Onko Jumalasta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Onko Jumalasta

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Mun puolesta kun on rukoiltu, niin on siunattu myös perheeni ja omaiseni. Ihan kaunista, mutta mulla ei enää ole heitä, jossain pari kaukaista ja vierasta pikkuserkkua.

Ajattelen tämän olevan eräänlainen testi, että rukoileeko rukoilija oikeasti Jumalan Hengessä ja totuudessa.
Mitä mieltä olet?
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2212
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Onko Jumalasta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Magda-sisko kirjoitti: 03 Loka 2021, 08:52 Mun puolesta kun on rukoiltu, niin on siunattu myös perheeni ja omaiseni. Ihan kaunista, mutta mulla ei enää ole heitä, jossain pari kaukaista ja vierasta pikkuserkkua.

Ajattelen tämän olevan eräänlainen testi, että rukoileeko rukoilija oikeasti Jumalan Hengessä ja totuudessa.
Mitä mieltä olet?
Miksi ei rukoilisi ? Tärkein asia on että rukoilija uskoo Jeesukseen, ja hänellä on Pyhä Henki itsessään.

Ei Jumala paljasta rukoilijalle toisen ihmisen henkilökohtaisia asioita. Ja, jos Hän paljastaa esim. tiedon ja viisauden sanojen kautta, niin silloin siihen on Jumalalla jokin syy.

Anokaa niin teille annetaan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin