Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

No sanotaan, että Jeesusta rukoilemalla voi saada ihmeitäkin aikaan, se on sitten ihmisestä itsestään kiinni ottaako vastaa. Ja oikeassa oot, ei meillä ole taistelu ihmisiä vastaan, vaan se on Hengellinen taistelu ihmisten sieluista. Toinen supattaa korvaan toista ja toinen toista.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

mä en ole uskovainen enkä pyhässä hengessä ni mistä mä tietäsin
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

äläkä käytä tuota korttia et sulla on avaimet jumalaan ja jos sua kuuntelen ni sit sen saan
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

et sinä nii vahva ole jumalassa..ei ykskään teistä ole..ei edes sinetti mistä jo kerroin
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

mä en luota teihi...te jo ny epäonnistuitte..mut mä luotan jumalaan joka käytti teitä ny
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

te ootte kaikki iha perseestä ja heikkoja..ei ykskää teistä ole nii suuri ja mahtava ku minä olen! jumalan piskuinen lauma
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

jos teistä olis johonki ei suomi olis tämmöne pakana maa..te uskovaisette olette itse syypää mite tämä maa on menny tämmöseksi..ja nyt epäonnistuite munki kans..
Uusiluomus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Ihmisiin ei pidäkään luottaa, ainoastaan Jumala on luotettava ja uskollinen
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

tehmies24 kirjoitti: 31 Joulu 2020, 00:39 jos teistä olis johonki ei suomi olis tämmöne pakana maa..te uskovaisette olette itse syypää mite tämä maa on menny tämmöseksi..ja nyt epäonnistuite munki kans..
Sinulle on annettu 7 päivän porttikielto. Syyn tiedät.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Anteeksi .. ei ollut tarkoitus olla vastaamatta eilen.. mutta eilinen oli vaikea päivä. Kaikki aika ja voima meni tuon armonlapsen asian kanssa.
Tehmies24 vastaan ei minulla mitään ole .. olin juuri tulossa kirjoittamaan mutta täällä olikin taas jo tämä tilanne.
Pitää muistaa että en voi aina olla kaikkien tavoitettavissa, vaikka paljon siihen pyrinkin. Aivan niin kuin Eero sanoi, minäkin olen vain ihminen. en yli ihminen ja tämän olen sanonut myös tehmiehelle. En ole Jumala vaan kanssa kulkija ja rukoilija.
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. Koko loppuilta meni noiden sähköpostien kanssa joita illalla sateli armonlapsen ja minun välillä.
Minulla on paljon rukouspyyntöjä ja taisteluita tuolla yksityisellä puolellakin. Ei tämä netti ole minun koko maailmani.
Tehmies24 oli rukouksissani eilenkin kuin myös tänä aamuna. Ja rukoilen edelleen, mutta on Jumalan tahdossa mitä on tapahtuva.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 31 Joulu 2020, 08:36 Anteeksi .. ei ollut tarkoitus olla vastaamatta eilen.. mutta eilinen oli vaikea päivä. Kaikki aika ja voima meni tuon armonlapsen asian kanssa.
Tehmies24 vastaan ei minulla mitään ole .. olin juuri tulossa kirjoittamaan mutta täällä olikin taas jo tämä tilanne.
Pitää muistaa että en voi aina olla kaikkien tavoitettavissa, vaikka paljon siihen pyrinkin. Aivan niin kuin Eero sanoi, minäkin olen vain ihminen. en yli ihminen ja tämän olen sanonut myös tehmiehelle. En ole Jumala vaan kanssa kulkija ja rukoilija.
Sinetti, ota rohkeasti hiukan "kevyemmin", ei ole tarkoitus että yksi ihminen taakoittuu liikaa näissä monissa esirukousaiheissa. Itse en ainakaan jaksaisi.

Tänään aamulla oli mukava olla yhden toisen uskovan kanssa rukoilemassa kirkossa näiden ajakohtaisten asioiden puolesta, ja niitä riittää. :)

Itse en paljon e-mail-keskusteluja käy, hyvin vähän. Keskustelu on mielestäni paljon raskaampaa, jos sitä ei pysty suusanallisesti käymään, vaan täytyy kirjoitella ajatuksensa toiselle. :geek:

Paavalikin tosin kirjoitti uskovista, jotka olivat nähneet PALJON vaivaa muiden uskovien hyväksi ;

Room.16:6,12
2.Kor.11:27
Kol.4:13 "Sillä minä annan hänestä sen todistuksen, että hän näkee paljon vaivaa teidän hyväksenne ja niiden hyväksi, jotka ovat Laodikeassa, sekä niiden, jotka ovat Hierapolissa."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. AO. Amen.
Kaipaan tällä hetkellä niin kovin seurakunta yhteyttä. En pääse mihinkään ja kaikki peruuntuu mihin kuvittelen voivani mennä.
Tämä on ainut paikka siinä mielessä + tietenkin tuo sinetti ryhmäni.
Tämän koronan vuoksi olen perunut myös kotikokoukset.
Täytyy yrittää nollata tätä kaikkea.. tämän vuoksi olen ollut vaisu viime ajat. Ei siis kenestäkään täältä johtuvaa .. omaa väsymystäni täällä poden.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Jumala on suuri ja voimakkain ja rukoukset kuuleva, luotetaan Häneen. Kaikki Hänelle. Hänessä saa jokainen levätä.
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

nonii terve taas ja sori taas noi aikasemmat..täs ollu vähä taistelua...mut eteepäi yritetään mennä...viikko TÄYSIN selvänä...mut koen et mulla on tota paska ainetta jossai tääl mikä Pyhä Henki voimallisesti vaikuttaa et pitäs heittää pois..muute Pyhä Henki ei pysty vaikuttaa muhu koska en ole hyljänny syntiä siis et mulla o tota paskaa viel jossai...probleema vaan etten tiedä missä vaikka olen rukoillu ni en saa tietoa
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Tehmies! Herra näyttää sen kyllä mitä pitää vielä puhdistaa ja samahan se koskee meitä kaikkia KOKO AJAN. Ja silti Herra suojelee ja johtaa eteenpäin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pi_O

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Hejssan ja tervetuloa!

Asia on kuules niin, että kun Pyhä Henki tulee niin silloin väistyvät muut henget. Heillä ei ole valtaa koetteluun enää sen jälkeen.

Joten:

Lue Isä Meidän Rukous (en linkitä tai kopioi vaan etsi itse niin osoitat häirikköhengille, että olet kiinnostunut Kristuksen tarjoamasta vapaasta elämästä) ja sitten pyydä Kristuksen nimessä Taivaan Jumalalta Pyhää Henkeä.

Luuk. 11:13 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

Oma herättävä kokemukseni Pyhän Hengen voimasta oli vuosia sitten kirkossa.
Pappi piti saarnan, jossa kerrotaan lähimmäisen kohtelusta (Matt. 25:34-46). Ensin tietysti tuli paikalle syyttäjä, joka sanoi, että "Mitään et ole tehnyt!" Johon minä tietysti vastasin, että "En niin. Turha olen!" Saman tien tuli Pyhä Henki puollustamaan ja alkoi antamaan muistikuvia elämäni ajoilta. Todellakin, olin tehnyt paljon hyviä tekoja lähimmäisilleni, vaikka siinä en sitä ajatellutkaan. Minun ei tarvinnut huutaa Kristusta apuun tai muutakaan, koska Kristuksen sana on totta. Kun Pyhä Henki on läsnä niin muilla hengillä ei ole tilaa vaan he poistuvat ilman kapinaa.

Johannes 14
16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.


Joten anna Pyhän Hengen vahvistaa sinua ja puollustaa sinua viinapirua vastaan.

Onhan sitä olemassa kaikenlaista manaajaa, mutta niiden kanssa saa olla varovainen sillä:

Matt. 12
43 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä.
44 Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.
45 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset. Niin käy myös tälle pahalle sukupolvelle."


Ei tarvitse huutaa tai manata, sillä Pyhän Hengen vuodatuksen jälkeen ei tarvitse tehdä muuta kuin pyytää Pyhää Henkeä Kristukselta ja Isältä.
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

Ja pyhä Henki ei laskeudu likaseen astiaan.. Eikä et sulla o kalja pakit tuolla odottamassa... Et ku rauha tulee Jumalalta ni juodaanpa... Tulee tuskallinen painostava olo heittää ne pois... Mikä ny o... Eikä hajuakaan misä ne o..
Pi_O

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Niin, jos ei tahdo luopua viinasta niin ei se silloin auta.

Yksikään ihminen ei ole niin puhdas tai pyhä, että kelpaisi Pyhälle Hengelle sellaisenaan.
Pyhä Henki puhdistaa itse astiansa.
Vastaa Viestiin