LOHTUA

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Oli neljän henkilön kanssa sovittu, että pidetään rukousilta erään heistä kotona. Nyt tämä henkilö ei halua minun tulevan. (Teko)syynä, että he muut ovat jo kauan rukoilleet yhdessä, ja minä olen uudempi. En siis sovi näiden hurskaiden joukkoon.

Pahoitin mieleni. Kiitos jos jaksatte rukoilla minulle lohdutusta.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Maaret

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Halveksittavaa mutta tavallista joten älä pahoita mieltäsi.
Juuri tuollaisten takia ei ihmisiä tule uskoon, eihän Jumala edes voi antaa uusia uskovia tuollaisten ikuisen halveksinnan kohteeksi.

Mutta muistan sinua, ei minullakaan enää ole yhtään uskovaa ystävää. Tällainen yksinkertainen kuin olen enkä ihmissuhteissa yhtään "oppinut" niin luulin heitäkin ystäviksi jopa vuosikymmeniä kunnes tajusin ettei se käytös ole ystävyyttä.
Sinettisormus

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oho! Lohtuna sinulle, että tuossa heidän teossa näkyy vahvana heidän sydämen asenne. Uskon kasvu vielä pahasti kesken kun heistä ei löydy Kristuksen Rakkautta. Sinun onkin parempi ilman heitä. Jumala tuo eteesi sen oikean tahon johon kuulut.
Voi jospa olisit täällä lähempänä, niin varmasti olisit tervetullut, rakas sisko, meidän kokouksiimme.
Rukoilen asiasi puolesta, että kohtaat ne oikean rakkaudellisen asenteen omaavat siskot ja veljet.
Vai otatko uskon askeleen ja alat pitää kokousta itse?
Herra Sinä tiedät ja autat. Sinulla on suunnitelma ja tahto tähänkin asiaan.

Amen.

🙇‍♀️💖👑💖🙇‍♀️
Sinettisormus

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun pidätte kokouksia, älkää katsoko ihmiseen, vaan ottakaa heidät kaikki rakkaudella vastaan. Ei ole yksikään parempi toistaan.
Palvelemaan meidät on lähetetty.
Sinettisormus

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olemme kuin kasvualustoja toinen toisillemme. Hiomme toinen toistamme, valmistuaksemme kauniiksi jalokiveksi ja Herran jaloksi astiaksi.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Maria »

Muistan sinua myös Magda! ❤️ 🙏
Rukoilen, että Herran edessä olet vapaa astumaan uuteen rukousyhteyteen! Kiitos Herra, että annat meille jokaiselle omia uusia rukousystäviä sen mukaan, kuin Sinä Jeesus olet aivoitellut. Perennatkin kukkivat omanlaisessa kasvuympäristössään, emmekö siis mekin tarvitse oikeanlaisen maaperän, auringonpaisteen ja toisenlaiset kukat ja kasvit seuraksemme? Yksi kasvi suojaa toista viilentäen ja toinen saa meidän kauneutemme erityisellä tavalla näkyville. Niin myös Sinä Jeesus saat loistavana aurinkona meidät yhdessä kukkaloistona loistamaan. Käytä Herra Magda-siskoa omalla paikallaan ja omassa tehtävässään, että Herra maalauksesi jokainen kohta saa olla aivan tarkalleen Herra Sinun tahtosi mukainen.
Siunaa tässä samalla myös ne, jotka eivät halunneet Magda-siskoa joukkoonsa. Tee sinä työsi loppuun myös heidän kohdallaan.
Ennenkaikkea, rakas Taivaan Isä, lohduta lastasi, sillä sitä sinulta on tänään anottu ja toivottu. Anna Sinä omastasi, että lapsesi ei olisi miltään osin puuttuvainen! Aamen. 🙏

"Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden." Ps. 69:14
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Eero »

No just, onpa harmillista jos on kerta jo sovittu. Ehkä siinä voi olla myös johdatusta mukana.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Kiitos teille niin makoisasta ja kauniista lohdusta. En ole mitenkään pois tasapainosta, vain pahoillani. Mua ei prkleetkään masenna maahan, ja vielä vähemmän kukaan ihminen.

Tässä varmaankin on jokin johdatus, se jää nähtäväksi.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Uusiluomus

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Saamme uskoa että kaikki vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastavat
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Maria »

Magda-sisko kirjoitti: 16 Heinä 2021, 13:56 Kiitos teille niin makoisasta ja kauniista lohdusta. En ole mitenkään pois tasapainosta, vain pahoillani. Mua ei prkleetkään masenna maahan, ja vielä vähemmän kukaan ihminen.

Tässä varmaankin on jokin johdatus, se jää nähtäväksi.
Aamen. ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen lohdutusta Magda-sisko!! Tuli niin myötäelävä olo, kun olen kohdannut tämän tyyppisiä tilanteita nyt itsekkin taajaan.. ja pahoitan myös mieleni. Usein nämä ovat olleet niitä läheisiäni.. tai niin olen luullut heidän olevan. Tulee kyllä kovin yksinäinen olo näistä tapahtumista. Siunausta sinulle ja jotain parempaa tilalle!!! :)
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

enkeli.JPG
enkeli.JPG (12.38 KiB) Katsottu 3033 kertaa

Rukouksiin vastataan. Olen nyt saanut vuolaita anteeksipyyntöjä.
Selitys - ihan vilpitön - on, että kutsuja sairastaa muistisairautta ja on ennenkin ollut luonteeltaan "tuuliviiri".
Myös minä olen voinut pyytää anteeksi tuittupäisyyttäni, kun en ymmärtänyt tuota sairautta.

Kiitos ystävät rukouksista
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Maaret

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Oho, ihmeellistä ! 🌾
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: LOHTUA

Viesti Kirjoittaja Maria »

Ihmeellistä totta tosiaan. ❤️🙏 😊
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin