta ihmettä että Ruotsille tulee kova tarve pysyäkseen puolueettomana ja Suomikin. Herra, armahda ja auta! 🙏 🙏 🙏
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom 🙏

En tiedä onko näin, mutta koen sen näin: meidän tulisi nähdä Suomen maa Herrassa, ilman Ruotsia ja Venäjää. Jos näemme, että olemme tekemässä jotain Ruotsin tai Venäjän tähden, emme näe mitä Jumala tekee Suomen tähden. Venäjä ei tahdo Suomea, mutta Suomi tekee valinnoillaan maansa sellaiseksi, että Venäjä tulee ajan myötä Suomeen.


Ruotsi otti Suomen mukaansa näihin N-keskusteluihin, mutta ajatelkaa, ei Ruotsin olisi tarvinnut. Miksi? Koska se on pysynyt liittoutumattomana jo niin kauan.


Kukin maa ajaa siis "luonnollisesti" omaansa, mutta Jeesuksessa meidän tahtomme on, että me rukoilemme että tapahtuisi Isän tahto. Ei Ruotsin, ei Suomen, ei Venäjän, vaan Jumalan, meidän Isämme tahto! ❤️ 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Aamen, Maria. Mutta kansa ja päättäjät ei näe. Ne ottaa ohjat.

Herra voi vaikuttaa heissä mielenmuutoksen rukouksen kautta. 🙏

Toisaalta Niinistö puhui siitä että Suomi on yhteistyössä Ruotsin kanssa, en tiedä mitä asiaa Niinistö tarkoittaa. En ole seurannut sitä juttua alusta saakka kuin pätkittäin.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jer. 29:7, 1. Tim. 2:1-4, Ef. 6:16-19
11. Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

12. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä.

13. Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne.

14. Ja niin minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra, ja minä käännän teidän kohtalonne ja kokoan teidät kaikista kansoista ja kaikista paikoista, joihin olen teidät karkoittanut, sanoo Herra, ja palautan teidät tähän paikkaan, josta minä siirsin teidät pois.

(Jer. 29:11-14)
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra, varjele tulevaa syksyä kun ilmat alkavat kylmetä, että kaikille riittäisi lämmitystä ja ruokaa, ettei kenenkään tarvitsisi kärsiä vliusta ja nälästä. Varjele meidän maatamme kaikelta pahalta, kaikista ilmansuunnista tulevilta hyökkäyksiltä ja anna tämän maan päättäjille ja tätä maata ylläpitäville viranomaisille Sinun apusi, olivat he sitten poliiseja, palomiehiä, sairaanhoitohenkilökuntaa, sotilaita, rajaviranomaisia tai ketä tahansa joiden kautta tämä maa pysyy pystyssä.

Herra, kuori tästä maasta pois liiallisuus ja muuta se tarpeellisuudeksi ja lopeta myös ihmisten tärkeily, jossa he unohtavat miten apua pyydetään ja annetaan, ja luulevat olevansa kaiken yläpuolella. Herra, Sinä olet Herra ja kaiken yläpuolella. Herra, käytä tätä aikaa ihmisten sydänten puhutteluun ja kääntämiseen Sinun puoleesi, ja anna Sinun suurien ja pienien ihmeittesi tapahtua tässä maassa ja sen ihmisissä.

Heraa, puhdista, Pyhitä ja valjasta meidät, jotka olemme Sinun omasi, siihen työhön johon Sinä meidät olet valmistanut ja jota Sinä haluat meidän tekevän. Anna avun ja Sinun Sanasi Pelastuksen virrata meidän kauttamme, niin ettemme edes välttämättä tiedä mitä teemme tai mihin apumme menee, vaan että se menisi Sinun tahtosi tapahtumiseen, Oi Herra.

P.s. Missä olet Maria, joka tuossa yläpuolella kirjoittaa? Jos olet Herran "koulutuksessa", ja näet tämän, niin anna jokin merkki että tiedämme että kaikki on hyvin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen 🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Eero kirjoitti: 18 Elo 2022, 19:23 Herra, varjele tulevaa syksyä kun ilmat alkavat kylmetä, että kaikille riittäisi lämmitystä ja ruokaa, ettei kenenkään tarvitsisi kärsiä vliusta ja nälästä. Varjele meidän maatamme kaikelta pahalta, kaikista ilmansuunnista tulevilta hyökkäyksiltä ja anna tämän maan päättäjille ja tätä maata ylläpitäville viranomaisille Sinun apusi, olivat he sitten poliiseja, palomiehiä, sairaanhoitohenkilökuntaa, sotilaita, rajaviranomaisia tai ketä tahansa joiden kautta tämä maa pysyy pystyssä.

