Amerikan ja Trumpin puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Moni täälläkin saattaa olla Trumpia vastaan ja ymmärrän sen hyvin. Trumpin taustalla hyörii sellaiset henkivallat, joita ei enää voi käsittää. Hänet on lokakampanjoitu jo yli neljä vuotta niin, ettei hänestä kenelläkään ole enää mitään selvää kuvaa.

Nyt kuitenkin ei ole pelkästä Trumpista kyse, vaan asioiden eskatoloitumisesta. Minä pidän tärkeänä, että asiat eskalloituu, koska se on meille merkki siitä, että loppu on tulossa ja ilman loppua, elämä vaan täällä synnissä jatkuu, enkä minä halua sitä enää. Mä oon kurkkua myöden täynnä maailman itsekkyyttä, valheita, vääristelyä ja epäoikeudenmukaisuuta. Vai mitä!? Jokainen on... miksi siis haluamme rukoilla maailmanmenon jatkumista ja armoa maailmalle? En ymmärrä. Minä haluan rukoilla lopunaikojen tulemista päälle, nyt ja heti.

Trump on tämän ajan sylkykuppi ja jos näette, että koko maailma vihaa Trumpia, niin minä näen hänessä Jumalan suurimman työkalun tässä hetkessä ja tätä asiaa varten. Rukoilen Trumpin puolesta... Tapahtukoon sinun tahtosi, Herramme Jeesus Kristus, vapahtajamme!
Uusiluomus

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Voi jospa jo pääsisi taivaan kotiin mä oon kans niin uupunut ja kyllästynyt tähän kaikkeen ja langenneeseen maailmaan menoon
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Jarmo! Ihan samoja ajatuksia, en tiedä mitä enää ajatella Trumpista ja sitten tajusin että sitähän juuri yritetäänkin. Kaikki hänen tekonsa on myllätty ympäri oli ne mitä tahansa. Rukoilen hänen puolestaan ja että Herra tulisi ja lopettaisi tämän hullunmyllyn.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Elämme jännittäviä aikoja :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen Jarmoveli,
vielä kerkiävät keksiä uusia tapoja mollata Trumpia, valehyökkäyksiä, mitä tahansa, onhan saatana tuhansien juonien osaaja. Mestari sanaa en halua antaa saatanalle edes tässä vanhassa sanonassa. Demakkraatit on aivan kiihkossa vihassaan ja pahantahtoisuudessaan.
Mutta sitten.....Jumala on ainut toivomme. Tapahtukoon hänen tahtonsa. Minä uskon. Aamen

PS. Minä en meinaa kestää tätä valhettelua kaikilla tasoilla. Ihmisiä viedään harhaan. Uskon että kaikki päivittäiset uudet korona tapaukset on valhetta mitä uutisissa joka päivä kerrotaan. Niitä vaan valehdellaan, muutenhan ei kukaan haluaisi ottaa rokotetta ja voi voi voi kun ei "herrojen" taskuun tulekaan niin monia miljardeja.
Tätä valhetta vaam jatketaan ja jatketaan. Tilastoja vääristellään.
Tuula1

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen Maria sisar. Oikeassa olet.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Uusiluomus kirjoitti: 09 Tammi 2021, 17:07 Voi jospa jo pääsisi taivaan kotiin mä oon kans niin uupunut ja kyllästynyt tähän kaikkeen ja langenneeseen maailmaan menoon

Tässä kovassa ajassa on ainakin yksi hyvä puoli. Tämä sana tulee meille aina vain helpommaksi käsittää ja omaksua:

Joh. 12:25
"Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen;
mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa,
hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään
."
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Uusiluomus

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Magda-sisko kirjoitti: 10 Tammi 2021, 09:55
Uusiluomus kirjoitti: 09 Tammi 2021, 17:07 Voi jospa jo pääsisi taivaan kotiin mä oon kans niin uupunut ja kyllästynyt tähän kaikkeen ja langenneeseen maailmaan menoon

Tässä kovassa ajassa on ainakin yksi hyvä puoli. Tämä sana tulee meille aina vain helpommaksi käsittää ja omaksua:

Joh. 12:25
"Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen;
mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa,
hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään
."
Aamen
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Poikkeustilalaki mahdollisesti tulossa USA:aan. Henkilö kehoittaa varautumaan pariksi viikoksi. Toisaalla on ollut, että olisi tulossa myös internetkatkoja. En tiedä millä tavoin koskee Suomea. On ehkä nostettava käteistä, jos tulee jopa sähkö- tai jörjestelmäkatkoja? https://444prophecynews.com/preparation ... -mckinney/

Englanninkielinen video

Tämän olen jo aiemmin laittanut pelastussanomaan:

Lopunajat toteutuu Facebook:
Käyttäjä Shofar Finland:

Te jotka,Jeesuksessa Kristuksessa olette,
Valmistautukaa seuraavaan koettelemukseen, joka maanpiiriä kohtaa,ojentautuen Paastossa ja rukouksessa, ettei tulisi yllätyksenä, että pitäisi ruveta paastoon. Kun se koetus alkaa, niin silloin 4 päivää ei tunnu ylivoimaiselta. Myös netti tulee olemaan poikki tuolloin, älkää olko minkään kahlitsemia,vaan riippukaa Kristuksessa. Uskovan rukous voi paljon kun se on harras. Kristus olkoon kanssamme ja kaikkemme.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Nythän on Trumpin twitter-tili eli hänen pääviestintäkanavansa suljettu lopullisesti! Syynä on ”väkivaltaan yllyttämisen riski”.

Vaikea arvioida kuinka todellinen tuo riski on, mutta aika rajua toimintaa sananvapauden ja politiikan kannalta. Trumpin henkeä on uhattu siellä ja tosiaan mollattu kaikilla mahdollisilla tavoilla, niin sekö sallitaan, mutta hän ei saa sanoa enää mitään? Niin puolueellista kuin olla ja voi!

Mun käsittääkseni Trumppi ei kehottanut väkivaltaisesti tunkeutumaan kongressiin, nyt näyttää siltä että hänet yritetään haudata historiankirjoihin kaikin mahdollisin keinoin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ja siis pitää muistaa että edelleen puolet Amerikan kansasta kannattaa häntä! Yksittäisenä tekonahan tämän voisi nähdä jopa pahempana levottomuuden lietsontana kuin minkään muun.

Jos ei olisi kyse yksityisestä firmasta niin voisi melkeinpä sanoa laittomuudeksi, ja tässä näkee millainen valta isoilla teknologiayhtiöillä nykypäivänä on: voivat tukkia jopa maailman suurimman demokraattisen valtion presidentin suun! Edelleenkin, Trump on suurisuinen mies, mutta onko tämä oikeutettua enää, en tiedä. Vallanvaihto on niin lähellä että uskaltavat tehdä näköjään melkeen mitä vaan.

Rukousta Trumpin ja Amerikan kansan puolesta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Enkä nyt tosiaan tarkoita, että Trumpin tekemisiin pitäisi suhtautua varauksettomasti, niin kuin ei kenenkään ihmisen. Mutta huomasitteko miten persujen ”kimppuun käytiin” heti noiden Loppiaisen tapahtumien jälkeen ainakin Ylellä eli Suomen valtionmedian toimesta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Amerikan ja Trumpin puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.brighteon.com/6041650662001
Trump allekirjoittanut kapinalain
Toisaalla: Flynn varapresidentiksi
Tulossa 10 vrk pimennys sähkö ja internet.
Suomessa kenties nettikatkoja.
Vastaa Viestiin