Näitä samoja asioita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Kuten aina pyydän rukoilemaan, en halua jäädä antikristuksen aikaan, olen huutanut Jumalan puoleen useasti,jos ei Jeesus pelasta minua niin pelastaisi edes mun äidin! Niin ihana,lempeä ja kiltti ,en halua että joutuu kadotukseen! Auta Jeesus,pelasta edes äitini jos et minua pelasta niin edes äiti!
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Auta nyt Jeesus, pelasta minutkin mutta jos et pelasta niin pelasta edes äitini, anna elää Jumalan tahdon mukaista elämää,vedä sinuun päin Jeesus,aamen 🙏
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Ole armollinen minulle syntiselle,auta Jeesus,aamen!
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Auta Jeesus nyt!🙏
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jeesus on Herra ja Hän on iankaikkisesti kanssamme. Nyt ja aina. Usko ainoastaan 🙏
Usko ainoastaan. Älä pelkää ❤️
Luota minuun, sanoo Herra. Ota kädestäni kiinni.


Hänen kauttaan me olemme parannetut ja pyhitetyt ja pelastetut.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Paivihannele selasin lähettämäsiäsi viestejä joista kopion nyt pari tähän:

"Kiitos viestistäsi,,minulla on niin syvät sielun haavat ja olen jäänyt sellaiseen katkeruuteen ja vihaan,mutta pidän ne asiat sisälläni, harvalle uskaltaa kertoa koska tulee yleensä vähittelyä asiaan yms:/ jotenkin myös häpeä jatkuvasti joka seuraa perässä minne ikinä menenkin,masennuksen ja apatian kanssa taistelen, joskus olen täysin tunteeton joskus vaan masennuksessa ja häpeässä vellon. Oispa mullakin ollut tuollainen uskova ystävä joka olis rukoillut mun puolesta ja joka oikeasti kuuntelee ja välittää! Harva kuuntelee tai edes on empaattinen! On minulla yksi tai no kaksi uskovaa ystävää,mutta tämä yksi uskova myös taistelee jollain tapaa masennuksen kanssa ja tuskastuu helposti,on myös rikkinäisestä kodista,toinen taas hyvästä kodista,vanhemmat välittää,kuuntelee yms mutta joka ei kuitenkaan ymmärrä eikä osaa auttaa tai olla tukena koska ei ole kokenut samaa,rukoilee kyllä välillä puolestani."


"Ei myönnä,hankala ja vaikea ihminen on,syyttää muita kaikesta,vihaa uskovia ja ylipäätänaä jatkuvasti negatiivinen ja alistava,rukousapua pyydän,en ole vielä valmis antamaan anteeksi koska olen itsekin sekaisin,negatiiviset tunteet vaikuttanut mun elämään, olen ollut koko ikäni liika mielyttäjä, mutta isälle harvoin mikään kelpasi,nyt sitten vähän poikki ollut kuukausia,edes äitiin en ole uskaltanut olla yhteydessä, alistaa ja käyttää äitiä,naimisissa ovat olleet yli 30 vuotta. Miten voi isä siirtää omat traumansa lapsiin? Sekä selvä sovinisti,vitsailee naisista tosi alentuvasti,palvelua pitäis kotona saada ja huomiota 24/7, nyt kun en ole väleissä ei minun tarvitse miellyttää,siivota,leipoa yms. Muistan kertomuksen Saulista, oli jopa omia lapsiansa vastaan että juonittelivat muka selän takana, kateus daavidia kohtaan joka oli kuitenkin aina ollut alammainen Saulille."

-

Nyt tulee raffia tekstiä ja vanhemmat täällä korjannee jos korjattavaa on. Vajavaista on kaikkien tieto ja se kaikki hyvä ja viisaus mikä meistä tulee on vain ja ainostaan Herran viisautta ja Hänestä lähtöisin.

Mielestäni sinun matkasi täytyy nyt lähteä siitä että päästät katkeruudesta ja vihastasi irti. Et pääse eteenpäin jos roikut vielä vanhoissa asioissa kiinni. Meidän pitää kyetä katsomaan eteenpäin ei taaksepäin.
Et tule ikinään löytämään ihmistä joka parantaa sinut henkisellä tasolla tai löytämään täyttä luottamusta, empatiaa tai rakkautta ihmisistä. Ainoa mistä sen löydät on Herra Jeesus. Et voi kulkea ihmisestä ihmiseen kuin koditon joka hakee almua. Sinun osoitteesi tulee olla Herra Jeesus joka antaa sinulle rauhan.

Mielestäni sinun pitää nyt olla rukouksessa paljon ja antaa anteeksi kaikille niille joita kohtaa koet vihaa.
Muistakseni alabasteripullo jakoi sinulle Raamatun kohdat:

Matt. 6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa,
niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;

"15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi,
niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.

Joh. 20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte,
niille ne ovat anteeksi annetut;
joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Voisit myös rukoilla viisautta ja vahvuutta että löydät oikean hetken mennä isäsi eteen ja kohdata hänet. Sanoa että Jeesuksen kautta olet valmis antamaan hänelle anteeksi ja että Jeesus rakastaa isääsikin ja on valmis ottamaan hänet vastaan jos hän haluaa. Sinun täytyy ajatella häntä Jeesuksen silmin, sitä pientä huonoissa oloissa kasvanutta poikaa minkä paha maailma on muovannut tuollaiseksi. Pahuuden takana on yleensä kaltoinkohtelu, rikottu lapsi. Meidän tulee Jeesuksen avulla saada tuo kierre katkaistua ja saada ihmiset uskomaan että Jeesus rakastaa pahintakin syntistä ja pelastaa kenet vaan joka on valmis Hänet ottamaan vastaan.

Emme saa tuomita ettemme joudu tuomituksi. Syntisiä olemme kaikki ja niiden mukaan meidät tuomitaan. Saulistakin on hyvä muistaa myös sekin mitä Herra sai hänessä tehtyä.

Oma uskonkasvuni nytkähti eteenpäin vasta kun pystyin mielessäni ( ja rukouksessa) antamaan anteeksi kaikille niille jotka olivat minua vastaan pahaa tehneet. Jos tähän jakaisin kaiken pahan mitä olen kohdannut ei sitä kukaan uskoisi. Jos blogitunnukset minullekin suodaan voin asioista avata enemmän jos ne jollekkin avuksi ovat. Vain ja ainoastaan Jeesuksen armosta tähän pystyin ja tämän hetkessä pisteessä olen Hänen ansiostaan.

Me kasvamme päivä päivältä meille annetun Armon avulla. Pikku hiljaa, aivan kuin huomaamatta paranemme haava kerrallaan. Avain kysymys on se mikä monasti täälläkin mainittu on:

tahdotko Jeesuksen elämääsi?
rakastatko Jeesusta?,
uskotko Jeesukseen?,
otatko vastaan Jeesuksen?

Jos et näihin sydämessäsi ole vastannut kyllä ei sinulla ole vielä matkaa mikä voisi alkaa.


Jos tämä ei sinua auta toivon että auttaa niitä jotka täällä nimettömänä pyörivät ja etsivät vastauksia. Jeesuksen armo on jotain mitä ei edes kirjoittamalla pysty selittämään. Kaikki tuska, katkeruus ja viha on poissa. Rakkaus ja usko Jeesukseen on parasta mitä voit elämältäsi saada.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Sinettisormus

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Rosita. Tästä se kaikki lähtee, eli itsestä. Meistä kukaan ei tuota uskoa voi antaa. Se kaikki lähtee tuon anteeksi annon kautta, niin kuin Jeesuskin antoi anteeksi meille, meidän pahat tekomme, vaikkemme sitä ole ansainneet. Hän eli meille esimerkiksi ja sieltä voimme ammentaa sitä mikä hyvää meille on.
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Ok
alabasteripullo

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Paivihannele, olisi hyvä astua anteeksiantamuksen tielle ja pyytää Herralta lisää anteeksiantamuksen voimaa niin Isä antaa sulle anteeksi anteeksiantamuksen voiman kera ja myöhemmin huomaat että olet jo sisällä anteeksiantamuksen tiellä pieni askel kerrallaan ja etiäspäin kunnes pääset vapaaksi eli anteeksiantamus vie vapauteen.

Mulla kesti kokonaisen vuoden anteeksiantamuksen prosessi kunnes yhtäkkiä huomasin olevani täysin vapaa niinkuin hartioiltani otettiin ylös kaikki kuormat. Sitten mulla uskossa ojentautuminen oli seuraavaks ja se onnistui hyvin. Koska anteeksiantamattomuus esti uskossa ojentautumisen.

Jatkaisithan pieni askel kerrallaan ja etiäspäin anteeksiantamuksen prosessilla. Olit rukouksissani vaikka en ollut paljon täällä koneella... 🙏 Astu anteeksiantamuksen tielle pieni askel kerrallaan ja pyydä Herralta apua siihen ja jatka prosessin loppuun asti pienin askelin.
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

alabasteripullo kirjoitti: 30 Tammi 2022, 17:09 Paivihannele, olisi hyvä astua anteeksiantamuksen tielle ja pyytää Herralta lisää anteeksiantamuksen voimaa niin Isä antaa sulle anteeksi anteeksiantamuksen voiman kera ja myöhemmin huomaat että olet jo sisällä anteeksiantamuksen tiellä pieni askel kerrallaan ja etiäspäin kunnes pääset vapaaksi eli anteeksiantamus vie vapauteen.

Mulla kesti kokonaisen vuoden anteeksiantamuksen prosessi kunnes yhtäkkiä huomasin olevani täysin vapaa niinkuin hartioiltani otettiin ylös kaikki kuormat. Sitten mulla uskossa ojentautuminen oli seuraavaks ja se onnistui hyvin. Koska anteeksiantamattomuus esti uskossa ojentautumisen.

Jatkaisithan pieni askel kerrallaan ja etiäspäin anteeksiantamuksen prosessilla. Olit rukouksissani vaikka en ollut paljon täällä koneella... 🙏 Astu anteeksiantamuksen tielle pieni askel kerrallaan ja pyydä Herralta apua siihen ja jatka prosessin loppuun asti pienin askelin.
Kiitos,olet ihana, armoa ja rakkautta tarvitsen, ja rukous apua, eilen tajusin tämän asian, anteeksiantamattomuus ,kateus,katkeruus ja tietyntyyppinen viha isääni kohtaan estää sen ettei Jeesus voi täysin auttaa. Olen niin rikki sisältä ja parantuminen on prosessi, vaikka isä on ollut jopa väkivaltainen äitiäni kohtaan niin toivon ja rukoilen silti että Jeesus näkee ja kuulee kaiken ja auttaa äitä ja isää että ei olisi niin inhottava ja ilkeä.
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Ymmärrän jokaisen uskovan vajavaisuuden,kukaan muu kuin Jeesus ei voi auttaa, kiitos etukäteen kaikille rukouksista, minäkin rukoilen usein,en halua olla tälläinen joka suuttuu neuvoista ja avuista, enkä olla tälläinen joka on kateellinen ja katkera ne ei auta mua yhtään. En ole vielä valmis antamaan isälleni anteeksi mutta toivoisin että pystyisin siihen joku päivä, on ollut kyllä päiviä jolloin säälin isääni ,ihminen joka on täynnä aggressiivisuutta,negatiivisuutta ja vihaa ja inhoa voi sisäisesti niin huonosti ettei kukaan muu kuin yksin Jumala pysty auttamaan. Isän inho kaikenlaisia ihmisiä varsinkin uskovia on suuri, kuulin äitini kautta että ilmeisesti isäni pienempänä viety väkisin kirkkoon ja siellä ankaruutta ja fariseusmaista toimintaa ja mummini ei ole osannut olla sillä tavalla armollinen ja rakastava niinkuin Raamattu kehoittaa olemaan (lihallisuus)
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Siis lihallisuus esteenä, mummi äidin mukaan aina joskus pelotteli jumalan vihalla,mutta en muista omasta lapsuudessa mummin pelotelleen niin vaikka joka ilta rukoiltiinkin, emme myöskään jutelleet uskon asioista,mummi niinkuin moni vanhankansan ihminen tuntui olevan ns hiljainen uskova jotka uskoi Jumalaan ja rukoilivat mutteivat niin esiin tuoneet uskoaan.
alabasteripullo

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Paivihanneke, hyvä että puhuit lapsuuden haavoista. Puhuminen auttaa. Muistan miten aluksi puhuminen tuntui vaikealta ja kipeältä. Uskonsisko ei kyllästynyt muhun kun puhuin aina samasta kipeästä asiasta jo vuoden sisällä.

Muistan vielä miten samasta asiasta puhuminen uudelleen sattui muhun. Oli vaikea puhua siitä samasta asiasta koska se tuntui kipeältä puhua ja lopultakin vapaus tuli ja oli mahtava tunne että olen todella vapaa enkä enää elä menneisyyden vankina vaan Jeesus on mun tulevaisuuteni ja toivoni.

Saako kysyä? Katseletko joskus oman kotipuolesi iltakokousta tai tapahtumia? Jos sieltä löytyy sulle Herran johdattama uskova ystäväksesi tai hänellä voi olla armoitusta palvella Herraa niin Eheyttäjänä Herra voi toimia hänen armoituksen välityksellä sun kanssa. Ei siitä asiasta voi tietää mutta kannattaisi käydä siellä ja löytää uusia tuttavia sun ympärillesi.

Huomenna menen ihan eka kerta sinne yhteen paikkaan jossa en ole ennen käynyt. Se on raamattupiiri. Muuton jälkeen en heti löytänyt oman paikan. Kävin aluksi vapaaseurakunnassa mutta suureksi tuleminen paljastui niin ymmärsin että se ei oo oikea paikka joten jatkoin etsiä. Googleella katselin muita seurakuntia tutkien ja mulla kesti kauan löytää oma paikka. Rukoilin lakkaamatta etsien ja kunnes tuli uusi seurakunta, se on One Way -seurakunta. Siihen meni noin (kai alle tai yli) 2v.

Kyllä etsiminen kannatti. Koska ollaan yhteydessä seurakunnan työntekijöiden kanssa. Kerron sulle yhdestä uskonveljestä. Hän ei uskalla avautua kenellekään koska luottamus on jo mennyt rikki. Hän avautui vain ainoastaan Herralle ja kertoi kaikista kipeistä asioista rukoillen ja itkien. Lopultakin huomasi että on täysin kevyt olo kaiken jälkeen.

Voit puhua suoraan Herralle rukoillen. Hän ei koskaan petä sun luottamusta. Haluaisin näyttää sulle muutaman lohdullisen Raamatun paikan.
Hebr. 7:25 jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.
Room. 8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
Eiköhän se ole lohdullisinta?!? :) Hän kuulee sun rukousta omin sanoin tai sanattomin huokauksin. Hän tietää sun lapsuuden haavat ja näkee että ne puristaa sun sydäntä sattuvasti ja se sattuu myös Häneen. Hän on sun Auttaja ja rukoilee sun puolestasi Herralle.
Room. 15:3 Sillä ei Kristuskaan elänyt itsellensä mieliksi, vaan niinkuin kirjoitettu on: "Niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun."
Ps. 34:19 Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
Ps. 51:19 Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.

Jes. 57:15 Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.
Ps. 145:14 Herra tukee kaikkia kaatuvia, ja kaikki alaspainetut hän nostaa.
Voit jättää sun lapsuuden haavat ja särö ja murtunut mieli rukoillen. Hän on kurjien, alhaisten, rikkoutuneiden ihmisten, hylättyjen ihmisten ja alaspainettujen ihmisten Auttaja.

Paivihannele, sun isä oli myös mun rukouksissani. Pyysin sun isän puolesta tervettä empatiaa ja Jumala tietää että sun isä on viaton narsismin tulemiseen kun hän on adoptiolapsi ja on vaille isän rakkaudellista kasvatusta ja kuria.

Jumala tahtoo olla hänen "Isä" ja osoittaa Hänen isällistä rakkautta jokaiselle narsistiselle ihmiselle. Muistelen miten hankala tapaus olin joskus ollut mutta Hänen rakkaus sai heti mua murtumaan. Hänen rakkaus oli voimakas niin en voinut vastustaa ja murruin heti itkien.

Uskon että se voi käydä samoin narsistisille ihmisille niin he varmaan murtuvat. Kaksi uskonveljeä kertoi ja todisti miten Jumala paransi heitä pois narsismista.

