Näitä samoja asioita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Eero kirjoitti: 01 Helmi 2022, 18:46 Sä tunnut jo vapautuneemmalta, mikä on todella hienoa ja merkki siitä että Herra vaikuttaa. Ja vaikka takapakkia tulisi, niin älä välitä, se on meille kaikille yhteistä ja siihen vihollinen aina yrittää tarttua. Isääsi et voi välttämättä muuttaa, mutta Jeesus voi ja myös vapauttaa sinut turhista ikeistä, niin kuin täällä on jo varmaan moneen kertaan sanottu.

Kiitos rohkaisusta😊 olen huomannut että on paljon vapautuneempi olo heti kun pistin välit poikki ja senkin ettei ole hyvä kylpeä vihassa ja katkeruudessa se on kuormittavaa. Vielä kun tulis pelastusvarmuus ja Jeesus puhuisi minulle mitä hän haluaa minun tekevän ja mikä on hänen tahtonsa minun elämässä niin muuta en tarvitsi pystyy samalla auttamaan muita kun on ikuinen turva ja tuki🙂
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Säälin välillä isääni,vaikka on julma ja häijy mies niin silti säälin,rukoilen usein että Jeesus lepyttäisi ja parantaisi ennenkaikkea että pääsis koko perhekunta pelastukseen.
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Näitä samoja asioita,kiitos
alabasteripullo

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

🙏🏻
Toivo

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Päivi Hannele
Sinulle ei pysty lähettämään yksityisviestiä.
Vastaa Viestiin