Yleinen esirukousaihe

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Yleinen esirukousaihe

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom 🙏
Haluan tuoda tässä itseni rukousaiheena. Pyydän muistamaan. Olen ollut jonkin aikaa sairaana ja pyydän, että rukous nostaa minut takaisin täysin terveeksi.

Pyydän myös, että muistaisitte minua yleisesti. Vaikka olen sairastanut, rukous ei lopu. Minulla on monta rukousaihetta, joista osa on sellaisia, että ne on tässä ihan sanottava, Auta Herra. On vakavia aiheita, on surullisia aiheita, on kipeitä ja murheellisia aiheita. Sitten on sellaista, mikä odottaa läpimurtoa ja kiitos Herralle, läpimurto tulee. Mutta haluaisin pyytää, että yhdessä tuomme Herran eteen kaikki rukousaiheeni ja kiitämme Jeesuksen Kristuksen nimessä siitä, että vihollinen ei voi estää Jeesuksen voittoa.

Haluan myös kiittää siitä, että palstalla on rukousta ja Jumalan mielenmukaista murhetta Suomen puolesta. Tiedän, että Herra on tätä kaivannut. Hän näkee jokaisen teistä ja kun olen jotakin täällä lukenut, niin voin sanoa, että yhdyn tähän rukoukseen maamme puolesta. Yhdyn siihen, että palstalla on käännytty Elävän Jumalan puoleen. Yhdyn siihen, että meidän Herramme tuli on syttynyt keskellämme. Odotan jo, mitä kaikkea Herra tulee rukoustenne kautta tekemään.
Jumalan siunausta jokaiselle teistä ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Uusiluomus

Re: Yleinen esirukousaihe

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Muistan rukouksissa 🙏 ja pyrin muistamaan myös kaikkia palstalaisia että Herran Jeesuksen hyvä tahto saisi tapahtua kaikkien kohdalla
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Yleinen esirukousaihe

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana! Herra sinulla yksin on ratkaisun avaimet, sinulla on valta ja voima tehdä Maria terveeksi sekä antaa hänelle viisautta ja johdattaa pois ahdingosta. Kuule Jeesus rukouksemme, siunaa kaikkia palstalaisia armolahjoilla, johdata meitä tässä pimenevässä maailmassa voimallisesti kohti valoa! Aamen.
alabasteripullo

Re: Yleinen esirukousaihe

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Mukana, kantaen Herralle rukouksin.
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Yleinen esirukousaihe

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Kiitos Herra Jeesus, että autat Mariaa kaikissa hänen asioissaan. Hiuskarvakaan ei putoa Hänen tietämättään. Kiitos, että saamme kantaa yhdessä rakasta Suomeamme myös sinulle Herra ja pyytää varjelusta ja pahan valtoja poistumista maamme yltä. Aamen!
Avatar
Marie
Viestit: 359
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Yleinen esirukousaihe

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Jeesus. Tuomme Maria-siskon Sinun jalkojesi juureen parannettavaksesi. Kosketa häntä parantavalla kädelläsi ja nosta hänet tervehtyneenä ylös jatkamaan työntekoaan Sinulle, armahtava Jeesus. Aamen.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Yleinen esirukousaihe

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Jätä taakkasi Herran käteen, hän pitää sinusta huolen.
Ps. 55:23
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Yleinen esirukousaihe

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos esirukouksistanne! Herra siunatkoon teitä jokaista 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin