Ajankohtaiset tapahtumat

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Kalamoksen foorumilla oli esirukouskehoitus ulkoministerien puolesta. Lähdetään siihen mukaan. Ylihuomenna tärkeä tapaaminen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tiedätkö mistä tapaamisesta on kyse?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Haavistohan on menossa sinne venäjälle ...
Se on jotain eu maiden pääministerien tapaamisia .. käyvätkö kaikki venäjällä? Siihen liittyen kuitenkin.

Rukouksessa 🙇‍♀️🙇‍♀️👑💖
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Okei, mitähän siellä taas kulisseissa tapahtuu? Rukoilen Haaviston puolesta ja muiden johtajien myöskin, toivottavasti eivät ole vietävissä missään asioissa, siitä edellisestä EU-johtajan vierailusta tuli vähän neuvostoajan meininki mieleen, olivat vissiin nöyryyttäneet häntä kameroiden edessä, eivätkä ottaneet vakavasti.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

En rukoile Haaviston puolesta.

Miksikö ?

Haavisto on ns. julkihomo. Eikä hän pidä tätä asiaa millään lailla vääränä, vaan Haaviston "klubi" pitää niitä ihmisiä väärässä olevina, jotka eivät hyväksy homoseksuaalisia suhteita.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä silti voi rukoilla? Kun hoitaa Suomen asiaa virkansa puolesta, toivottavasti ei tosiaan ole peloteltavissa ja vietävissä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Ihminen kuin ihminen rukousta tarvitsee. Kyseinen meeting olkoon rukouksissamme tänään.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siis eilen oli ilmeisesti ollut EU:n ulkoministerien "briiffinki" Haavistolle ja tänään hän on Venäjällä. Kyllä tämä tapaaminen jotenkin merkittävä on kun siitä uutisissakin mainitaan. Rukousta siis meidän maamme ja kansamme puolesta, mitä ikinä siellä puhutaankin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Suomen puolesta rukoilu on hyvin kakspiippunen juttu! Nimittäin jos rukoilemme Suomen syntisyydelle, eli tälle jatkumolle lisää aikaa vain siksi, että pelkäämme tulevaisuutta tai Suomen kohtaloa, niin me rukoilemme synnin puolesta ja sielujen menetyksen puolesta. Sen sijaan pitäisi rukoilla aivan kuten Israelinkin puolesta, rauhaa Israeliin, joka tarkoittaa lopunaikojen alun toivomista. Suomen kohdalla meidän tulisi rukoilla kansan katumuksen, kääntymyksen ja uskoontulon puolesta, joka tarkoittaa profetaalisesti Suomen miehitystä, nälkää, puutetta ja vainoakin. Siksi täytyy rukoilla tätä viimeisintä, koska se on Jumalan tahto.
Sinettisormus

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousi viime viikolla tämä sanan paikka ja sitä olen miettinyt tässä maailman tilanteessa.

https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... hto=joh+17

17:9 Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun -
17:10 ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, Sinetti tästä sanasta. Se on juurikin näin ja olen sen hengessä saanut jo jokin aika sitten hyvin ymmärtää.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pistän tähän nyt lisäksi rukouspyynnön ja kiitosaiheen:

Pyydän esirukousta äitini puolesta, jolle on myyty suoramarkkinoinnin kautta, ovelta suoraan siis, joku kallis pölynimuri kaikkine hienoine varusteineen yli 2000€ kahden vuoden osamaksulla ja olen tänään alkanut purkaa kauppaa ja toivon että otatte myös osaa rukoukseen, jotta purku menisi kivuttomasti.

Sitten toinen asia, tyttäreni talokauppa ja rahoitus on edennyt maaliin ja tytär itsekin sanoi, että yliluonnollisesti kaikki järjestyi. Heillä riitti rahat eurolleen talon ostoon ja vakuuksiin. Lisäksi heille tuli yllätyspotti vävypojan työpaikalta, kun heille oli maksettu liian vähän isyysvapaakorvauksia ja niitä on sitte kertyny vuodesta 2017 joten he saavat monta tonnia nyt ylimääräistä muuttoa ja muita ylimääräsiä kuluja varten. Kaiken huipuksi heille merkittiin uuteen kotiin muuttopäivän takarajaksi 24.5. joka on samalla omerin laskennan päätepiste. Muutto uuteen omaan kotiin!
Sinettisormus

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Kiitos Jeesus että kuulet rukouksemme ja pidät huolen omistasi. Sinä meidät turvaat.
Sinä pidät myös Jarmon äidistä huolen ja olet Hänen apunsa ja turvansa.
Uskon ja luotan että asia päättyy hyvin. Kiitos Jeesus.

Rukouksessa ... 🙇‍♀️👑💖
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Vanhurskaan rukous on aina Jumalan edessä oikeamielinen. Mehän rukoilemme Hänen tahtonsa tapahtumista.
Mutta jos jätämme rukoilematta siksi, ettemme vahingossa rukoilisi väärin, ei se ainakaan ole Jumalan mielen mukaista.
Meitä on neuvottu: ” teillä ei ole, koska te ette ano”. Itsellemme vaikeita asioita Jumalalle tuodessa voimme pyytää Häneltä ymmärrystä ja viisautta ihmisille, että Hänen tahtonsa pääsisi toteutumaan, eikä ihmistahto.
Kaikille ihmisille, uskomattomillekin, saa rukoilla inhimillistä jämäkkyyttä ja taitoa kohdata vastukset oikealla tavalla ja totuutta puolustaen. Jokaiselle taitoa huomata langetetut ansat, jotta voisi niitä väistää.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon rukouksessa Jarmo sinun äitisi ja tyttäresi, koko perheenne puolesta. Ja tuosta tulee hyvä mieli itsellekin, kun on niin kuin vaikea asia kuin oman kodin hankinta kyseessä ja näkee että siinä on Herran käsi yllä kaikessa.

Ja joo, Suomen ja Suomen kansan puolesta rukoilu pitää mun mielestä jo sisällään Herran Tahdon toteutumisen pyytämistä. Vaikka se tarkoittaisi vaikeita aikoja, mutta Hän tietää mikä on paras.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Rukouksessa mukana. Kiitos Herra, että autat Jarmon äitiä sen pölynimurin kaupan perumisen kanssa ja kiitos tyttären perheen asioiden järjestyksestä. Jeesus on Hyvä.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

-jarmo- kirjoitti: 15 Helmi 2021, 17:50 Pistän tähän nyt lisäksi rukouspyynnön ja kiitosaiheen:

Pyydän esirukousta äitini puolesta, jolle on myyty suoramarkkinoinnin kautta, ovelta suoraan siis, joku kallis pölynimuri kaikkine hienoine varusteineen yli 2000€ kahden vuoden osamaksulla ja olen tänään alkanut purkaa kauppaa ja toivon että otatte myös osaa rukoukseen, jotta purku menisi kivuttomasti.
Minä sain kerran äitini yhden ostositoumuksen purettua, kun lähetin myyjälle sähköpostina muistihäiriödiagnoosin. Ei tarvinnut ruveta sen enempää käräjöimään.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Marie »

Mukana rukouksessa äitisi puolesta ja kiitos Jeesukselle tyttäresi talokaupoista-
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Eilen ja tänään on puhelimella ehdoteltu vakuutuksen vaihtoa ja lehden tilaamista. Kyllä meillä sitä käärmeen viisautta pitää olla, ettemme haksahda noihin ansoihin. Ovelta ovelle kaupusteluakin siis jossain vielä on. Korona- aika on tainnut sitä vähentää. Hyväsydämisyydestä kai moni niitä ostoksia tekee, koska ajattelee sen olevan heille elinkeino, jota pitää tukea. Sitten varsinkin, jos itse on kokenut taloudellisen laman, ymmärtää muita. Uskon meillä monella olevan tuttuja ja sukulaisia, jotka eivät näissä asioissa kykene pitämään päätä kylmänä. Siispä rauhallisesti heille vaan pitää kertoa faktat ja antaa neuvot miten menetellä: Sulje puhelin tai ovi. Älä sukeudu mihinkään keskusteluihin. Hyvää jatkoa voi toivottaa yrittäjälle ja kertoa että rukoilee ko. henkilön puolesta.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Ajankohtaiset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ella »

Myös näitä häirikkö soittoja on tullut, 358 suunta.
On tullut minulle ja muillekin on tullut niitä puheluita.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin