Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Tuula1

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

No tämä todellakin on jollakinlailla avautumassa. en tiedä vaikuttaako tämä minun touhuilu nyt tähän vai mistä tässä on kyse. Henrikkson kuulemma eduskunnassa ja joku muukin oli puhunut eu:sta kielteiseen sävyyn, niinkuin silmät olisi avautumassa ja nyt tuo Jaana Kavonius pyysi, että jos menisin eduskuntaan puhumaan. Noh. Laitoin eduskunnan oikeusasiamiehelle kyselyn, pääsisikö sinne puhumaan ja rukoilkaa, että pääsisin kanssa. sanoin Jaanalle, että minä en siellä hienoja värssyjä enkä sivistyssanoja käyttäs vaan ihan suomen kieltä puhuisin ja niin ymmärrettävästi, että sen puupääkin tajuaisi.
Tuula1

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Maria kirjoitti: 17 Heinä 2021, 17:14 Jarmo oli tuossa edellisessä rukouspyynnössä tuonut esiin mielenkiintoisen sanan: "Rukoustykistöpatteristomme". Ja Tuulan viestissä hymyilin, koska luin sen ensin niin, että esirukouspyyntömme on poliisitutkinnassa. Tällä tarkoitan sitä, että tunsin iloa Herrassa, vaikka luin tekstin ensin väärin ja edelleen, kun luin sen oikein. Olemme vieneet Herran eteen Rukoustykistöpatteristomme ja tämä rukousaihe on Herran edessä, Hänen Sanansa mukaan esitutkinnassa.

En tiedä mitä ihmeellistä rukouksen maailmassa nyt tapahtuu, mutta sen olen kokenut, että emme ole yksin rukoustemme kanssa.
Herra on ollut väkevästi läsnä rukouksessa, mutta pyydän Jeesus, että annat meille lisää rukousvoimaa.
Ilmesty Jeesus. Paljasta totuus Suomen itsenäisyydestä. Sinun tavallasi ja armostasi Jeesus. Aamen.

Mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
Ef. 5:13

AAMEN.KIITOS SANOISTASI SISAR MARIA
Tuula1

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos rukouksistanne. Jumala kuulee kun vanhurskaan rukous on harras.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos ❤️ ja Herran Siunausta sinulle Tuula. Jumala on antanut rukouksessa voimaansa ja ymmärrystäkin. Ei se ole järjellä selitettävissä. En edes uskalla tuoda esille sitä miten käsittämätöntä tämä on ollut. Harva tietää, mitä itse olen käynyt läpi. Siksipä esirukous onkin valtava lahja. Tuon tässä yhteydessä näyn teille, jonka Herra antoi viime yönä. Kerron vain, että se koski S. Marinia. Pyydän, että näky jonka sain, ei vain lähde leviämään, vaan että Jumala paljastaa sen kautta maamme valheet. Pyydän myös esirukousta itselleni.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Johdata Herra Jaana Kavoniusta myös tässä oikeusturvakeskus ry:n toiminnassa tahtomallasi tavalla.
Anna yksinkertainen ja selkeä sanoma Jaanalle kaikissa hänen ulostuloissaan.
Näytä hänelle etukäteen, mitä on puhuttava, ja neuvo mikä kulloinkin on 'Se' puheen 'tärkeä' painopiste. Anna tehtävään tarvittavaa viisautta ja auta priorisoimaan tätä koko työnkuvaa.
Anna Jaanalle päivittäin luonnollinen tärkeysjärjestys, kaikkeen tekemiseen hänen voimiensa mukaisesti.

Tuo hänen elämäänsä oikeat yhteistyökumppanit ja
muista hänen terveydentilaansa. Anna hänelle riittävästi lepoa, iloa, ystäviä ja Jumalan huolenpitoa.
Varjele häntä ja hänen perhettään ja anna hänelle ymmärrystä tehdä Sinun tahtosi mukaan Jeesus.
Kiitos Jeesus, että tuot valon pimeyden keskelle.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Pyydän rukousta ikuiseen kipuuni (sielussa).

Kuuntelin juuri ihanaa puhetta Kuopion Eelim uskoTVssä.
Kipu tuli ajatuksesta "Jumala todella vihaa minua kun ei ole voinut koskaan antaa minulle hyviä asioita niin kuin noille hyvinvoiville uskoville".
Pyydän aina tuskaisesti anteeksi että olen olemassa koska suuri rikokseni on olla "tällainen" jolle ei voi antaa hyviä asioita.
Kyllä saan niitä "muruja joita heidän herrainsa pöydiltä putoilee" mutta en mitään sellaista mistä nuo ihmiset puhuu puheissaan. En edes ymmärrä miten jotkut ovat voineet elää "normaalia" elämää ja saada jotain aikaan. Jo se, että olisi edes joskus voinut saada perheen on niin suuri ihme ettei sellaista ole minulle tapahtunut. Ne mitä muille on arki on minulle täysin saavuttamaton asia.

En edes osaa tähän yhteyteen laittaa mikä on se varsinainen pyyntö.... kun ei saa "normaalia" niin minkä "epänormaalin" keksisi pyynnöksi.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Et ole yksin ajatustesi kanssa. Mutta haluan rohkaista sinua, että Jeesuksen nimessä Maaret, sinä olet Jeesuksen silmissä enemmän, kuin rakas. Kukaan ei voi kerskata itseään Jumalalle rakkaammaksi. Haluaisin tässä hetkessä rukoilla, että saisit olla täysin vapaa. Jeesuksen Kristuksen nimessä. Herran oma rakas lapsi. Niin kuin Jeesusta kosketti nainenkin aikoinaan, niin Jeesuskin tahtoi silloin tietää, kuka Häntä koski. Ei Jeesukselle riittänyt, että nainen sai tarvitsemansa. Hän halusi, että Jeesuksen rakkaus tulisi naiselle selväksi. Rukoilen, että Jeesus saa koskea sinun sydäntäsi enemmän kuin koskaan. Hänellä on kaikki keinot käyttössään. Siunaa Maaretia ja tee Jeesus eläväksi kaikki ne lupaukset ja näyt, mitkä olet hänelle varannut. Rukoile Jeesus sinä itse meissä, että saisimme uskoa kaiken jo saaneemme, vaikka emme ole vielä nähneet tuota päivää. Herra sinä et petä ja sinä avaat meidän sydämemme katsomaan Golgatan täytettyä työtä. Auta Jeesus
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos Maria, sain jo ihmeellisen vastauksen tähän asiaan.... 🌺 🦋 🌿
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kunnia ja kiitos Jumalalle! ❤️ 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos! Meillä on ihana ja elävä Jumala, joka kuulee rukouksemme!!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rukoillaan yhdessä juutalaisten puolesta. Herra puhui, että nyt on aika rukoilla juutalaisten puolesta. Samoin, kuin Hän päästi kansansa lähtemään Egyptistä, niin Hän päästää omansa lähtemään Sanansa mukaisesti Israeliin. Siunataan heitä ja rukoillaan rauhaa Jerusalemiin! Kiitos Jeesus, että pelastat omaisuuskansasi!
Kiitos Herra, että pelastat ja vapautat myös Suomen kansan ja käännät meidän katseemme Golgatalle ja muistutat koko kansaamme, että sinä olet elävä Jumala.
Sinä olet maailman Luoja. Kiitos Jeesus että tulet pian takaisin.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tässä olisi mielestäni tärkeä rukous aihe :

https://yle.fi/uutiset/3-12034177

Että afrikassa ikuiset kitumiset jo loppuisi ja Jumala tekisi lopun noista asejengeistä! Hän on luvannut tuhota islamistien terrorin!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Yörukouskokoukset..
Jos olet hereillä ja koet, että haluat olla mukana, niin hakeudu rukoukseen ulos. Mikäli se on mahdollista. Rukoillaan Helsingin puolesta. Voit rukoilla myös kotona. Osallistu, jos et saa unta. Joka ilta tai oikeastaan yö Jumala nostaa uuden rukousaiheen seuraavalle päivälle Suomen päättäjien puolesta. Olen saanut viedä myös Eu:n Suomen päättäjiä Herran eteen. Uskon, että rukouksessa on voimaa ja se voima on Jeesuksessa. Käy muurinaukkoon, ihan vaikka vain hiljaa kuunnellen. Herra on kanssamme.
Siunataan myös jokaista yksinäistä. Herra on nähnyt jokaisen, nimeltä. Hän tietää mitä käyt läpi. Hän ei olisi tahtonut sinulle tätä taakkaa. Ei yksinäisyys läpi elämän ole Jumalan tahto. Rukoillaan, että Herra kokoaa omiaan siipiensä suojaan. On aika istuttaa uusia taimia ja kastella maa. Herran on maa ja kaikki mikä siinä on. Ylistys ja kunnia Sinun pyhälle nimellesi Herra! Kiitos Jeesus että vastaat meidän hätähuutoihimme. Laske lävistetyt kätesi meidän jokaisen ylle ja lohduta itkeviä ja surevia erityisesti. Anna sen ajan olla jo takana, kun helle on kurittanut sydänalaa. Jumalan aurinko ja sade virvoittakoon vesipisaroillaan ja auringonsäteillään armossaan meitä jokaista. Puhalla Jumalan tuuli.
Sinä Jeesus et kulje kenenkään ohi. Sinä sanot meille, jotka voimme, tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa, lohduta häntä, joka on rakas minulle. Tuon tässä jokaisen lähiomaiset, pelasta ja paranna. Sinä näet ja tiedät yksityiskohtia myöten. Ota jokainen syliisi, sinun arpiset kätesi Herra kerran Golgatan ristillä, naulojen läpi vuosivat, että heidänkin sielunsa pelastuisi, että he saisivat parantua. Muista Jeesus kaikki meidän rukouksemme. Tuomme ne sinun eteesi uudestaan. Ota Herra ne vastaan. Kiitos että armosi on voimassa tänäänkin. Jää vahvistamaan tänä yönä rukouksessa ja anna voitto Herrassa Jeesuksessa, Aamen 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos tästä Maria, mulle on tullut muutaman kerran ajatus mieleen, että älä enää ota kännykkää sänkyyn, hanki vekkari herätyskelloksi. Sitten oon miettinyt, että mitä ihmettä teen, jos en voi lukea mitään? Voi tietenkin rukoilla, mutta jos haluaa olla yhteydessä muihin? Siihen tällainen rukousrintama on vastaus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Maria. Mukana rukouksessa..yksi pieni muurinaukko täytetty! :)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tämä on todella lohduttava ajatus, että meitä on Herran linnoituksissa lukemattomia jäseniä ympäri maailmaa tähyämässä yötaivasta. Ei se ole sanahelinää, vaan Herramme odotusta ja Hänen tahtonsa täyttöä täällä maan päällä. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Onkohan tämä rukousvastaus :

Jumala on saapumassa palomiesten avuksi suurella saderintamalla.

Keskisuomi klo 9 rintama menossa juuri Kalajoen palopaikalle.
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/sade-j ... uomi-15min
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos paljon näistä vastauksista! ❤️
Olin niin täynnä iloa ja riemua matkalla rukouspaikalleni, että ymmärsin Herran siunanneen minua, kun tein asiasta julkisen. Rukous oli aivan erityisen siunattua. Viime aikoina rukous on ollut täynnä Jumalan murhetta. Hän on vuodattanut omaa suruaan niin paljon ja nyt Hän aivan kuin iloitsi kanssani ja minä iloitsin Hänen kanssaan.
En osaa näin kirjoittaen sitä selittää, mutta jos voisitte nähdä, niin hymy on korvissa ja hypin ns. ilossa, kuin pieni lapsi jäätelön saatuaan.

Ei ole kerta, eikä kaksi, kun rukouksessa on saatu voittoja niin, että Herra antaa ensin yhden ajatuksen, josta syntyy pieni rukous. Tuo pieni rukous on pieni kipinä, se kasvaa salassa, mutta Jumala pitää sen elossa. Ajallansa se sytyttää tulen, ja Herramme pitää sitä elossa. Kun on riittävän monta ihmistä tulen ympärillä, annetaan vasta sitten lisää puita nuotiotuleen, eihän puita voi antaa mennä hukkaan?
Kun leirinuotiolla on "liian paljon" väkeä, silloin Herramme antaa tulen leimahtaa ja silloin syttyy sekin sydän, joka ei ole ennen syttynyt.
Kiitos Jeesus, että meitä on jo näin monta muurinaukossa. Yksi toisensa jälkeen herää valvomaan, koska Sinä pidät hereillä. Kiitos Jeesus, että Sinä pidät meitä syystä hereillä! ❤️ Siunaa jokainen palstalla kävijä tänäänkin nimessäsi Jeesus, Aamen
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Kiitos taas rakas Maria. Minun sanani ovat kuivuneet voimien mukaan jaettuna ( ymmärrän että sanoja ei nyt synny voimien venytyksessä kaikkeen muuhun , syntyy vain sydämen huokauksia), mutta sinun sanasi sytyttävät, elävät ja parantavat kuivaa erämaata. Rukoilen sanoillasi ja tunnen, kuinka yhteisissä sanoissa virtaa Jumalan rakkaus.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Pieni äänetön rukousten puro yhtyy sydämissämme, jalostuen Herran edessä ja sataen taivaasta maahan Hänen lahjoittaminaan vesipisaroina. Hän, Herra saa tulen syttymään, sateen lakkaamaan, virrat erämaahan, kuivat lähteet virkoamaan ja syvän rukouksen kuohun, sydänten huokausten kautta jälleen pulppuamaan.
Kiitos Jeesus ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin