Rosvot kuriin Suomessa

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Maaret

Rosvot kuriin Suomessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jos eivät luovu pahuudestaan niin tulkoon tuho ja tuomio suurroistojen päälle.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8 ... 63564d27ab

Varastavat ihmisten maita kuten tekävät alkuperäiskansoille ulkomailla.
Maaret

Re: Rosvot kuriin Suomessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Aina kun on ihmisten kanssa tekemisessä tuntuu, että on petoksen keskellä.
Eilen olin monta tuntia eräässä tapahtumassa. Kun tulin kotiin oli kuin minua olisi pyöritetty teräksisessä pesukoneen rummussa aivan mustelmille. Ihmisten seura ei todellakaan ole hyvää ja virkistävää vaan jokaisessa hetkessä toivoo, että tästä pääsisi jo pois. ☹
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rosvot kuriin Suomessa

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

”Lupaatteko vihdoin ensi vuonna saada rosvot kiinni”, tivasi toimittaja Hannu Karpo rötösherrajahdissa kunnostautuneelta Veikko Vennamolta joulukuussa 1972.

”Rötösherrat, unohdettu kansa, seteliselkärankaiset” ja monet muut värikkäät ilmaisut sinkoilivat Veikko Vennamon puheiden höysteinä erityisesti 1970-luvulla, kun Vennamo kävi uupumatonta taistelua Urho Kekkosta ja ”vanhojen puolueiden rappiota” vastaan. Veikko Emil Aleksander Vennamo oli sodan jälkeisen politiikan ehdoton väriläiskä.

Huhujen mukaan poliittisia iskulauseita sorvailtiin Vennamoiden Munkkiniemen kodissa ja erityisen taitava näiden iskulauseiden sorvaamisessa oli Sirkka Vennamo, Veikon puoliso.

Vennamoiden johtaman SMP:n nimikin vääntyi kilpailijoiden leirissä muotoon ”Sirkka, Minä ja Pekka”.

Veikko Vennamo hallitsi poliittisen retoriikan ja kansaan vetoavan puheenparren erinomaisen taitavasti, vaikka hän itse oli vauraan pankinjohtajaperheen vesa.

Lähde: Yle
Maaret

Re: Rosvot kuriin Suomessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kun muutosta ei siis ole tullut 40 vuoteen niin miksi enää valehdella itselleen että se voisi tulla. Pyydän että ETTE anna kenenkään syyttää itseänne siitä että ei muka olla varoitettu riittävästi.

Kun yhä selvemmäksi käy että jokaisessa isossa ja pienessä valintatilanteessa ihmiset valitsee yhteiskunnan tahdon ja neuvon elämänsä suunnaksi niin heille myös tulee se lopputulos kaikesta pahuudesta.

Koin tuossa aikaisemmin että jokainen petos mihin menen "kiltteydestä" , on sitä samaa alistumista teuraaksi.
Mutta Jumala on jo itse heille valmistanut tuon petoksen, jossa itse kulkevat teuraaksi kuin lampaat.

Joten ei meidän/minun tarvitse tuntea kostonhalua kun heille on tuomio valmiina kaikesta pahuudestansa ja ryöstöstänsä.
Kunpa tämän muistaisi joka tilanteessa kun taas ja taas huomaa tulleensa petetyksi, ihan missä asiassa vain kun valtio vaikka ryöstää veroina osuutensa minun tarvitsemastani tavarasta.
Tuula1

Re: Rosvot kuriin Suomessa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo. totta puhut. Maaret. Huomasin, että tää perussuomalaispuolue on aivan korruptoitunut puolue aivan kuin kaikki muutkin. Jututin tätä kavoniusta ja itseasiassa käytiin pitempi keskustelu, niin hän sanoi, että perussuomalaiset olisivat tuolla äänimäärällä joita heillä on eduskunnassa kaatamaan asiat niin, että suomen saisi eu:sta ulos, niin eivät ole asian eteen laittaneet tikkua ristiin. eli kun eu ehditään vetää liittovaltioksi niin suomi ei enää pääse siitä ulos sanoi tää lakinainen.eli perussuomalaiset tekee täysin hallaa suomelle tietosesti. yäk. en pystynyt enää olemaan tän puolueen jäsen. sanoin itseni irti. niin eikä purra tee senkummemmin asioiden eteen yhtää mitään jatkossakaan. täähän on täys globalisti.
Vastaa Viestiin