Hätärukous äidin Leenan puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
alabasteripullo

Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Äidilläni Leenalla pahanlaatuinen keuhkosyöpä
on todettu eikä tiedä elinajasta.
Hän ei ole vielä vastaanottanut
Jeesuksen Herraksi ja Vapahtajaksi.
Tarvii nyt hätärukousapua äidin puolesta
että pelastuu Jeesukselle ennen kuolemaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen rukouksessa mukana, Herra Sinä Olet voimallinen parantaja, joka parannat ruumiin lisäksi mielen. Herra, kosketa Leenaa Sinun Pyhällä Hengelläsi ja herätä uskon siemen. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen äitisi terveyden ja pelastumisen puolesta. 🙇‍♀️💖👑💖🙇‍♀️
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoilin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rukouksessa mukana.
Sinettisormus

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Äsken rukoilin erään sairastuneen puolesta watsapp ryhmässäni. Hain YouTubesta rukousta joka olisi parantumiseen. Löysin tämän parantumis laulun.

https://youtu.be/I40zK6fjBhc
.. tunsin tuossa Hengen kosketuksen 🕊️🕊️🕊️ .. ja äsken koin että tämä tulee jakaa myös Leena äidille. 💖👑💖
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rukouksessa mukana 💗
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kiitoksia paljon teidän rukousavusta! 💕

Olen hädissäni äidin puolesta ja yhtä asiaa pyytäisin, että annetaan enemmän tilaa Pyhälle Hengelle rukoillessa koska Hän tietää asiaa paremmin. En haluaisi että äidin puolesta rukoillaan oman ymmärryksen nojalla. Äiti kärsisi ja myös minä jos oman ymmärryksen nojalla rukoillaan. Jumala tietää mikä on parasta äidilleni niin Pyhä Henki auttaa ja rukoilee Jumalan tahdon mukaan totuudessa sanomattomin huokauksin.

Se on ainoa toiminta jolla Jumala voi / pääsee toimimaan Pyhässä Hengessä ja totuudessa Hänen tahdon mukaan. Hänen toimintaa ei saisi rajoittaa oman ymmärryksen nojalla.

Tärkeintä on että äiti ottaa vastaan pelastuksen kaikella ja selkeällä ymmärryksellä uskon kautta Jeesukseen. En enempää kirjoita koska en halua että noiden tekstien, mitä kirjoitan, mukaan ja vielä näön mukaan rukoilu tapahtuu, vaan Pyhän Hengen ja totuuden mukaan. Jumala voi toimia Hänen tahdonmukaisten rukoilijoiden kautta ja armolahjan välityksellä.
Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.

24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
Room. 8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.

27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.

28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
Jumala tahtoo että kaikki ihmiset tulevat parannukseen ja kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden (2Piet. 3:9, 1Tim. 2:4).
1Kor. 1:7 niin ettei teiltä mitään puutu missään armolahjassa, teidän odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestystä.
1Piet. 4:10 Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.
Haluaisin sanoa että olen opetellut hiljenemään Herran edessä rukoillessani ja sitten olen myös opetellut rukoilemaan Herran tahdon mukaan pitämällä hengelliset korvat auki mitä Herra puhuu. Olen myös opetellut valvomaan ettei oma ymmärrys alkaisi ohjata rukoilun kanssa.

Joskus oli niin hiljaista, niin Pyhä Henki auttoi ja rukoili sanomattomin huokauksin.

Kiitos vielä kerran rukousavusta! Ja Kristuksen armorikasta siunausta kanssasi! 💕🙏🏻
alabasteripullo

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tänään äiti joutuu yksin taksilla menemään sairaalaan joka on n. 40 km:n päässä ja äiti huonona vaille apua. Sairaala on hämmentävän suuri tila ja itsepalvelun ohjeinen paikka. Opas ja apu on vaikeasti löydettävissä. Koen raskaasti syyllisyyttä etten ole läsnä auttamassa äitiä. 😭

🙏🏻
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Hätärukous äidin Leenan puolesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rukoiltu äitisi ja sinun puolesta, että Herran tahto tapahtuisi tässä asiassa ja että teillä molemmilla olisi vahvuutta seistä tässä asiassa 🧡
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin