Esirukousta pyydetty

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Aimee
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Syys 2020, 18:15

Esirukousta pyydetty

Viesti Kirjoittaja Aimee »

28.1.2021

Jouko Piho:

Minulla on todettu paksusuolen syöpä

Olin tänään Espoossa Jorvin sairaalassa keskustelemassa lääkärin kanssa, joka vahvisti minulle, että minulla on pahanlaatuinen paksusuolen syöpä, joka leikataan Jorvissa 9.2.2021. Joudun jäämään leikkauksen jälkeen sairaalaan 3-5 päiväksi.

Vasta leikkauksen jälkeen voidaan tietää, onko syöpä levinnyt muuallekin. Jos on, niin alan saada syöpäsolujen tuhoamiseen tarkoitettuja lääkkeitä eli sytostaatteja.

Pyydän esirukousta, että leikkaus ja toipuminen menevät hyvin.

Olisin kiitollinen myös mahdollisista vertaiskokemuksista joko itselläsi tai läheisilläsi. Sinun tietosi ja kokemuksesi leikkauksesta ja sen jälkeisestä ajasta voisivat olla minulle suureksi hyödyksi.
Aimee
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Syys 2020, 18:15

Re: Esirukousta pyydetty

Viesti Kirjoittaja Aimee »

Luettu 35 kertaa kukaan ei huutoon vastaa, mistähän se kertoo.

Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua
Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen
Herra kääntäköön kasvonsa sun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen Aamen
Sinettisormus

Re: Esirukousta pyydetty

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ymmärsinkö oikein, että Piholla on tuo syöpä?
Itselläni on myös sairaus jota täytyy kontrolloida että ei muutu tuon kaltaiseksi syöväksi.
Rukoilen kyllä asian puolesta ja vien tämän rukouksen Jumalan hoitopöydälle Jeesuksen Kristuksen nimen kautta, sillä olemmehan kalliilla hinnalla ostetut.
🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Esirukousta pyydetty

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ap 4:30 ja ojenna kätesi, niin että sairaat parantuvat ja tunnustekoja ja ihmeitä tapahtuu
sinun Pyhän Poikasi Jeesuksen nimen kautta.
Ojenna kätesi parantava kätesi hänen puoleen.
Kiitos Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Esirukousta pyydetty

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Laitoin eilen luettuani Ilpoisten piiriin ja erääseen "Kristityt" ryhmään.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Esirukousta pyydetty

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukouksessa mukana!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Esirukousta pyydetty

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Jeesus. Jouko Pihon sivuilla on miljoonia kävijöitä. Sivuja käy lukemassa uudesti syntyneitä uskovia enemmän kuin missään muualla eli esirukoilijoita on paljon. Kuule Rakas Jeesus meidän kaikkien yhteinen rukouksemme ja paranna Jouko Piho täydellisesti syöpäsairausestaan. Jeeesuksen Kristuksen nimessä ja voimassa. Aamen
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Esirukousta pyydetty

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Aina emme ole niin sanotusti paikalla ja kirjautuneena. Se ei suinkaan tarkoita, ettemme viestin luettuamme myös kantaisi rukousta Herralle. Siitä ei siis pidä päätellä mitään, että ei näy reagoitua vastausta viestiin. Itseni kanssa olen tehnyt sopimuksen, ettei somettelu saa sitoa minua mitenkään.
Vastaa Viestiin