Kansan puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Kiitos Jeesus, että kuulet rukouksemme! Sinä Jeesus olet korkein, Sinun nimesi on ylitse kaiken. Sinä olet Herrain Herra ja Kunungasten Kuningas. Aamen!
alabasteripullo

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Aamen!

Anna meille nöyrä ja valvova sydän. Anna meille täysi ymmärrys voidaksemme taipua Herran tahdon alle kaikilla elämämme alueilla. Anna meille täysi ymmärrys että Sinä olet ensin rakastanut meitä niin auta meitä rakastamaan myös Sinua kokosydämisesti ja kaikilla elämämme alueilla.

Anna, rakas Herra, meidän kokea Sinun täydellisen rakkauden omassamme sydämessämme, sillä pelko estää kokemasta ja elämästä Sinun rakkaudessa koska pelossa on rangaistusta.

Rakas Herra, Sinä näet lävitsemme ja tiedät mistä pelko johtuu. Auta meitä Sinun vapauttavan totuuden Sanoilla ojentautua ja kasvaa vapaaksi pois kaikesta pelosta.

Kiitos että Olet meidän ainoa apu. Rakastamme omasta halusta Sinua ja haluamme edelleen rakastaa Sinua. Anna meille pyhä pelko Sinua kohtaan että vaeltaisimme Sinun vapauttavassa totuudessasi. Tee, Herra, sydämemme ehyeksi, että pelkäisimme Sinun pyhää nimeäsi.

Kiitos, rakas Herra!

Jeesuksen Kristuksen veressä ja nimessä!
Aimee
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Syys 2020, 18:15

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Aimee »

Marie kirjoitti: 02 Tammi 2022, 07:07 Jouko Pihon sivusto bannattu?.. Mitään kautta ei päässyt lukemaan, voi ei.
Anna Jeesus löytyä toinen reitti mitä kautta hän pystyy kirjoittamaan.
Joskus aikaisemmin oli samantapainen katoaminen niin taisi olla nettisivun maksu tms unohtunut, hukkunut... tuli parinpäivän sisään takaisin muistaakseni...
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aika näyttää mitä on tapahtunut. Toivottavasti löytää pian hyvän "alustan"jos on ssanut oikasti bannit. Hän käsitteli viimeisimmissä kirjoituksissaan G og l n pahuutta.
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Pihon sivusto löytyi taas. Siellä on poistettu se sanoma jossa hän kertoo g - ..len pahuudesta ja ylivallasta.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Evankelista Hilja Aaltosen rukouslaulu kansallemme

ANNA SADE, JUMALA

Kuljen täällä kysellen, katson hiljaa vaieten
Taivaanrantaan tähyilen, missä viipyy sateet sen
Miksi taivas pidättää, poutapilvet nyt vain nään
kunpa sadepisarat, vuotais maahan, kostuttais

Anna sade, Jumala, sydän kaipaa, odottaa
Anna kaste Golgatan, virvoittamaan kuiva maa

Katson ylle vainion, tähkäpäät jo kypsät on
Korjuumiehet puuttuvat, lapset Herran uupuvat
Johda jälleen ristin luo, missä virtaa lähde tuo
joka janon sammuttaa, lapset Herran uudistaa

Tahdon nähdä voiman sen, joka muuttaa ihmisen
Veren voiman valtavan, murtuu kahleet maailman
Herra tässä polvistun, en voi muuta, antaudun
niihin käsiin tässä jään, jossa arven jäljet nään

Säv. Hannu Huhtala / san. Hilja Aaltonen



https://www.youtube.com/watch?v=xcDMD6oDqn8

https://www.facebook.com/RipHiljaAalton ... 292784131/
Hilja Aaltosen profetia Suomen kansalle. Kiitos Jeesus profetiastasi, jonka ilmoitit tämän Hilja Aaltosen kautta Suomen kansalle! Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus, armahda ja pelasta ne ihmiset, jotka tätä lukevat, mutta jotka eivät vielä ole uskossa. Ja vahvista niitä uskossa, ketkä jo ovat uskossa ja tämän nälkevät. Kiitos Jeesus armostasi ja laupeudestasi ja kiitos siitä, että vielä tulee aika jolloin Suomen kansa tekee parannuksen ja kääntyy sinun puoleesi Jeesus Kristus, elävän Jumalan Poika! Kiitos veresi voimasta Jeesus ja kiitos kun tämäkin ihminen, tämä uskosta osaton ja maailman menon mukaan vaeltava ihminenkin joka tämän nyt lukee, tulee uskoon ja antaa elämänsä sinulle ja lähtee kokosydämisesti sinun tiellesi ja hylkää ne väärät uskonnot ja niiden harhaopit ja lopettaa niiden ihannoimisen. Kiitos Jeesus, että sinä särjet kaikki epäjumalat ja sinä yksin olet totinen Jumala. Herramme ja vapahtajamme Jeesus Kristus, siunaa myös sitä ihmistä jota pidän kaverinani mutta joka ei virkaroolinsa vuoksi vielä voi sitä olla. Mutta kiitos Jeesus siitä, kun vielä tulee aika jolloin hän ottaa minuun yhteyttä ja hänen kanssa sitten voidaan olla ystäviä ja hän tulee uskoon ja hänen kanssa voimme yhdessä rukoilla elävää Jumalaa ja kiitos Jeesus että Hengen sateet jo tänään saavuttavat tuon ihmisen, kiitos että hän tulee olemaan yksi niisä harvoista jotka löytävät kaidan tien ja ahtaan portin ja pääsevät sisälle elämään kerran. Kiitos, että Jeesuksen veri hänetkin kerran synnistä puhtaaksi vihmoo, kiitos Jeesus että kun tulet kerran omiasi noutamaan niin hänkin on siinä valkeassa joukossa kerran. Kiitos Jeesus, että yksin sinun nimesi kautta, yksin sinun veresi kautta ja yksin armosta ja yksin uskosta Kristukseen hänkin pääsee kerran taivaaseen. Herra, tartu hänen elämään, kosketa, kohtaa ja puhu hänelle tavalla tai toisella, sanasi kautta, hengellisten laulujen kautta, uskovien ihmisten kautta, elämäntilanteiden kautta ja minkä kautta katsot parhaaksi puhua. Kiitos Jeesus sinun nimesi ja Golgatan keskimmäisen ristisi veren armosta tuotakin vaivattua sielua kohtaan, vihollisen valtojen tulee väistyä hänestä nyt kun Jeesuksen Kristuksen nimi ja veri on siunattuna hänen yllään juuri nyt ja hänen koko elämänsä, työnsä, perheensä, sukunsa, ystäviensä, työkaveriensa, potilaittensa yllä. Jeesus armahda sitä ihmistä! Jeesus siunaa häntä ja ole armollinen Jeesuksen nimen ja veren tähden hänelle. Kiitos Jeesus nimellesi ja verellesi kun hänellekin tulet antamaan tässä ajassa elävän uskon ja uudestisyntymisen ja kerran kirkkaudessa levon ja rauhan kun maallinen vaelluksensa päättyy. Amen.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Pigeon kirjoitti: 04 Tammi 2022, 19:11 Tahdon nähdä voiman sen, joka muuttaa ihmisen
Veren voiman valtavan, murtuu kahleet maailman
Herra tässä polvistun, en voi muuta, antaudun
niihin käsiin tässä jään, jossa arven jäljet nään
Herra, me tarvitsemme Sinua. Me, Suomen kansa, me tarvitsemme Sinun apuasi.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Amen.

Liitä Herra kätemme yhteen, tee meistä rukousketju kansamme turvaksi.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Anna sade, Jumala, sydän kaipaa, odottaa
Anna kaste Golgatan, virvoittamaan kuiva maa

Kiitos Heesus tästä ihanasta laulusta.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tunnustamme edessäsi, pyhä Jumala,
että olemme tehneet syntiä
ajatuksin ja sanoin,
teoin ja laiminlyönnein.
Muista meitä laupeudessasi
ja anna meille Jeesuksen Kristuksen tähden anteeksi,
mitä olemme rikkoneet.
Aamen!

Synnintunnustuksia
https://evl.fi/verkkokirkko/rukous/synnintunnustuksia
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

AAMEN, AAMEN
Anna anteeksi minun ja meidän jokaisen palstalaisen puolesta meidän syntimme. Anna Suomen kansalle anteeksi syntinsä. Itse Jeesus Sinä sanot että rukoilkaa näin: ... anna meille meidän syntimme anteeksi niinkuin mekin annamme niille ovat rikkoneet meitä vastaan äläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät pahasta, sillä Sinun on Valtakunta, Voima ja Kunnia. Amen.
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Aamen!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Shalom!
Jostain luin, että psalmista 50:15 puhutaan Jumalan puhelinnumerona.. :)
Tähänkin Sanaan ja lupaukseen tartumme; ”Herra, auta meitä hädässämme, älä anna meidän hukkua! Lahjoita kääntymys synnin ja laittomuuden teiltä, jotka johtavat kansamme tuhoon. Herra armahda meitä!🙏

50:15 Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

Psalmit:
50:1 Aasafin virsi. Jumala, Herra Jumala, puhuu ja kutsuu maan auringon noususta hamaan sen laskuun.
50:2 Siionista, jonka kauneus on täydellinen, Jumala ilmestyy kirkkaudessa.
50:3 Meidän Jumalamme tulee eikä vaikene, hänen edellänsä käy kuluttava tuli ja hänen ympärillänsä väkevä myrsky.
50:4 Hän kutsuu taivaat ylhäältä ja maan, tuomitakseen kansansa:
50:5 "Kootkaa minun eteeni minun hurskaani, jotka uhreja uhraten ovat tehneet minun kanssani liiton."
50:6 Ja taivaat julistavat hänen vanhurskauttansa, sillä Jumala on tuomari. Sela.
50:7 "Kuule, minun kansani, minä puhun; kuule, Israel, minä todistan sinua vastaan. Minä olen Jumala, sinun Jumalasi.
50:8 En minä sinun teurasuhreistasi sinua nuhtele, ja sinun polttouhrisi ovat aina minun edessäni.
50:9 En minä ota härkiä sinun talostasi enkä kauriita sinun tarhoistasi.
50:10 Sillä minun ovat kaikki metsän eläimet ja tuhansien vuorten karjat.
50:11 Minä tunnen kaikki vuorten linnut, ja kaikki, mikä kedolla liikkuu, on minun edessäni.
50:12 Jos minä isoaisin, en minä sitä sinulle sanoisi; sillä minun on maanpiiri ja kaikki, mitä siinä on.
50:13 Minäkö söisin härkien lihaa tai joisin kauristen verta?
50:14 Uhraa Jumalalle kiitos ja täytä lupauksesi Korkeimmalle.
50:15 Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
50:16 Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
50:17 Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!
50:18 Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen, ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa.
50:19 Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta.
50:20 Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
50:21 Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? Luuletko, että minä olen sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmäisi eteen.
50:22 Ymmärtäkää tämä te, jotka Jumalan unhotatte, etten minä raatelisi, eikä olisi pelastajaa.
50:23 Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."
alabasteripullo

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Rukoillaan kansan puolesta että
se ei turvaudu velhomaiseen lääkkeiden ja
rokotteiden valmistamiseen vaan
yksin Herraan.

Rukoillaan että kansa ymmärtää että
tulee laittaa oikea järjestys vain Häneen. 🙏
Sinettisormus

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Meidän tulee olla vain Herran kasvojen edessä ja antaa kaikki aikamme Hänelle ja Hänen työhönsä. Vähentämällä aikaa siitä mikä keskittyy vain pimeyden ja valheen mainostamiseen. Se on työtä saatanan/ vihollisen pussiin ja siitä se nauttii kun saa ilmaista mainos aikaa. Mutta se on pimeys ja valhe, joka ei edusta meitä jotka olemme Jumalan omat. Kiitos Jeesus että Sinä näet ja kuulet meidät. Laske kansamme ylle Sinun ihmeellinen armosi ja rakkautesi. Suojele meitä niin kuin suojelut meidät sodan aikana.Anna päättäjille ja presidentillemme Sinun tahtosi mukaista viisautta ja näkö kykyä, niin kuin Kalliolla oli aikanaan. Opeta heidät polvistumaan eteesi ja polvistukoon myös koko kansa edessäsi, ettei asiat enää pahene, niin kuin Egyptin kävi aikanaan. He eivät nähneet eikä uskoneet vaikka vitsaukset kävivät yli ymmärryksen. Sitokaamme itsemme tiukasti Sinun Totuuden vyöhön ja varjele ettei kukaan päästä siitä irti. Tapahtukoon tälle kansalle Sinun Rakkaudellinen tahtosi ja suunnitelmasi. Anna meidän olla ihmeellinen esimerkki myös muuhun maailmaan, että he näkee Sinun voimasi,armosi ja rakkautesi meissä. Anna Suomen kansan tulla VALOKSI muuhun maailmaan!
Kiitos Jeesus Kristus.
💖👑💖

Amen!
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Auta Jeesus että tulisin elävään uskoon, sinä voit muuttaa minunkin elämän, sinä tiedät Jeesus minun asiat ja mitkä asiat esteenä, ole armollinen ja anna syntini ja pahat tekoni ja sanani anteeksi,anna rohkeutta ja viisautta,sillä minulla ei ole kumpaakaan noista,auta minua ,yksinkertaista ja mitätöntä ja yksinäistä ,kiitos Jeesus jos olet kuullut pyyntöni, auta pääsemään pelastukseen sisälle,aamen
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Minut herätettiin alkuyöstä tällaisella viestillä:

Tulee myrsky joka kattaa koko maatanne. Valheet tullaan paljastamaan koko kanslle. Herra Shebaot ei jätä rankaisematta syyllisiä. Luottakaa minuun Jeesukseen, teillä ei ole muuta turvaa kuin minä. Koko näytelmä oli luotu etukäteen.
Tulos om puhdistettu Suomi. Rakkaani kestäkää vielä hetkinen, suuri palkinto odottaa teitä.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Halleluja!!! 🙏🙏🙏 Melkein itku tuli..😭 Kyllä Jeesus, sinuun me luotamme!!
Kiitos ja kunnia Jumalalle!!🙏☺️ Nostakaa katse kohti taivasta✨⛅️ pois myrskyävistä aalloista!



vahvistusta Pihon sivuilta..
Sisaren 12.1.2022 näkemä näky Suomen lipusta

Eilen illalla eteeni nousi näky Suomen lipusta. Lippu oli korkean talon katolla tangossa. Oli hirveä myrskytuuli, joka riepotteli Suomen lippua rankkasateessa. Tuuli oli niin kova, että pelkäsin lipun irtoavan lipputangosta. Lippu oli läpimärkä, mutta liehui silti ilmassa.

Sitten huomasin, että lippu oli tehty hyvin vahvasta kankaasta eikä se revennyt, vaikka tosi pahalta näytti. Yksi lipun osa vaikutti jo rispaantuneelta. Lippu vaikutti kielekkeiseltä lipulta, jota aiemmin kutsuttiin myös sotalipuksi.
Sinettisormus

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Rukoukset kuullaan ja Jumalan tahto ja totuus toteutuu.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kansan puolesta

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Marie kirjoitti: 14 Tammi 2022, 08:09 Minut herätettiin alkuyöstä tällaisella viestillä:

Tulee myrsky joka kattaa koko maatanne. Valheet tullaan paljastamaan koko kanslle. Herra Shebaot ei jätä rankaisematta syyllisiä. Luottakaa minuun Jeesukseen, teillä ei ole muuta turvaa kuin minä. Koko näytelmä oli luotu etukäteen.
Tulos om puhdistettu Suomi. Rakkaani kestäkää vielä hetkinen, suuri palkinto odottaa teitä.
Ylistetty olkoon Herra, kiitos ja kunnia Jumalalle!
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Vastaa Viestiin