Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Herra on minun ja sinun auttaja ja parantaja. Pyydetään tässä alla yhdessä Jeesusta parantamaan meidän ja rakkaidemme sairauksia. "Minä olen Herra sinun parantajasi".
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Joka häntä herjattaessa ei herjannut takaisin, joka kärsiessään ei uhannut, vaan jätti asiansa sen haltuun, joka oikein tuomitsee joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."
1. Piet. 2:23-24
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Jumalan Sana on resepti ja lääke kaikkiin sairauksiimme. Jumalan armon evankeliumi taasen on parannuksen teon kautta hoito synnin sairauteen.

Jumalan Sana työskentelee hengessämme ja hengestämme sieluumme ja ruumiiseemme
tuoden parantumisen mieliimme ja ajatuksiimme.

Malakia
4:2 Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Jaakobin kirje:
5:14-15 Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä. Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.

Psalmi
103:1-5 Daavidin virsi. Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa on, hänen pyhää nimeänsä. Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt, hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi, joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella, joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan.

Psalmi
30:3 Herra, minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kaikki toisten ihmisten esirukoukset ovat myös rakkauden osoituksia Jumalalta meille.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/6-v ... #gs.9klx9r

6-vuotias Veeti sairastaa parantumatonta syöpää – nyt perhe valmistelee pojan saattohoitoa: "Pelkkä ajatus repii sydämeni kappaleiksi"

Rukoillaan Veetin ja muiden jutussa mainittujen puolesta.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 29 Elo 2021, 20:58 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/6-v ... #gs.9klx9r

6-vuotias Veeti sairastaa parantumatonta syöpää – nyt perhe valmistelee pojan saattohoitoa: "Pelkkä ajatus repii sydämeni kappaleiksi"

Rukoillaan Veetin ja muiden jutussa mainittujen puolesta.
Kaikki muuttui yhtenä aamuna
Veetin sairaus ei antanut ennusmerkkejä ennen aprillipäivää vuonna 2017. Aamulla poika ei herännyt normaaliin tapaan, ja tokkurainen lapsi alkoi yskiä rajusti ja oksentaa.
Herra siunatkoon sinua Veeti ja varjelkoon sinua Veeti.
Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle Veeti
ja olkoon sinulle Veeti armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa
Veeti sinun puoleesi
ja antakoon Veeti sinulle rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.

Käännymme Herra Sinun puoleesi ja pyydän ensin, että annat meidän syntimme anteeksi että kuulisit meitä. Me myös kiitämme siitä, että Sinä totisesti kuulet tämän rukouksen. Halleluja.
Rukous voi paljon ja Herra parasta on Veetille, että tuomme hänet Sinulle, sillä niin tuotiin lapsia silloinkin, kun Sinä elit: "he toivat hänen tykönsä myös pieniä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia. Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
Koska sinulla on iankaikkisen elämän avaimet, avaathan ne lukot, joiden tähden tämä pieni poika sairastaa. Isä Jumala, ethän peitä kasvojasi meiltä. Ethän Isä unohda, että käänsit kasvosi, kun Ainoa Poikasi kärsi kerran ristin puulla? Jeesuksen Kristuksen ristin työn tähden.
Ristin työn tähden on meillä lupa mennä sinne kaikkein pyhimpään. Ole meille Herra tänään se hyvä paimen, joka antaisi henkensä omiensa tähden. Olit Jeesus Golgatalla ja kivuista kärsien, otit kantaaksesi maailman synnin ja tämän pienen Leevin, joka on jo nyt ennen aikojaan matkalla iäisyyteen. Voi tee ihme Jeesus. Tee pienestä Leevi-pojasta Taivaan tähti maan päälle. Sellainen evankeliumin ihme, sellainen lopunajan herätyksen ensihedelmä, että kaikki saavat nähdä, meidän Herramme elää, ja Hän on voittanut kuoleman vallan. Jesaja 53 mukaan "rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi". Levitä suojaavat siipesi tuon pienen Leevin ylle, että ei mikään paha, että ei mikään kuolema, ei mikään sairaus, ei mikään tuho voisi häneen sattua. Tule Jeesus tämän lapsen elämän ylle suojaavin käsin.
Me kiitämme Sinua Jeesus
Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka on asetettu sinun tuntemistasi vastaan, että voisimme uskoa, vaikka emme näe. Me uskomme, että Jeesus voi sairaat parantaa. Me uskomme Sinua Jeesus. Tulkoon Maiju terveys pojallesi Leeville. Herra näyttäköön, että mikäli me anomme jotakin Hänen nimensä mukaisesti, on Hän sen tekevä. Jeesuksen kalliissa nimessä, Aamen
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4805
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra varjele Veetiä ja lohduta heidän perhettään tämän asian edessä. Herra paranna!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 353
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Marie »

Herra Jeesus, parantajamme, Jumalamme, tule auttamaan. Nosta lapsi takaisin elämään, anna hänet terveenä äidilleen ja isälleen takaisin. Aamen
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Pyydän uudestaan esirukousta itselleni. Olen ollut enemmän ja vähemmän puolikuntoinen ja odottanut, että toipuisin "ennalleen", mutta näköjään paraneminen on ikäänkuin aaltoilua. Tapahtui kyllä käänne parempaan, mutta sitten takapakkia, hieman kohenemista ja nyt nousi taas kuume.
Pyydänkin siis, että puolestani rukoillaan. Olen aika voimaton. Toki elimistö heikkenee ja toipumisen jälkeen kestää palautuakin, mutta jos "ossittelut" jätetään syrjään, sanon vain auta Jeesus. Ja vielä, Kiitos Jeesus kaikesta huolenpidostasi ja jokaisesta rukouksestasi jo tähänkin asti. 🙏
Siunausta myös teille kaikille ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen puolestasi Maria että Jeesus tulee luoksesi parantajana. Kiitos Jeesus että kuulet rukouksemme.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos ❤️ 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pigeon
Viestit: 889
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana! Anna sairauden väistyä terveyden tieltä Jeesuksen nimessä!🙏❤️
Avatar
Marie
Viestit: 353
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rukouksessa mukana.
Kiitos Jeesus, Sinä olet täydellinen Parantaja. Kiitos Jeesus että saamme elää Sinun ihmeissäsi. Nosta Mariakin terveenä takaisin työhönsä.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Rakas Jumala, Sinä tiedät, miten parantaa Maria. Pyydämme Marian täydellistä parantumista. Anna hänen jatkaa pelastustyötään keskuudessamme ja kirkastaa Sinun nimeäsi. Hän on meille rakas ja Sinulle erityisen rakas. Sinuun turvaamme, Herra.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos esirukouksistanne edelleen. Jään levon kautta odottamaan. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Olen mukana 🙏❤️
alabasteripullo

Re: Esirukouspyynnöt sairauksien puolesta Jeesukselle

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

❤️🙏🏻❤️ *hiljentyy rukoillessaan Marian puolesta*
Vastaa Viestiin