Hätä rukous

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Pricilla88
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Heinä 2021, 17:38

Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Pricilla88 »

Pyydän kaikkia halukkaita osallistumaan rukoukseen herra tietää aiheen kiitos rakas Jeesus kiitos myös pyhä henki joka vaikutat aamen
Sinettisormus

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukouksessa 🙇‍♀️
Jumala tietää asiasi. Tapahtukoo siinä Hänen tahtonsa.
💖👑🕊
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Rukoilen kanssasi,Pricilla88. Auta, rakas Jeesus Kristus. Auta.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa! Oot kääntynyt Herran puoleen Pricilla, Hänellä on ratkaisu kaikkiin asioihin, joten ole rauhassa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 884
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Maria »

Ole siunattu Pricilla88, olet rukouksissa!
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

psalmi 91, jakeet 11 ja 12: "Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuo Psalmi 91 on ollut minullekin monesti lohduksi elämän kovissa hetkissä.
Pricilla88
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Heinä 2021, 17:38

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Pricilla88 »

Kiitos kaikille rukouksin osallistuneille ja kaikkivaltiallr Jumalan pojalle joka on herrojen herra ja kuninkaitteb kuningas herra sinä näet miten käännymme yhdessä rukoillen puoleesi herra käännä korvasi kuulemaan ja vastaa herra pysäytä kaikki sinun nimessäsi sidon kaikki pahuuden ja pimeyden henkivallat niin että ne tulevat liikunta kyvyttömäksi aamen
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tätä rukoilemme yhdessä Sinun ristisi juurelle polvistuen. Me olemme Herra Sinun, päästä meidät pahasta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään valitettavasti he vain vahvistivat tämän kauhean uutisen tällä hetkellä. He voivat vahvistaa sen uutisissa. Kuinka surullista!! Rukoilkaa 229. kristillisen lähetyssaarnaajan puolesta, jotka Afganistanin islamistit ovat tuominneet kuolemaan huomenna iltapäivällä. Ole hyvä ja välitä tämä viesti mahdollisimman pian, jotta monet ihmiset voivat rukoilla. Tämän viestin lähetti JUDITH CARMONA Lähetyssaarnaaja Chihuahusta, joka on Afrikassa. Koko planeetta yhdistyi rukoukseen. Jos pystyt toimittamaan sen eteenpäin, liity kanssamme kiireelliseen rukoukseen myös siksi, että radikaali islamilainen ryhmä on juuri valloittanut Quaragoshin, Irakin suurimman kristillisen kaupungin. Siellä, jossa on satoja kristittyjä miehiä, naisia ​​ja lapsia, joille mestataan. Rukouskannetta pyydetään. Ole hyvä ja odota hetki ja rukoile heidän puolestaan. Välitä viesti kenelle tahansa. Quaragosh on otettu jo useita kertoja. He ovat pyytäneet meiltä rukousta, välitä se muille🙏✝️
Tämmöinen tuli minulle
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rauhaa, rukoillaan samalla kaikkien lähetyssaarnaajien puolesta. Käännämme Elävän Jumalan puoleen, joka tuntee, näki ja näkee sekä heidät että meidät.

Rakas Taivaallinen Isämme, me kiitämme, että saamme kädet kohotettuina tuoda eteesi nämä 229 nimetöntä, mutta sinulle täysin tunnettua, Sinun Pyhässä nimessäsi Jeesus lähetettyä ilosanoman julistajaa, sekä kaikki muut, tässä ja lukuisissa muissa maissa toimivat, ilosanoman julistajat. Me saamme tässä hetkessä antaa heidät, nuo 229 lähetyssaarnaajaa, sekä heidän perhekuntansa, heidän esirukoilijansa ja heidän omat ystävänsä Sinun täydellisiin käsiisi. Saamme rukoilla myös kaikkien tässä ja lukuisissa muissa maissa toimivien ilosanoman julistajien perhekuntien, ja näiden ilosanoman julistajien ystävien, sekä esirukoilijoiden puolesta. Nosta heidän huulilleen ylistys- ja kiitosrukous, sillä me haluamme uskoa voittoon tämän rukouksen myötä. Herra kuule meitä, tätä tässä nyt pyydän.

Sinun Sanasi sanoo, että on hirmuista langeta Elävän Jumalan käsiin. Tänä päivänä, jos yksikin näistä Sinun omistasi, näistä 229:stä lampaasta joutuisi susien raadeltaviksi, niin Herra anna, Oi Herra puhu, Oi Herra vuodata Sinun tulesi taivaasta näiden 229:n Jumalan lampaan avuksi. Että tulisi korotetuksi yksin Herramme Jeesuksen nimi. Jeesus Kristus, sinä vuosit verta Golgatalla jokaisen ryövärin puolesta. Herra me pyytämällä pyydämme ja anomalla anomme, että tänään tulee iankaikkisen elämän toivo kaikkiin niinhin perheisiin, joissa yksikin käsi yrittää nousta näitä Sinun elopeltojen työmiehiä vastaan. Herra korota Sinä itse riemuhuuto, voittolaulu, kunnianlaukaus taivasta kohden, sillä meidän Herramme Elää. Meidän Herramme Elää! Meidän Herramme Elää! Hän ei ole haudassa, Hän ei ole Tuonelaan vajonnut, katso Hän on ylösnoussut, ja jokaisen polven pitää notkistuman Jumalan Pojan edessä. Herra kiitos, että me saamme taistella kaikkea epäuskoa ja vihollisen voimaa vastaan Sinun antamallasi taisteluvarustuksella. Me saamme astua esiin sopivalla ja sopimattomina hetkinä. Herra lähetä omat Taivaalliset Pyhät taistelujoukkosi taistelemaan siellä, missä on näitä uhkia. Herra kiitos, että otat hallintavaltasi alle nämä paikallisten sotajoukkojen johtajat, ja teet heidän agendansa ja tekonsa alisteiseksi Sinun tahdollesi. Me saamme käskeä kaikkea pimeyden voimaa ja valtaa väistymään jokaisen Jeesuksen oman elämästä tässä hetkessä Jeesuksen nimessä ja veressä. Teidän on väistyttävä ja mentävä sinne, minne Jeesus Kristus teille paikan osoittaa. Me uskomme, että Jeesus on voimallinen varjelemaan jokaisen lähetystyötä tekevän. Hänen Sanansa on voimassa tänäänkin. Hän ei kutsumistaan, eikä valitsemistaan kadu. Hän, joka Sanassaan sanoi että: menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, on enemmän kuin kykeneväinen pelastamaan omansa pimeydestä. Me uskomme, että on tuleva päivä, jolloin meidän Lunastajamme sanoo kaikille omille lähetystyöntekijöilleen: Mene Herrasi iloon, mutta vielä on aika tehdä työtä ja Herra siksi juuri, anna tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niinkuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet, äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta. Herra Sinä olet voittanut kuoleman vallan. Päästä tänä päivänä jokainen omasi, joka evankeliumia vie eteenpäin, kaikesta pahasta. Herra tätä pyydämme ja tätä edessäsi uskoen anomme. Anokaa, niin teille annetaan. Usko ilman tekoja on kuollut, Herra me todella olemme itsessämme voimattomia edes uskomaan, silti et meitä hylkää, etkä jätä. Ota uskonmäärämme käteesi ja lisää sitä meihin sitä mukaa, kuin me anomme ja uskallamme anoa. Käytä meitä uskossa anoen, että voimarukous, jonka Sinun Pyhä Henkesi meissä voi vaikuttaa, lisääntyisi. Että meillä olisi tämä valtava etuoikeus yhdistyä rukouksen avulla ympäri maata. Ja kun Sinä annat sitten rukouksiin voittoja, niitä ihmeellisiä helmiä ja jalokiviäsi tuosta Taivaan aarreaitasta, me saisimme niistä yhdessä Sinua kiittää.

Me pyydämmekin vielä, että Herra voisit vielä rukouksen päätteeksi kohdata ja parantaa sairaita. Meillä on moninaiset asiat ja moninaiset vaivat. Sinä näet ne kaikki. Erityisesti, jos jollakulla on silmässä vaivaa, korvan kuulo heikentynyt, nivelissä kulumaa, katseessa kohdistamisen ongelmia, jätä ne nyt rukouksen päätteeksi tässä Jeesuksen nimessä Hänelle. Sanothan Hänelle:
tässä olen. Sinä olet tie, totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Sinun tykösi omien ansioidensa mukaan. Minulla on yksi tai kaksikin näistä vaivoista. Olen sinun omasi. Tahdon palvella sinua ja nämä vaivat estävät minua tekemästä sellaista, mitä tahtoisin Jeesus hyväksesi tehdä. Ota minun sydämeni ja vaivani ja paranna minua. Kohtaa minua. Laske lempeät kätesi minun sairaan ruumiinvaivani ylle ja anna minulle lepo ja rauha. Tee minusta terve. Kiitos Jeesus kaikesta, Aamen.

Ja jos et vielä usko Jeesukseen, Hän kutsuu sinua nimeltä tänään. Jätä kaikki taakkasi Hänen ristin juurelle, tässä ja nyt. Sanothan Hänelle omin sanoin, että olet syntinen ja tahtoisit että Hän, Jeesus Kristus puhdistaa sinut kaikesta synnistä, ja että Hän pesisi sinut lunta valkeammaksi. Pyydäthän, että Jeesus saa tulla omaan sydämeesi asumaan? Saat halun, ja voiman antaa elämäsi Jeesukselle Kristukselle.
Ja jos olet tulossa takaisin maailmasta, niin kuin vertauksen tuhlaajapoika, muista aina, että olet Jumalan silmissä hyvin rakas.
>>Olet minulle hyvin rakas>>,sanoo sinulle Jeesus. Hän on sinua odottanut, ethän enää viipyile, ethän? Käänny Jeesuksen puoleen. Hän kyllä antaa voiman tehdä pesäeron vanhoihin syntitottumuksiin, näin on ollut meidän jokaisen laita. Hän ei tuijota ulkonaisiin asioihin, Hän katsoo helläsydämisesti sinua suoraan sydämeesi.

Kaikki on mahdollista Jumalalle. Kaikki on jo kannettu Golgatalla. Jeesus on kukistanut kuoleman vallan. Hän on kantanut maailman synnin. Hänessä on elämä!
Siunausta jokaiselle Herran omalle. Siunausta jokaiselle, joka kuulit Jeesuksen kutsun. Kutsuhuuto on voimassa tänään.

"Tule ja seuraa minua".
- Jeesus -
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Hätä rukous

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rukous Florencen ja muiden kohdattujen puolesta.
Vastaa Viestiin