Pyyntö

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Voitteko rukoilla että pääsisin kasteelle mahdollisimman pian.
Rukoilkaa myös isäni puolesta ettei ottaisi korona rokotetta ja että tulisi uskoon. Kiitos.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kiitos Herra Jeesus, että kaste-asia järjestyy ja rokottaminen estyy.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana!🙏
alabasteripullo

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

🙏
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa! Nämä asiat järjestyvät kyllä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Rukouksessa mukana.

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille
ja olkoon teille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne
ja antakoon teille rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Marie »

Mukana rukouksessa
Sinettisormus

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ulkopuolinen, olet rukouksessani.
Olet saanut sydämellesi kasteelle menosta. Usko, se tulee onnistumaan, sillä se on Herran kutsu kasteelle ja Hän tulee johdattamaan ja ohjaamaan sinut siihen. Se on sydämen kutsu ja se toteutuu vaikka näyttäisi mahdottomalta, näin kävi myös minulle. Voit jättää sen täysin Herralle. Tapahtukoon Hänen tahto. Jos nousee epäilys voit sanoa sille että se on tunnistettu ja sen on poistuttava.
AMEN.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Kiitos teille kaikille rukouksista ❤️
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Voisitteko vielä rukoilla että saisin rohkeutta mennä kasteelle ja että Herra auttaisi minua.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rohkaisen ottamaan ja rukoilen tätä ! Herra kanssasi 🙏 ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Sanna »

En halua tässä päiviä mainita mutta olen menossa lähipäivinä ja mun kanssa pääsee jos pirkanmaan alueelta olet?

Tai siis täytyy varmistaa tuolta seurakunnasta että vaatiiko ne liittymistä ensin
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Rosita kirjoitti: 07 Maalis 2022, 03:58 En halua tässä päiviä mainita mutta olen menossa lähipäivinä ja mun kanssa pääsee jos pirkanmaan alueelta olet?

Tai siis täytyy varmistaa tuolta seurakunnasta että vaatiiko ne liittymistä ensin
Asun liian kaukana pirkanmaalta :?
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

'Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.' (Apt. 22:16)
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Hes33 kirjoitti: 07 Huhti 2022, 22:09 'Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.' (Apt. 22:16)
Oon huutanut monta kertaa eikä mitään oo tapahtunu😭😭en tiiä mitä pitää tehä😭
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Ulkopuolinen kirjoitti: 07 Huhti 2022, 22:41
Hes33 kirjoitti: 07 Huhti 2022, 22:09 'Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.' (Apt. 22:16)
Oon huutanut monta kertaa eikä mitään oo tapahtunu😭😭en tiiä mitä pitää tehä😭
Aina ei tosiaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Mutta tuo kasteelle meno ainakin on selkeästi kerrottu. Itselläni se oli myös iso kynnys, mutta koin siinä valtavan vapauden Jumalan Sanan vahvistaen. Ja jälkeenpäin vasta kunnolla ymmärsin, että sen takia juuri siinä oli kova paholaisen vastustus.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Hes33 kirjoitti: 07 Huhti 2022, 23:21
Ulkopuolinen kirjoitti: 07 Huhti 2022, 22:41
Hes33 kirjoitti: 07 Huhti 2022, 22:09 'Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.' (Apt. 22:16)
Oon huutanut monta kertaa eikä mitään oo tapahtunu😭😭en tiiä mitä pitää tehä😭
Aina ei tosiaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Mutta tuo kasteelle meno ainakin on selkeästi kerrottu. Itselläni se oli myös iso kynnys, mutta koin siinä valtavan vapauden Jumalan Sanan vahvistaen. Ja jälkeenpäin vasta kunnolla ymmärsin, että sen takia juuri siinä oli kova paholaisen vastustus.
En osaa mennä kasteelle :(
alabasteripullo

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Herra auttaa sua, Ulkopuolinen. Kaste muutti mua ja elämäni. Kasteen jälkeen sain vahvan suoraselkäisyyden. 🙂 Jos etukäteen huolestut ja pelkäät, voin neuvoa vaikka yksärillä jos haluat. Mieskastaja kyllä noudattaa toivomuksen mukaan ja toimittaa nopeasti ennenkuin huomaat että on turha pelätä mitään. :)
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

alabasteripullo kirjoitti: 08 Huhti 2022, 00:08 Herra auttaa sua, Ulkopuolinen. Kaste muutti mua ja elämäni. Kasteen jälkeen sain vahvan suoraselkäisyyden. 🙂 Jos etukäteen huolestut ja pelkäät, voin neuvoa vaikka yksärillä jos haluat. Mieskastaja kyllä noudattaa toivomuksen mukaan ja toimittaa nopeasti ennenkuin huomaat että on turha pelätä mitään. :)
Rukoilen että Herra tekisi ihmeen mun kohdalla ja veisi mut kasteelle mahdollisimman pian
alabasteripullo

Re: Pyyntö

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ulkopuolinen, okei. Mäkin kans rukoilen sun puolestasi. Muistan vielä miten olin pälyillyt ennen kastetta. Mutta aatelin, mikä olen vastustamaan Herran tahtoaan. Päätin ottaa pieni askel kerrallaan ja oli kyllä vastoinkäymisiä kasteelle menoon asti. Niistä vastoinkäymisistä huolimatta sinnittelin pälyillen ja otin pieni askel kerrallaan ja siten kaste tehty ja ohi.

Hyvää yötä Jeesus myötä! Sua rukouksin 😊🥱😴
Vastaa Viestiin