Sua ja äitiäsi ja isäsi muistaen rukouksin 🙏
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

alabasteripullo kirjoitti: 31 Tammi 2022, 12:47 Paivihanneke, hyvä että puhuit lapsuuden haavoista. Puhuminen auttaa. Muistan miten aluksi puhuminen tuntui vaikealta ja kipeältä. Uskonsisko ei kyllästynyt muhun kun puhuin aina samasta kipeästä asiasta jo vuoden sisällä.

Muistan vielä miten samasta asiasta puhuminen uudelleen sattui muhun. Oli vaikea puhua siitä samasta asiasta koska se tuntui kipeältä puhua ja lopultakin vapaus tuli ja oli mahtava tunne että olen todella vapaa enkä enää elä menneisyyden vankina vaan Jeesus on mun tulevaisuuteni ja toivoni.

Saako kysyä? Katseletko joskus oman kotipuolesi iltakokousta tai tapahtumia? Jos sieltä löytyy sulle Herran johdattama uskova ystäväksesi tai hänellä voi olla armoitusta palvella Herraa niin Eheyttäjänä Herra voi toimia hänen armoituksen välityksellä sun kanssa. Ei siitä asiasta voi tietää mutta kannattaisi käydä siellä ja löytää uusia tuttavia sun ympärillesi.

Huomenna menen ihan eka kerta sinne yhteen paikkaan jossa en ole ennen käynyt. Se on raamattupiiri. Muuton jälkeen en heti löytänyt oman paikan. Kävin aluksi vapaaseurakunnassa mutta suureksi tuleminen paljastui niin ymmärsin että se ei oo oikea paikka joten jatkoin etsiä. Googleella katselin muita seurakuntia tutkien ja mulla kesti kauan löytää oma paikka. Rukoilin lakkaamatta etsien ja kunnes tuli uusi seurakunta, se on One Way -seurakunta. Siihen meni noin (kai alle tai yli) 2v.

Kyllä etsiminen kannatti. Koska ollaan yhteydessä seurakunnan työntekijöiden kanssa. Kerron sulle yhdestä uskonveljestä. Hän ei uskalla avautua kenellekään koska luottamus on jo mennyt rikki. Hän avautui vain ainoastaan Herralle ja kertoi kaikista kipeistä asioista rukoillen ja itkien. Lopultakin huomasi että on täysin kevyt olo kaiken jälkeen.

Voit puhua suoraan Herralle rukoillen. Hän ei koskaan petä sun luottamusta. Haluaisin näyttää sulle muutaman lohdullisen Raamatun paikan.
Hebr. 7:25 jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.
Room. 8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
Eiköhän se ole lohdullisinta?!? :) Hän kuulee sun rukousta omin sanoin tai sanattomin huokauksin. Hän tietää sun lapsuuden haavat ja näkee että ne puristaa sun sydäntä sattuvasti ja se sattuu myös Häneen. Hän on sun Auttaja ja rukoilee sun puolestasi Herralle.
Room. 15:3 Sillä ei Kristuskaan elänyt itsellensä mieliksi, vaan niinkuin kirjoitettu on: "Niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun."
Ps. 34:19 Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
Ps. 51:19 Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.

Jes. 57:15 Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.
Ps. 145:14 Herra tukee kaikkia kaatuvia, ja kaikki alaspainetut hän nostaa.
Voit jättää sun lapsuuden haavat ja särö ja murtunut mieli rukoillen. Hän on kurjien, alhaisten, rikkoutuneiden ihmisten, hylättyjen ihmisten ja alaspainettujen ihmisten Auttaja.

Paivihannele, sun isä oli myös mun rukouksissani. Pyysin sun isän puolesta tervettä empatiaa ja Jumala tietää että sun isä on viaton narsismin tulemiseen kun hän on adoptiolapsi ja on vaille isän rakkaudellista kasvatusta ja kuria.

Jumala tahtoo olla hänen "Isä" ja osoittaa Hänen isällistä rakkautta jokaiselle narsistiselle ihmiselle. Muistelen miten hankala tapaus olin joskus ollut mutta Hänen rakkaus sai heti mua murtumaan. Hänen rakkaus oli voimakas niin en voinut vastustaa ja murruin heti itkien.

Uskon että se voi käydä samoin narsistisille ihmisille niin he varmaan murtuvat. Kaksi uskonveljeä kertoi ja todisti miten Jumala paransi heitä pois narsismista.

Sua ja äitiäsi ja isäsi muistaen rukouksin 🙏
Kiitos viestistäsi, tuosta seurakunta yhteydestä tiedätkö mitä,mulla tuo one way jossa haluaisin käydä,asun toistaiseksi vielä Jyväskylässä mutta vaasaan oli tarkoitus tässä kesän aikana muuttaa😊 olen käynyt vapaaseurakunnassa, helluntalaisten ja sitten 2 kertaa kotikokouksessa jossa nyt en pysty iltatöiden takia käymään(nyt tauolla niin pystyn viestiä tänne laittamaan), mikään noista ei tuntunut mun paikalta vaikka tuolla kotikokouksessa oli ihan vilpitöntä porukkaa,ehkä vähän sisäpiirimäistä mutta tulin siihen tulokseen että jaksa passiivisena istua monta tuntia putkeen ja katsella vaan kun YouTubeen kuvataan puhetta,odotin enemmän keskustelua.

Jotenkin oli vaan olo että täällä voisi avautua,moni uskova on rikkinäisestä perheestä tai ollut kovia kamppailua elämässään,niin ajattelin ettei kukaan tuomitse🙂 tottakai asiat voi käsittää netin kautta erillä tavalla kuin livenä nähtäessä. Kiitoksia rukouksista, nyt ollut rukouksia myös kaikkien täällä olevien puolesta,,haluan muistaa myös isääni usein rukouksissa ,vain Jeesus voi tehdä ihmeen narsistin kohdalla kuten kirjoitit äsken,että Jumala vapauttaa narsistin narsistisuudesta🙂
alabasteripullo

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Okei, Paivihannele. 😊 Mä haluaisin vielä näyttää sulle yhen lohdullisen Herran lupauksen.
1.Tim. 4:10
Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme,
että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan,
joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.
🙏
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

🙏
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Anteeksi että vaivaan sinua taas mutta Paivihannele muista että katkeruus on synti. Synti estää sinua pääsemästä Isämme luo. Se että annat vaikka aluksi mielessäsi hänelle anteeksi ei missään nimessä tarkoita sitä että hänen tekonsa olisi oikeutettu tai että hän ei tulisi saamaan Jumalan tuomiota. Anteeksianto on paivihannele sinua itseäsi varten. 💗 Saat synnin ja tuskan pois sydämestäsi💗Jos ajattelet että et ole valmis antamaan anteeksi niin Jeesuskin voi ajatella että et ole valmis siihen että Hän antaa anteeksi. Kun saat tuskan sydämestäsi niin olet vapaa Herran työlle. Rukoile Jeesukselta paljon että saat vahvuutta anteeksiantoon ja me rukoilemme täällä että pystyt ottamaan tuon askeleen! Eikä täällä kukaan tuomitse. Kaikki me syntisiä olemme!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Juu,tiedän katkeruus,kateus,olen rukoillut näistä synneistä mm vapauteen, jatkan rukoilua ja rukoilen myös muiden ihmisten puolesta,,toivon että voisin antaa anteeksi lapsuuden ja nuoruuden vääryydet,se on prosessi, jätän kaiken Jeesuksen käsiin,tottakai rukoilen että voisin antaa anteeksi,ainakin mielessäni olen jo jonkin verran edistynyt, mutta tiedän myös jos nyt otan yhteyttä isään niin kaikki luhistuu taas ja saa vaivata,minulle voi vaikka laittaa yksityisviestiä yms,toivon jos en livenä uskovien yhteyttä niin edes puhelimen kautta!:)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sä tunnut jo vapautuneemmalta, mikä on todella hienoa ja merkki siitä että Herra vaikuttaa. Ja vaikka takapakkia tulisi, niin älä välitä, se on meille kaikille yhteistä ja siihen vihollinen aina yrittää tarttua. Isääsi et voi välttämättä muuttaa, mutta Jeesus voi ja myös vapauttaa sinut turhista ikeistä, niin kuin täällä on jo varmaan moneen kertaan sanottu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näitä samoja asioita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oot siis rakas sisko, joka seisoo omilla jaloillaan Herra tukena.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin