Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa takasin Tehmies! Ei tässä ole mitään ihmeellistä, se on tärkeämpää että olet täällä, veli! Hyvää Joulua, se on kaikille ihmisille ehkä se tärkein juhla kuitenkin, koska tänä päivänä Jumala itse syntyi lapsena tähän maailmaan. Miettikääpä sitä hetkinen. Tänä iltanakin Hän on löydettävissä siitä seimestä minne Hänet laitettiin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

noniin kaikki alkoholi juomat ja varastot on kipattu viemäristä alas..ei mitää takaoveja jäljellä...Herra tässä olen auta mua! ja ole mulle syntiselle armollinen
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

ja kato jumala etten iki päivänä enää osta tippaakaa..en sielunvihollisen vaikutuksesta enkä minkään muunkaan..jumala vaikuta mu sydämessä...auta mua
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Vahvasti rukoilen. Ei omin voimin, vaan voimassa Jumalan. Tilalle jotain korvaavaa. Ota kynä ja paperia. Kirjoita ylös kysymykset, joita mieleen tulee. Ja kaikki ajatukset, jotka risteilevät. Suunnittele seuraava kauppareissu, mitä ostat nyt hyvää juotavaa viinan tilalle. Kahvi, tee, appelsiinimehu tms. Jos käyttämäsi kaupan vieressä on alko, valitse muu kauppa. Peukkua!
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

Mulle tuli ny rauha sydämeen 🙂
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus!
Sinä annoit Joulun ihmeen! Kiitos että tehmies veli sai tuon voiman kaataa tuo myrkky viina pois!!
Anna Jeesus nyt veljelle tulla täydellinen inho tuota ainetta kohtaan! Ota nyt pois tuo halu siihen, sillä se ei tuo kuin pahaa!
Ala nyt Herra kantamaan tätä omaasi. Jeesus, hän on myös sinun veljesi!
Iloitkaamme hänestä, uudesta veljestä!!!
Kunnia, kiitos ja ylistys! Sinun on valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti, Jeesus Kristus !
Amen.


Kallis on Herran silmissä
hänen uskollistensa henki.

Ps. 116:15
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään katso7 veli sai tämän sanoman Herralta ja löytyy tuolta hänen blogi osiostaan.
Mutta tämä on sanoma kuin tälle tehmies veljelle.
Lopussa tuo .. missä Herra juoksee kutsuttua vastaan, niin kuin tuhlaajapojassa, nostin sen myös tähän.. sillä se on niin sopiva:

Rakas lapseni tulin maailmaan että sinä saisit ikuisen elämän. Tule minun luokseni niin saat iloita. Vehreille niityille vien sinut lepämään anna minä otan hallinnan sinun elämästäsi vain niin saat yltäkylläisen elämän. Saat vielä iloita ja juhlia edessäni minä tulin että sinä saisit yltäkylläisen elämän. Kulje minun jäljissäni on vain yksi tie joka vie kirkkauteen se on Kristus tie. Saat kulkea minun askelissa sillä vain niin saat juhlia minun voittoni golgatalla. Kuljetan kanssani rakkaani tule rakastavan isän syleilyyn. Minä vien sinut perille kun tunnustat minut ihmisten edessä. Taivas iloitsee sinusta. Saat juhlia voittoa Kristuksen kanssa. Isän syli on avoin sinulle rakastava Isä on sinun kanssasi älä pelkää. Voitto on varma Jeesus kun johtaa. Tulethan nopeasti Isäsi luo rakkauden syli on avoin. Juoksen sinua vastaan rakkaudessani.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Toi kahvi on hyvä idea ”korvikkeeksi”, mä juon kahvia aivan liikaa, siis ihan pannullisia menee päivässä, mutta eipä tarvitse muita nesteitä ”lurputtaa” :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

nonii eipäs hyperventiloida tääl enempää..kiitos että olette rukoilleet mu puolesta..ja toivottavasti jatkatte
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä jatketaan :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, kun juuri tuossa aamulla rukoilin niin sen päätteeksi näin kahdet kädet, jotka pyörittivät sormiensa varassa, kahta isoa, kirkasta viinapulloa. Ja nämä kädet pitivät vain sormilla pullonsuusta kiinni .. näyttäen kuinka kevyet ne nyt olivat ... kun olivat tyhjät!!!
Kiitin Herraa, Hän halusi näyttää että rukoukset on kuultu ja juomat pois!

Kiitos Jeesus että näytät mukana olosi tässä taistelussa. Heti alussa ilmoitit olevasi mukana ja nyt näytit noita tyhjiä pulloja joita kovien kevyesti tyhjinä pyöriteltiin.
Viinan kiro olkoon pois Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä!!!
Amen.

älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä"
Ef 5:18
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1.Kor.6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Alotetaan nyt Tehmies siitä, että poistin ton sun viestis.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Toimit tosimiehen lailla, Eero! Töppäilyt pois pyyhitty ihan meiltä kaikilta.
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Jeesus opetti meille myös anteeksiannon.
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

toi oli trolli...ei mitää henkilökohtaista..mitä mä edes täällä teen? en minä oo niiku te
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

mite kauan sitä toivoin et olisin...sen toivon suhteen minä olen vaa luovuttanu jo vuosia sitten
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ei ole mitään ”meitä” erikseen. Se, että täällä puhutaan tietyllä tavalla ja tietyistä asioista ei oikeastaan tarkoita mitään. Se on vaan ulkoista ilmentymää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

kyllä se on...te olette jumalan lapsia, te olette Pyhässä Hengessä, te olette vapaita ja terveitä..taivas tiellä...minä en ole mitään noista ollut enää vuosii..sama mite halusin
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

En mäkään olis koskaan uskonut olevani uskova, enkä edelleenkään oikein välitä kaikesta siitä mitä sen ympärillä tapahtuu, uskonnollisuutta siis. Tiettyjä tapoja tai sanontoja jos niitä käytetään vain näön vuoksi. Tärkeintä on se mitä ihmisen sisällä tapahtuu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin