Ihmissuhde ongelmat

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
alabasteripullo

Ihmissuhde ongelmat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Haava tulehtuu ja ahdistus siitä alkaa. Tällä postauksella ei tartte mennä kenenkään henkilökohtaisuuksiin. Mulla ei ole tarve nostaa esille henkilökohtaisuuksiin liittyvää juttua mitään eikä mulla ole mitään sitä vastaan.

Vaellan aina anteeksiantamuksessa rukoillen lisää Jumalan anteeksiantamuksen voimaa ja veren suojaa.

Tämä on vaikea asia enkä osaa avata asiaa kunnolla mutta koen raskaaksi ja huoli mua painaa ja vaellukeni muuttuu hitaammaksi ja kaipaan täysin vapautta tästä kaikesta pois.

Luulo tai väärinymmärrys vie väärään suuntaan jossa eletään ja katsotaan ”sillä silmällä” ihmistä ja käyttäytyy oman luulon mukaan että tuo ihminen olisi ”pahantekijä”.

Ja alkaa elää luulon tai väärinymmärretyn asian mukaan. Se menee liian ökryksi. Koska se elää luulon tai väärinymmärretyn asian kanssa. Mutta kun mua ymmärretään väärin niin yhteisymmärryksen kannalta mulla on vaikeuksia löytää yhteisymmärrystä ja oikaistaa oikeaan ymmärrykseen.

Myös mulla on vaikeuksia hahmottaa mitä toinen tarkoittaa. Sen takia yhteisymmärrys ei joskus löydy, sitten luulo ja väärinymmärrys jää. Yhteisymmärrystä on joskus vaikea löytää. Se on niin henkistä raskasta ja ahdistavaa.

Mutta Jeesus tahtoo että ihmissuhde olisi aina hyvässä kunnossa ennenkuin Jeesus tulee mutta se ei ole joskus kunnossa koska yhteisymmärrystä on vaikea löytää ja nähdään Jeesuksen päivän lähestyvän koko ajan niin se alkaa ahdistaa. Pyydetään rukousapua että ihmissuhde olisi aina kunnossa. 🙏

Haluaisin että kaikki ei katso toisiansa ”sillä silmällä” etsien toisten vikoja vaan katse pysyköön yksin Jeesuksessa ainakaan Hänen tulemukseen asti.

Vikojen etsiminen ei kuulu Jumalan lapsen elämään koska Jumala kasvattaa armosta omia niin omat kasvavat ja ojentautuvat kohti Kristusta. Se ei ole meidän oma tehtävä vaan se on Jumalan tehtävä.

Olen niin ahdistunut ja haava taas tulehtui äsken. Pitkä ja rankka prosessi. Traumatisoituneena pelkään joskus luuloisuutta ja pidän siihen etäisyyttä ja käyttäydyn ihan varovasti ettei tule väärinymmärrystä. Se on niin uuvuttavaa. En ole vielä täysin vapaa siitä.

Ihmissuhde on tärkeä asia (Matt. 5:23-26). Sitä Jeesus tahtoo. Pidän kaikkia ihmisiä lähimmäisenrakkaina ja välitän kaikista ihmisistä oikeasti enkä halua mitään pahaa kenellekään ja annan kaikille ihmisille tilaa mutta luulo ja väärinymmärrys ja ”sillä silmällä” katsominen on ahdistavaa ja uuvuttavaa.

Jeesuksen päivä lähestyy niin tulisi pitää huolen että ihmissuhde olisi aina kunnossa vaikkei se ole niin helppoa ja johtuu että yhteisymmärrystä on joskus vaikea löytää.

Mutta älkäämme eläkö luulon ja väärinymmärryksen mukaan. Katseemme pysyköön yksin Jeesuksessa. Ne ongelmat itsestään hoituu kyllä Jumalan armon mukaan.
Hebr. 12:14 Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;
Liitteet
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