Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Uusiluomus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Tahdon sanoa että olen itse elänyt todella rankan elämän huumeiden ja rikollisuuden parissa ja käytännössä olen tuhonnut täysin itseni ja elämäni vaikka ikää vasta 29 josta 15 vuotta käytin aineita laidasta laitaan pääosin kovia huumeita amfetamiini ja opiaatit , eikä minunkaan elämä ole edes elämisen arvoista tällä hetkellä, tosin Jeesus on pelastanut minun sieluni ja antanut synnit anteeksi ja se autuaalinen toivo siitä että saan iänkaikkisuuden periä on niin paljon enemmän kuin ikinä voi saavuttaa tässä ajassa , mitä se hyödyttää vaikka kuinka täällä olisi asiat kunnossa jos loppu on kadotus syntien kanssa? Ei mitään, jaksamista sinne ja rukoilen puolestasi ja kyllä olin lapsena uskoon tullut mutta luopion tie vei minut näin syvälle..
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

minä menetin ja tuhosin elämäni..jo kauan sitte..ainoa syy miksi jumalaa enää edes kiinnostaa on se lupaus..et palvelkaa jumalaa ny mitä jumalakaa ei halua mut pakko...et hoitelette mulle tuskallisesti takasi kristukseen...et semmosta
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

ja tämä kaikki..on totuutta
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

uusi sinä et tiedä mitään mun tuskista..eikä kukaan teistä muistakaan...se täytyy olla tää vitu aivo vamma tosta kesä juomisesta mikä lyönny mu paka sekasi..ja et jumalaki jopa liikkuu ja sanoo et ny parantaa mut
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

kui kaua tässä pitää liikkua tässä aivovammasena enne ku saan mun rautasen tahdon takasi..?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mulla kävi niin, että yritin viinalla tuhota itteni, mutta se oli vaan oireen ”paikkaamista”. Jumala oli mut pistänyt polvilleen ja nöyryyden tilaan ja alkanut täyttää Hengellään, jota, kun en paremmasta tiennyt, käytin hyväkseni juomalla itseni päivästä toiseen euforiaan kunnes pää ei enää kestänyt.

Sitten Jumala pisti seinän eteen, missä sä varmaan veli oot nyt. Mutta edelleen Herran suojista mä jatkoin synnin tekemistä kunnes sekin mitta tuli täyteen. Tässä ei ole mitään uutta, ihmiset tekee niin, mutta muista se että se on tämä maailma, joka sut yrittää tuhota, sinä et Kristuksen silmissä ole syyllinen, vaan arvollinen kun pistät oman tahtosi pois ja luotat Häneen.

Ja pistä myös pois kaikki alkoholi nyt, koska se ei tällä hetkellä sovi, vaan se kuluttaa sua enemmän kuin sinä sitä. Ja kun sen pistät pois ja luotat Herraan täysin, niin saat vastalahjaksi Pyhän Hengen, jonka kanssa olet enemmän ”juovuksissa” kuin koskaan viinan kanssa, mutta silti täysin selvin päin. Niin kuin Pietari ja kumppanit ensimmäisenä Helluntaina. Ylistä Herraa, niin siitä se lähtee, oli tilanne mikä hyvänsä ja saa hänelle olla vihainenkin, niin kuin lapsetkin kiukuttelee, sillä me ollaan Jumalan lapsia kaikki.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rauhaa ..
Ja kiitos veljet että olette vahvasti tukena tehmies veljelle. Te olette hyviä antamaan vertaistukea kun olette samoja asioita läpi käyneet. Juuri teidänlaisia Herra käyttää, koska olette kokeneet saman.
Itse olen nähnyt tuon alkoholin kurjuuden läpi elämäni .. lapsuudesta saakka.
Oli perheväkivaltaa, saimme juosta talvi minäkin isää pakoon pakkaseen.
Kerran hän oli lähellä tappaa vanhimman veljeni puukolla. Se oli kauhea hetki kun tappelivat huoneen oven takana kaksin.
Ovi avautui huoneeseen päin, joten sinne ei ollut asiaa kun painivat ovea vasten.
Nuo veljen huudot kaikuu yhä mielessä:
- " Auttakaa .. se tappaa mut!!!"
Isä oli viedä itseltään hengen alkoholilla. Oli aivan keltaisena Helsingissä sairaalassa. Hänelle tehtiin jokin vatsa leikkauskin ja lääkäri sanoi, että se on nyt ruumis palttoo jos et viina lopeta!
Kuinka moni joulukin meni tämän takia pilalle. Kuusi nurin ja äidin silmät mustaksi.. Oli joskus luitakin poikki .. voi sitä tuskaa ja surua. Sitä tuli itkettyä enemmän kuin tarpeeksi..
Mutta sitten Jumala puuttui asiaan. Olin jo kotoa pois. Avioliitossa ja ensimmäinen lapsi syntynyt .. olisiko ollut n. kolmen vanha?
Olen tämän kertonut niin monasti ja joudun varmasti vielä kertomaan. Tämä on todistus isän uskoon tulosta.
Lääkärit ei mahtaneet mitään isän alkoholismille, mutta kun Jumala puuttuu asiaan niin alkaa tapahtua. Mutta miksi niin kauan sitä saimme odottaa? Sen tietää vain Jumala.
Ehkä ihmisen pitää mennä täysin alas, kuoleman portille, ennen kuin on tarpeeksi nöyrä ottamaan jotain yliluonnollista vastaan. Näin sen sydämessäni ymmärrän.

Eräänä yönä, en saanut unta. Uskoisin että kello oli noin puolen yön aikaan.
Kääntelin ja vääntelin, olin rauhaton.
Yhtäkkiä, näin kuinka makuuhuoneen ovi täyttyi taivaallisella valolla ja hätkähdin. Ääni sanoi rauhallisella äänellä:
- "Älä pelästy, olen tullut siunaamaan teidät."
Pelästys muuttui heti rauhaksi ja kohta nukahdin ja nukuin täydellisen rauhaisaa unta aamuun asti.
Kerroin tietysti unestani perheelle.
Muutama kuukausi tämän jälkeen isäni tuli uskoon ja hänen sukulaisiaan tuli myös uskoon Savossa. Tämä oli sitä Niilo Ylivainion aikaa ..
Tuollaiset siunaukset on tarkoitettu koko sukukunnalle.
Isän juominen loppui kuin seinään. Ei voinut laittaa suuhunsa enää tippaakaan.
Hän alkoi käydä rukouspiireissä ja kohta piti niitä itsekkin. Lopulta kävi pitämässä puheita seurakunnissa ym. paikoissa.
Kaikki ei käynyt sormia näpäyttämällä, Mutta sitten kun se tapahtui.. Oli se kerrasta poikki.

Viime yönä rukoilin taas .. monennenko kerran tämä samaa sinulle, että Herra tulisi ja ilmestyisi.
Tosin, Hän on jo näyttänyt läsnäolon tässä asiassa.
Hän kertoi minulle etukäteen sinun tänne tulosi. Heti seuraavana päivänä olitkin täällä.

Jarmo varmasti näkee saman yhtälön kuin minä tehmiehestä kuin minä.. siis verraten katso7 veljeen. Tämä on aivan samanlainen taistelu.
Irti ei saa nyt päästää vaikka kuinka pahalle näyttäisi.

Sanoin tuolla jo tehmiehellekkin, että tämä tulee kääntymään voitoksi ja valtavaksi todistukseksi.
Kiitos Jeesus että olet tässä kanssamme ja olet veneellemme armollinen.

Rukous jatkuu ..
🙏🙏🙏

Amen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Aamen. Onko sulla Tehmies perhettä jos saa kysyä? Ei siis tarvitse vastata tähän julkisesti mitään. Mutta multa paholainen yritti tuhota perheenperustamisen ja kodin tällä toiminnalla tai itse yritin, miten se nyt menee, kenen ääntä kuuntelee. Mutta koti ja perhe on Jumalalle Pyhä asia, koska senhän Hän itse haluaa meidän kanssamme rakentaa. Taivaallisen kodin ja perheen, jossa kaikki ovat Yhdessä. Mutta jos näitä asioita maan päällä haluaa niin aivan varmasti ei Herra sitä pyyntöä jätä kuulematta, joskin senkin toteutumisessa voi kestää oma aikansa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

perkele...tästä mitään tuu...no eipä oo paljo muutosta tullu..samat rähinätki näköjää ku enne..
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vilkase ympärilles ja tartu johonkin aiheeseen ja anna Herran johdattaa. Sitähän tää odottelu osiltaan on kun antaa Herran pitää itsensä kiireisenä niin ei murehdi niin paljon omaa tilannettaan. Raamatusta löytyy paljon aiheita, jotka enemmän ja enemmän osoittavat tätä päivää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja sisar »

tehmies24 kirjoitti: 15 Joulu 2020, 15:52 perkele...tästä mitään tuu...no eipä oo paljo muutosta tullu..samat rähinätki näköjää ku enne..
Nosta katseesi olosuhteiden yläpuolelle. Kun Pietari katsoi Kristukseen, hän pysyi pinnalla, mutta kun katse siirtyi olosuhteisiin, hän alkoi vajota. Vihollisemme käy ympärillämme kuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä. Kiitos Kristuksen, viattoman Uhrikaritsan, Voitto on jo saatu Golgatalla. Ja vaikka taistelu on "kesken" niin kauan kuin elämme tässä ajassa, saamme taistella VOITOSTA käsin.
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

no höh..mä en kuollu..sanokaa mitä sanotte..kaikki tämä luomus..on siitä kesän viina episodista....siinä tuli nii pitkä matkaa yli "todennäköinen alkoholi kuolema" mikä tuhos mun ymmärrykse..en ole voinu edes youtube videota kattoa enää et tajua siitä mitää..

te rukoilette mua ny koska minä niin valitsin..mun valintojen takia..

itse minä tämän tien valitsin..tuhon tien..ja olen valmis kantaa seuraamukset siitä
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

en mä oo nii huono ihmine ku kaikki ajattelee...luuletteko todella että kaikki nämä vuodet mitä olen tuhoa tehny..ja viimein tuhonnu itteni..et odotan että auttava käsi tulee mikä kantaa mut tulevaisuuteen...ja autuaasti lennä menemään unohtaen ne ihmiset mitkä tuhosin..nii huono ihminen minä en oo
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

et haistakaa vaikka teki vittu
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

jumala toi mut tänne koska tuhosin mun ymmärrykseni tuossa kesällä..enkä enää pystyny pärjää..mut kaipaanko jumalaa mun elämää..? en todellakaan..eikä jumalaa kaipaa siksi laitto toise rukoilee nii paljo..et jos en olis tehny tuota kesä hommaa..jumala voi haistaa vaikka pitkä paska mu puolesta
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

tehmies24 kirjoitti: 16 Joulu 2020, 04:23 jumala toi mut tänne koska tuhosin mun ymmärrykseni tuossa kesällä..enkä enää pystyny pärjää..mut kaipaanko jumalaa mun elämää..? en todellakaan..eikä jumalaa kaipaa siksi laitto toise rukoilee nii paljo..et jos en olis tehny tuota kesä hommaa..jumala voi haistaa vaikka pitkä paska mu puolesta
Palstalla ei sallita Jumalan pilkkaamista, ei humalassa eikä selvinpäin.

Seurauksena kirjoitusoikeuden määräaikainen poisto, eli banni.Kaksi viikkoa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, pistä viina pois rakas veli Tehmies, se on se mikä sun suun kautta nyt puhuu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Päätettiin nyt lyhentää tätä Tehmiehen porttikieltoa 7 päivään eli 23.12. klo 14.03 asti.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

Herra ole minulle syntiselle armollinen..

Mä pyydä anteeksi noita rähinöitä.. En tarkottanu mitä kirjoitin.. Kännis joskus tuolta suusta alkaa tulee iha jotai omaa tekstiä.. Ja en ole luovuttamassa Jumala suhteen..rukoilkaa et pääse tuosta alkoholi kierteestä irti.. Taj tästä tulee aika lyhy uudistautuminen uskossa
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Nyt on porttikelto pois! Jumala lähetti oman Poikansa sinuakin pelastamaan. Joulurauhaa sinne jonnekin, tehmies24:lle!
Vastaa Viestiin