Herra, kuori tästä maasta pois liiallisuus ja muuta se tarpeellisuudeksi ja lopeta myös ihmisten tärkeily, jossa he unohtavat miten apua pyydetään ja annetaan, ja luulevat olevansa kaiken yläpuolella. Herra, Sinä olet Herra ja kaiken yläpuolella. Herra, käytä tätä aikaa ihmisten sydänten puhutteluun ja kääntämiseen Sinun puoleesi, ja anna Sinun suurien ja pienien ihmeittesi tapahtua tässä maassa ja sen ihmisissä.

Heraa, puhdista, Pyhitä ja valjasta meidät, jotka olemme Sinun omasi, siihen työhön johon Sinä meidät olet valmistanut ja jota Sinä haluat meidän tekevän. Anna avun ja Sinun Sanasi Pelastuksen virrata meidän kauttamme, niin ettemme edes välttämättä tiedä mitä teemme tai mihin apumme menee, vaan että se menisi Sinun tahtosi tapahtumiseen, Oi Herra.

P.s. Missä olet Maria, joka tuossa yläpuolella kirjoittaa? Jos olet Herran "koulutuksessa", ja näet tämän, niin anna jokin merkki että tiedämme että kaikki on hyvin!
Shalom Eero-veli 🙏
Herra kehoitti tulemaan tänään tänne, mutta en arvannut että lukisin tämänkaltaisen viestin. Voin hyvin ja odotan, että Herran ovi avautuisi kokonaan. Herra on kouluttanut ja vienyt eteenpäin. Tämä päivä on sellainen, että minulla ei ole mitään annettavaa, ei mitään. Tyhjät kädet ja siinä kaikki.


Tänään kiitos Jumalalle, että tulin pitkästä aikaa tänne. Sinun rukouksessa Eero on jotain erityistä. Rukouksesi siunasi minua aivan valtavasti.
Eero kirjoitti: 18 Elo 2022, 19:23 puhdista, Pyhitä ja valjasta meidät, jotka olemme Sinun omasi, siihen työhön johon Sinä meidät olet valmistanut ja jota Sinä haluat meidän tekevän

30 Niin Elia sanoi kaikelle kansalle: "Astukaa minun luokseni". Ja kaikki kansa astui hänen luoksensa. Niin hän korjasi Herran alttarin, joka oli hajotettu.
31 Ja Elia otti kaksitoista kiveä, yhtä monta kuin oli Jaakobin poikien sukukuntia, hänen, jolle oli tullut tämä Herran sana: "Israel on oleva sinun nimesi".
32 Ja hän rakensi kivistä alttarin Herran nimeen ja teki alttarin ympärille ojan, johon olisi mahtunut kaksi sea-mittaa jyviä.
33 Sitten hän latoi puut, paloitteli mullikan ja pani kappaleet puiden päälle.
34 Ja hän sanoi: "Täyttäkää neljä ruukkua vedellä ja vuodattakaa se polttouhrin ja puiden päälle". Ja hän sanoi: "Tehkää se toinen kerta". Ja he tekivät niin toisen kerran. Vielä hän sanoi: "Tehkää se kolmas kerta". Ja he tekivät niin kolmannen kerran.
35 Niin vesi juoksi ympäri alttarin; ojankin hän täytti vedellä.
36 Ja kun oli tullut hetki, jolloin ruokauhri uhrataan, astui profeetta Elia esille ja sanoi: "Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen sinun palvelijasi ja että minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
38 Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
39 Kun kaikki kansa näki tämän, lankesivat he kasvoillensa ja sanoivat: "Herra on Jumala! Herra on Jumala!"

1. Kun. 18:30-39
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Eero ja kiitos Jeesus että toit Marian tänne. Kuule rukouksemme ja huokauksemme puoleesi.
Nouskaa hervonneet kädet! Nouskaa, sillä Jeesus on Herra! Hän on voimamme! Hänen ristin luona paras paikka on.
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kiitos Maria kun laitoit viestin, kyllä mä ”arvasin”, että olet kunnossa, Herra meitä johdattaa aivan kaikessa. Siunausta rakas sisko ja Herra Siunaamalla Siunaa meidät kaikki, jotka Sinuun turvaamme! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Suomen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos Maria että ilmotit kuulumisistasi. Olet ollut kaikkien meidän mielessä täällä.

Sinulla ei tarvitsekkaan olla annettavaa meille, jos saat Herran koulutuksessa kasvaa. Siunattua matkaa siinä sinulle.

Meitä kaikkia valmennetaan johonkin, josta emme vielä tiedä. Johonkin, jossa on tärkeää että pysymme Jeesuksen Kristuksen lähellä, tiukasti ja turvattuna.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin