Sielu, hätä, rukous

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Solissa

Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Kiitos jos jaksatte, itse en jaksa uskoa että parempaan päin menossa tässä asiassa
Aimee
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Syys 2020, 18:15

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Aimee »

Solissa rakas, kyllä me jaksamme☺️ 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Jumalalla on oma aikataulunsa. Meiltä vaaditaan kärsivällisyyttä ja kestävyyttä rukouksessa ❤️🙏🏻☺️
Sinettisormus

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet rukouksessani Solissa, kiitos että olet täällä ...

Tämä Psalmi rukoukseksi sinulle <3

PSALMIT 86
1. Daavidin rukous. Kallista, Herra, korvasi minun puoleeni ja vastaa
minulle, sillä minä olen kurja ja köyhä.
2. Varjele minun sieluni, sillä minä olen hurskas; sinä, minun Jumalani, pelasta palvelijasi, joka sinuun turvaa.
3. Ole minulle armollinen, Herra, sillä sinua minä huudan kaiken päivää.
4. Ilahuta palvelijasi sielu, sillä sinun puoleesi, Herra, minä ylennän sieluni.
5. Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.
6. Ota, Herra, korviisi minun rukoukseni, tarkkaa minun anomiseni ääntä.
7. Hätäni päivänä minä sinua avukseni huudan, sillä sinä vastaat minulle.
8. Ei ole sinun vertaistasi, Herra, jumalien joukossa, eikä ole vertaa sinun töillesi.
9. Kaikki kansat, jotka sinä tehnyt olet, tulevat ja kumartuvat sinun edessäsi, Herra, ja kunnioittavat sinun nimeäsi.
10. Sillä sinä olet suuri ja teet ihmeitä, sinä ainoa olet Jumala.
11. Neuvo minulle tiesi, Herra, että minä vaeltaisin sinun totuudessasi. Kiinnitä minun sydämeni siihen yhteen, että minä sinun nimeäsi pelkäisin.
12. Kaikesta sydämestäni minä kiitän sinua, Herra, minun Jumalani, ja kunnioitan sinun nimeäsi iankaikkisesti;
13. sillä sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut minun sieluni tuonelan syvyydestä.
14. Jumala, julkeat ovat nousseet minua vastaan, väkivaltaisten joukko etsii minun henkeäni; eivät he pidä sinua silmäinsä edessä.
15. Mutta sinä, Herra, olet laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen, suuri armossa ja totuudessa.
16. Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, anna voimasi palvelijallesi, auta palvelijattaresi poikaa.
17. Tee merkki minulle, minun hyväkseni. Häpeäksensä minun vihaajani nähkööt, että sinä, Herra, minua autat ja lohdutat.

Amen.

Kuva
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Onko ystäväsi vielä majoittautuneena luonasi ? Mitenkä sen kylpyhuoneen kunnostus on edennyt ?

Ps.Solissa, sinä OLET uskova....uskoit sitä sitten tai et.........ja, tämähän ei ollut yhtään paradoksaalinen lause. ;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen AO! Usko ei ole tunne kysymys .. olen samaa mieltä että Solissalla on jo usko, mutta olet kasvussa ... niin kuin me kaikki, tahollamme.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen AO! Sun on Solissa nyt vaan uskottava, että olet uskossa. Herra on jo heittänyt "hernepussin" sulle, niin miksi vielä huudat Häntä heittämään sitä?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Solissa

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Solissa »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 17 Joulu 2020, 11:51 Onko ystäväsi vielä majoittautuneena luonasi ? Mitenkä sen kylpyhuoneen kunnostus on edennyt ?

Ps.Solissa, sinä OLET uskova....uskoit sitä sitten tai et.........ja, tämähän ei ollut yhtään paradoksaalinen lause. ;)

Kävi hyvä tuuri, ei kuulemma ollut niin iso se vesivahinko, pystyi asumaan omassa asunnossaan

Pakko tuohon todeta: en valitettavasti ole vielä:(
Solissa

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Eero kirjoitti: 17 Joulu 2020, 12:13 Aamen AO! Sun on Solissa nyt vaan uskottava, että olet uskossa. Herra on jo heittänyt "hernepussin" sulle, niin miksi vielä huudat Häntä heittämään sitä?
Huudettu on, rukoiltu, anottu, joten pallo on nyt hänellä näin sanotusti☺️
Solissa

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Myös eräs henkilö joka kipuillut uskon asioiden kanssa ja johon tutustuin YouTuben kautta kaipaisi rukousta, hänellä on eräs synti joka on niin voimakas, on harrastanut aikoinaan noituutta, kulkenut suvussa, mustan raamatun lukeminen yms,, en tiedä onko se kirous kun ei pääse eroon tietyistä synneistä,, ollut psykosissa ja nähnyt olentoja,, hänelle jos soisitte kanssa rukousta, itse yritän rukoilla hänen, täällä olevien ja ennen kaikkea itseni puolesta, omalla tavalla paniikissa ja hätä itselläni johon hakenut liikaa Lohtua elokuvista ja sarjoista vaikka tiedän etteivät ne auta tai lohduta
Uusiluomus

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Voimme luottaa siihen mitä Raamattu sanoo vaikka tunteet ja järki sanoisi mitä muuta tahansa niin pidetään kiinni tästä Raamatun sanasta
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Ella »

Solissa-sisareni! Ala Kiittämään. Kiitos Jeesus sinä olet minun vapahtajani ja Herrani!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Solissa

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Solissa »

armonlapsi kirjoitti: 17 Joulu 2020, 15:49 Saako kysyä, Solissa? Luetko Raamattua joka päivä?

Sana on itse lihaan tullut Jeesus joka on täynnä armoa ja totuutta (Joh. 1:1-2, 14). Hän nostaa sinua pystyyn Sanan kautta (Ap.t. 20:32). Se on niin voimallinen sinua kohtaan. Jumalan lohdutukset ja Sana pitelee sinua hellävaroen (Job. 15:11).


Ap.t. 20:32 Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.



Jumalan Sana on niinkuin kastepisara joka nostaa pystyyn päin kohti Jeesusta. Kastepisarana Sana valuu hellävaroen, niinkuin sadepisaroilla kostuttaa ruohikkoa ja sadekuuroilla sataa ruohikkoa päin, se ei lysähdä, vaan virkoaa ja nousee pystyyn ja kasvaa ylöspäin. On Sanan laita ja Kristus on lihaan tullut Sana ja Hän, josta opetus on lähtöisin, saa ojentautumaan terveellä tavalla Kristusta kohtaan.


5.Mooseksen kirja:
32:1 "Kuunnelkaa, te taivaat, kun minä puhun, ja kuulkoon maa minun suuni sanat!
32:2 Sateena pisaroikoon minun opetukseni, kasteena valukoon puheeni niinkuin vihma vihannalle, niinkuin sadekuuro ruohikolle.
32:3 Sillä minä julistan Herran nimeä; antakaa kunnia meidän Jumalallemme.
32:4 Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.



Jumala avaa Pyhän Hengen voimavaikutuksesta sydämen ottamaan vaarin mitä Sanassa sanotaan, kuten Lyydian kohdalla. Se on sydämen usko. Se usko vie ja kantaa pelastukseen perille (1Piet. 2:2). Se sydämen usko on itseasiassa Jeesuksen omavarainen usko, joka kantaa Isä Taivaallisen luokse perille (Gal. 2:20).

Ap.t. 16:14 Ja eräs Lyydia niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui.

Gal. 2:20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.



No ajattelen laittaa myös tämän ääniRaamatun, se on Aapeli Saarisalo, uusi testamentti puhuttuna, hyvä kuunnella jos ei jaksa lukea Raamattua. Olis hyvä pitää huolen jokapäiväisestä Raamatun lukemisesta (1Tim. 4:13) tai siitä että pääset kuuntelemaan Raamattua ja pitää huolen ettei mikään veisi sinulta pois tärkeän ajan, jolloin saisit olla kaksistaan Herran Jeesuksen kanssa Sanan välityksellä.

https://onedrive.live.com/?authkey=%21A ... FEAEB4CC27
En jaksa välttämättä päivittäin, hyvä että edes viikottain, rukoilen enimmäkseen
Solissa

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Selvä, kiitos, ehkä jaksan yrittää
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sielu, hätä, rukous

Viesti Kirjoittaja Eero »

Solissa kirjoitti: 17 Joulu 2020, 13:17
Eero kirjoitti: 17 Joulu 2020, 12:13 Aamen AO! Sun on Solissa nyt vaan uskottava, että olet uskossa. Herra on jo heittänyt "hernepussin" sulle, niin miksi vielä huudat Häntä heittämään sitä?
Huudettu on, rukoiltu, anottu, joten pallo on nyt hänellä näin sanotusti☺️
Kyllä sä sit huudat ”pallo kädessä”, Herra on sua kutsunut, sitä tarkoitan ja sä olet vastannut, niin sitten on vaan uskottava. Jatka Raamatunlukua ja Herran lähestymistä rukouksessa, niin kun tässä on jo ehdotettu.

Mulla itselläni ainakin autto kun pistin Herran avulla pois sen viimesenkin tietoisen synnin, niin sen jälkeen Herran ääni on kuulunut tosi kirkkaasti. Ei ole sitä ”syntirätinää” enää välissä, vaikka pätkiä on kuulunut toki sitäkin ennen. Luota vaan Herraan joka tapauksessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin