Hammas särky

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Uusiluomus

Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Pyydän rukousta että Jumala poistaisi tämän hammas säryn ja parantaisi vaivan
Sinettisormus

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen täällä ..
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukouksessa mukana.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoilin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukouksessa mukana.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Aivan järkyttävä särky päällä ei mitään toivoa että auttaisi normi kipulääkkeet , toivon todella että Herra Jeesus vapauttaisi minut tästä kärsimyksestä ei voi mitään tehdä kun koskee kokoajan , vuosi sitten hammas paikattu mutta paikka on liian korkea ja sen seurauksena varmaan rasittunut ja nyt on varmaan juurikin tulehtunut kivusta päätellen mutta Herra voi parantaa jos haluaa parantaa
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Ruokaketjussa joskus hammasasiaa käsittelin.
Tuo purenta pitää korjauttaa. Minullakin oli kerran kuvaamaton hammassärky, joka lähti purennan korjaamisella. Ja jos jää paikka korkeaksi, ettei heti huomaa, niin mahdollisimman pian yhteys tekijään, voivat korjata takuuseen ilmaiseksi.
Jospa nyt joulunajan pärjäisit. Särkylääkettä pitäis ottaa varmaan mitä nyt suurin sallittu määrä on.
Mutta sitten lääkäriin heti vaan kun mahdollista.
Uusiluomus

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Oi jospa Jeesus ilmestyisi ja parantaisi tämän vaivan, on niin kipeä ja vielä pyhä päiville pitikin tulla
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uusiluomus kirjoitti: 25 Joulu 2020, 23:49 Oi jospa Jeesus ilmestyisi ja parantaisi tämän vaivan, on niin kipeä ja vielä pyhä päiville pitikin tulla
Särkyvastaanotolle kyllä pääsee yleensä hyvinkin pian.

Älä viivyttele yhtään enää, vaan soita HETI itsellesi aika !!
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, mä oon AO:n kanssa samaa mieltä, heti vastaanotolle vaan, ne vetää tarvittaessa hampaan pois ja se ei ole mikään iso juttu.

Mulla oli vastaava homma vuosia sitten ja tyhmyyttäni jätin rikkoutuneen hampaan hoitamatta kunnes kävin poski turvonneena töissä ja meni hernokivuksi asti, niin ettei voinut tehdä mitään. Muistan että purskuttelin vettä suussa, joka auttoi kunnes sit vaan päätin olla tekemättä mitään ja kipu meni jonkun kynnyksen yli ja lakkasi. En tuolloin edes osannut rukoilla asian puolesta, mutta Herra toimi jo silloinkin.

Vastaanotolle siis!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kävin tänään lääkärissä ja repivät irti ton hampaan , yhtäkkiä iski vaan tulehdus vaikka ehjä hammas... Tosin voi olla rasittunut siitä paikasta mutta vuoden kerkesi olla ennenkuin iski tämä
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uusiluomus kirjoitti: 27 Joulu 2020, 20:42 Kävin tänään lääkärissä ja repivät irti ton hampaan , yhtäkkiä iski vaan tulehdus vaikka ehjä hammas... Tosin voi olla rasittunut siitä paikasta mutta vuoden kerkesi olla ennenkuin iski tämä
Aamen ! Hyvä että pääsit kivuista eroon, hammaskivut ovat yksiä niitä inhottavimpia. :) :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Saatanalla on näppinsä pelissä tässä asiassa sillä lääkäri kirjoitti tuosta noin vaan 40kpl 100mg tramalia ihan yhden päivän ajaksi niin juurikin nämä pillerit jotka minutkin aikoinaan koukutti lääkkeisiin niin nyt ne tuli vastaan ja noin isona määränä vielä, noh 4 kpl syöty kun on oikeat kivut mutta jospa en enään huomenna tarvisi syödä mutta joo yhtäkkiä tuli hammasjuuri tulehdus ja sitten vielä iso läjä pillereitä kun en ole hakenut mistään niin järjestyi nyt nokan eteen väkisillä , ja noin iso määrä , ymmärtäisi vielä 5-10 kpl kun kyseessä on yhden päivän ajaksi, ja koneella näkyvissä että olen narkomaani entinen.. mutta kiitos Herralle että hammas on pois ja ei tarvitse kivuissa elää ja Herra armahtakoon minua etten jää nyt uudestaan kiinni noihin opioideihin
.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Hyvä, että apua sait. Tiedän lääkkeen, se on kovinta kipulääkettä. Nyt se on tarkoitettu hampaanpoiston jälkeisiin kipuihin avuksi ja enää se ei muodosta riippuvaisuutta. Ethän edes hankkinut sitä siihen tarkoitukseen. Olet puhdistettu menneistä. Ota rukouksella apu vastaan. Lääkärikin ajatteli tässä parastasi, koska kipu oli ollut jo monta päivää päällä. Antibiootit hoitaa oman osuutensa. Pian tämäkin on taakse jäänyttä, vain monttu ikenissä muistuttaa...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hammas särky

Viesti Kirjoittaja Eero »

No on aika jännää, mä sain muistaakseni ihan jotain peruskipulääkettä. Vihulaisella voi olla näppinsä pelissä tosiaan, mutta luota Herraan, oot nyt voittanut Hänen avullaan tuon kaiken, niin kuin Angelicus sanoi! Herra on Herra.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin