Silmieni näon puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakkaat siskot ja veljet, pyytäisin esirukousta näköni puolesta, kaihi yrittää tuhota näkökykyni, vasemmassa silmässä pahempi. Oi auta Jeesus.
Sinettisormus

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen silmiesi puolesta että Jumala näön niihin ennalleen asettaisi.
Nykyään on myös hyviä kaihileikkauksia.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aamen. Suosittelen myös tuota kaihileikkausta, tai "mykiöleikkausta", jolla pääsee myös silmälaseista eroon, ja samalla saa sen hyödyn ettei kaihi edes enää voi tulla silmiin.

Itse aion mennä muutaman vuoden kuluttua tuollaiseen leikkaukseen, en kaihin takia,vaan päästäkseni silmälaseista eroon.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen puolestasi.
Minulla on myös kaihi. Vasemmassa silmässä pahempi.
Pyydän myös rukousta omasta puolestani.

Kiitos!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus että otat nämä kaikki parannuksesi piiriin, joilla heikko näkö on.
Tuon heidät Sinun; Jumalan hoitopöydälle, sillä he ovat kalliilla verelläsi ostettuja ja perillisiä ja sitä kautta on heillä oikeus myös tuolla kammiosi hoitopydälle.
Anna heille silmävoidetta, joka parantaa ja ennalleen asettaa heidän näkönsä!
Jeesus huusi Effata! Eli Aukene!!!
Auettkoon nyt nämä silmät kirkkaina näkemään!
Amen!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

...ja korvat myös : ) Itselläni oli viikko sitten molemmat korvat lukossa enkä kuullut kuin hyvin heikosti. Myös kaihia ehdotteli optikko ja kirjoitti kuitenkin määräyksen silmälaseille. Hieman kaihi tosin vaivaa mutta...

53:4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut
Jesaja 53

10:45 Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."
10:46 Ja he tulivat Jerikoon. Ja kun hän vaelsi Jerikosta opetuslastensa ja suuren väkijoukon seuraamana, istui sokea kerjäläinen, Bartimeus, Timeuksen poika, tien vieressä.
10:47 Ja kun hän kuuli, että se oli Jeesus Nasaretilainen, rupesi hän huutamaan ja sanomaan: "Jeesus, Daavidin poika, armahda minua."
10:48 Ja monet nuhtelivat häntä saadakseen hänet vaikenemaan. Mutta hän huusi vielä enemmän: "Daavidin poika, armahda minua."
10:49 Silloin Jeesus seisahtui ja sanoi: "Kutsukaa hänet tänne." Ja he kutsuivat sokean, sanoen hänelle: "Ole turvallisella mielellä, nouse; hän kutsuu sinua."
10:50 Niin hän heitti vaippansa päältään, kavahti seisomaan ja tuli Jeesuksen tykö.
10:51 Ja Jeesus puhutteli häntä sanoen: "Mitä tahdot, että minä sinulle tekisin?" Niin sokea sanoi hänelle: "Rabbuuni, että saisin näköni jälleen."
10:52 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene, sinun uskosi on sinut pelastanut."
Markus 10

Bartolomeus heitti viittansa päältään so. hän heitti menemään yhteiskunnalta saamansa oikeutuksen kerjäämiseen, josta viitta oli merkkinä.

Se, että tuohon aikaan joku huusi Jeesus, Daavidin poika" oli huutajalle tie vaikeuksiin, koska tuon lauseen sanomalla itse asiassa tunnusti Jeesuksen Kristukseksi messiaaksi ja myös kuninkaaksi ohi sen ajan ruhtinaitten. Tuon vuoksi "hyvää" tarkoittavat paikalla olijat yrittivät vaientaa hänet - ei niinkään siksi, että huutaminen olisi varsinaisesti häirinnyt heitä, mutta kenties juuri siksi ettei tuo kerjäläinen olisi joutunut vaikeuksiin huutamistensa tähden.

Eri asia onkin sitten pohtia oliko sen ajan sokeitten kerjäläisten "tulot" myös tuloja mahdollisesti kavalille lähimmäisille.

Ja mikä tärkeintä on ymmärtää on ihmisen iankaikkiseen elämään tarkoitettu henki enemmän kuin ruumis, joten pyytäessään armahdusta Herralta Jeesukselta Kristukselta saadaksensa näkönsä jälleen Bartolomeus itseasiassa heitti kaiken toivonsa Herran Jeesuksen varaan ja näin sai synneistänsä vapahdettuna ja näkönsä jälleen saaneena jatkaa elämäänsä puhtaalta pöydältä.

Ja myös korvani parantuivat.

7:32 Ja hänen tykönsä tuotiin kuuro, joka oli melkein mykkä, ja he pyysivät häntä panemaan kätensä hänen päälleen.
7:33 Niin hän otti hänet erilleen kansasta, pisti sormensa hänen korviinsa, sylki ja koski hänen kieleensä
7:34 ja katsahti ylös taivaaseen, huokasi ja sanoi hänelle: "Effata", se on: aukene.
7:35 Niin hänen korvansa aukenivat, ja hänen kielensä side irtautui, ja hän puhui selkeästi.
7:36 Ja Jeesus kielsi heitä sitä kenellekään sanomasta; mutta mitä enemmän hän heitä kielsi, sitä enemmän he julistivat.
7:37 Ja ihmiset hämmästyivät ylenmäärin ja sanoivat: "Hyvin hän on kaikki tehnyt: kuurot hän saa kuulemaan ja mykät puhumaan."
Markus 7

Herra Jeesus, avaa tänään ja tällä hetkellä hengelliset silmämme ja korvamme näkemään ja kuulemaan sekä myös ymmärryksemme ymmärtämään mikä hetki yöstä on tässä ajassa ennen pian tapahtuvaa paluutasi.

Amen.


Koivuniemi Raamattuhaku
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Rukouksesta silmien puolesta. Sinettisormus ja Uskon Jeesukseen!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos rakkaat siskot ja veljet rukouksista teille kaikille, sen minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisistä lähimmäisistänne, minulle, olette tehneet Herrallemme Jeesukselle ja hän on palkitseva teidät.

Mä niin tahtoisin Herra Jeesuksen parantavan minut, hän on pitänyt mut hengissäkin tähän asti ja auttanut läpi koko vaikean elämän.
Sinettisormus

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Marie! Amen!
Ei ole voimallisempaa ja rakastavampaa ylilääkäriä, kuin Herramme, Jeesus Kristus.
Hänelle haluaa uskoa kaiken, kaiken mitä elämässämme on.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

kädet.JPG
kädet.JPG (11.59 KiB) Katsottu 4435 kertaa
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kyllä on ihmeellisen ihanaa elää Jumalan turvallisessa huomassa, hän tietää kaiken, pienenkin. Näin Magda-siskon laittaman kuvan käsistä ja olen itse maalaamassa juuri kuvaa käsistä. Lähetin sen Eerolle laitettavaksi vaikka onkin vähän keskeneräinen vielä.
Tähän tauluun liittyy tarina: Taitaa olla yli kymmenen vuotta aikaa siitä kun kävelin suruissani kotiinpäin. Olin ollut käymässä yhden siskon luona auttamassa häntä. Oli pilvinen ja synkkä ilma. Olin hyvin murheellinen, yksinäinen ja kävellessäni ajattelin että ei taida olla ketään joka rakastaa minua. ( Tiedän kyllä että lapseni rakastavat ). Sitten kysyin Herralta Jeesukselta että rakastatko Sinä minua. Sain samantien näyn, katsoin taivaalle, tummien pilvien väliin aukeni pyöreä valoa hohtava aukko ja siitä tuli näkyviin kaksi kättä jotka kertoivat, tule isän syliin, minä rakastan sinua.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom! Mäkin huomasin Magda-sisko nuo kädet ja tänään kun Marie-sisar laittoi taulunsa niin tajusin että näissä on jotain tuttua. Herra puhuu nyt samoja asioita monella suulla.

Laitan tuon taulun palstalle kun pääsen koneen äärelle.

Rukoilin myös Marie tämän sinun näköasiasi puolesta, luulen että sinulla ei ole mitään hätää, koska turvaat Herraan!

Siunattua huomenta myös kaikille palstalaisille!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Marie kirjoitti: 19 Huhti 2021, 07:52 Kyllä on ihmeellisen ihanaa elää Jumalan turvallisessa huomassa, hän tietää kaiken, pienenkin. Näin Magda-siskon laittaman kuvan käsistä ja olen itse maalaamassa juuri kuvaa käsistä. Lähetin sen Eerolle laitettavaksi vaikka onkin vähän keskeneräinen vielä.
Tähän tauluun liittyy tarina: Taitaa olla yli kymmenen vuotta aikaa siitä kun kävelin suruissani kotiinpäin. Olin ollut käymässä yhden siskon luona auttamassa häntä. Oli pilvinen ja synkkä ilma. Olin hyvin murheellinen, yksinäinen ja kävellessäni ajattelin että ei taida olla ketään joka rakastaa minua. ( Tiedän kyllä että lapseni rakastavat ). Sitten kysyin Herralta Jeesukselta että rakastatko Sinä minua. Sain samantien näyn, katsoin taivaalle, tummien pilvien väliin aukeni pyöreä valoa hohtava aukko ja siitä tuli näkyviin kaksi kättä jotka kertoivat, tule isän syliin, minä rakastan sinua.

viikunapuu.JPG
viikunapuu.JPG (15.28 KiB) Katsottu 4371 kertaa
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Pricilla88
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Heinä 2021, 17:38

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Pricilla88 »

Jeesus koskettakoon pyhällä kädellään silmiäsi huuhdelkoon ne karitsan verellä niin että ne paranevat aamen
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Silmieni näon puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Aamen
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin